РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 квітня 2008 р.

Душа корпорації

The Soul of the Corporation

Як навчитися розуміти, контролювати та розвивати Актив №1 вашої компанії: Її унікальну ідентичність.

Всі ми живемо в Еру Ідентичності, коли працівники, споживачі, інвестори та інші учасники вашого бізнесу переймаються тим, ким ви є насправді. Більше, ніж будь-коли, ідентичність вашої компанії впливає на результати, яких вона здатна досягнути. Книга Джона Кімберлі (John Kimberly) та Хеміда Боучіхі (Hamid Bouchikhi) "Душа корпорації" (The Soul of the Corporation: How to manage the identity of your company) допоможе усвідомити ідентичність вашої компанії, взяти контроль над цією ідентичністю та сфокусуватися на її розвитку, довгостроковій адаптації та успіху.

Автори на реальних прикладах та історіях із життя показують, яким чином ідентичність впливає на репутацію та імідж компанії і яким чином, якщо обрати для управління нею "неправильний" інструментарій, ідентичність може зашкодити розвиткові компанії, а у деяких випадках — навіть призвести до її руйнування. Книга допомагає визначити, яким чином ідентичність компанії пов'язана із організаційною культурою, позиціонуванням бренду та репутацією.

Книга дає відповіді на наступні запитання:

  • як керувати "я-виміром" вашої компанії;
  • нові інструменти для розвитку ідентичності та підвищення конкурентної спроможності;
  • управління внутрішньою напругою, яка впливає формування ідентичності компанії;
  • як позбавитися неефективного підходу до ідентичності;
  • як змінити те, що підлягає змінам.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22-26 жовтня 2018
Київ
Спеціаліст по персоналу — SpHR
24 жовтня 2018
Київ
KMBS IDEA DAYS: Нескінченні співбесіди чи бренд роботодавця?
25-26 жовтня 2018
Київ
Оцінка персоналу від А до Я

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Освіта проти таланту. Сила творчостіОсвіта проти таланту. Сила творчості
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
В этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечталиВ этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечтали
Включайся! Жінки, робота й воля вести за собоюВключайся! Жінки, робота й воля вести за собою
Воплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностьюВоплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностью

Відгуки

Смерек Віталій, smerekvitalik@rambler.ru
Думаю ця книга має бути цікавою. Свого часу я собі добре "поламав" голову на такі теми як: імідж, репутація, бренд, ідентичність, сутність бренду. Для мене думаю було б цікаво дізнатись про "нові інструменти для розвитку ідентичності ...". І чи дійсно це нові інструменти, чи це ті які я вже знаю.
2008-04-10 10:03:25
Відповісти



система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)