РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 квітня 2008 р.

Душа корпорації

The Soul of the Corporation

Як навчитися розуміти, контролювати та розвивати Актив №1 вашої компанії: Її унікальну ідентичність.

Всі ми живемо в Еру Ідентичності, коли працівники, споживачі, інвестори та інші учасники вашого бізнесу переймаються тим, ким ви є насправді. Більше, ніж будь-коли, ідентичність вашої компанії впливає на результати, яких вона здатна досягнути. Книга Джона Кімберлі (John Kimberly) та Хеміда Боучіхі (Hamid Bouchikhi) "Душа корпорації" (The Soul of the Corporation: How to manage the identity of your company) допоможе усвідомити ідентичність вашої компанії, взяти контроль над цією ідентичністю та сфокусуватися на її розвитку, довгостроковій адаптації та успіху.

Автори на реальних прикладах та історіях із життя показують, яким чином ідентичність впливає на репутацію та імідж компанії і яким чином, якщо обрати для управління нею "неправильний" інструментарій, ідентичність може зашкодити розвиткові компанії, а у деяких випадках — навіть призвести до її руйнування. Книга допомагає визначити, яким чином ідентичність компанії пов'язана із організаційною культурою, позиціонуванням бренду та репутацією.

Книга дає відповіді на наступні запитання:

  • як керувати "я-виміром" вашої компанії;
  • нові інструменти для розвитку ідентичності та підвищення конкурентної спроможності;
  • управління внутрішньою напругою, яка впливає формування ідентичності компанії;
  • як позбавитися неефективного підходу до ідентичності;
  • як змінити те, що підлягає змінам.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Истинный профессионализмИстинный профессионализм
Письма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьераПисьма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьера
Эссенциализм. Путь к простотеЭссенциализм. Путь к простоте
Железная хватка. Как развить в себе качества, необходимые для достижения успехаЖелезная хватка. Как развить в себе качества, необходимые для достижения успеха
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться

Відгуки

Смерек Віталій, smerekvitalik@rambler.ru
Думаю ця книга має бути цікавою. Свого часу я собі добре "поламав" голову на такі теми як: імідж, репутація, бренд, ідентичність, сутність бренду. Для мене думаю було б цікаво дізнатись про "нові інструменти для розвитку ідентичності ...". І чи дійсно це нові інструменти, чи це ті які я вже знаю.
2008-04-10 10:03:25
Відповісти



система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)