РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 квітня 2009 р.

Довіртесь мені: Чотири кроки до здобуття автентичності та харизми

Trust Me: Four Steps to Authenticity and Charisma

Книга Ніка Моргана (Nick Morgan) "Довіртесь мені" (Trust Me: Four Steps to Authenticity and Charisma) пропонує новий свіжий підхід до корпоративної комунікації з точки зору професіонала. Цей підхід враховує реалії сучасного бізнесу і, як тільки вам вдасться подолати перші "некомфортні" кроки, коли, здавалося б, тисячі проблем сипляться як град на вашу голову, ви нарешті зможете комунікувати більш відкрито, автентично та харизматично.

У своїй книзі Нік показує, яким чином кожен може стати ефективним промовцем і заслужити імідж автентичної та поважної людини у колективі (в груповій або особистій розмові). Він пропонує читачам процес, який складається з чотирьох кроків і дає людям змогу використовувати свій власний стиль комунікації, стаючи при цьому більш переконливими та харизматичними лідерами.

В основі його теорії лежить той факт, що коли слова та мова жестів перебувають у конфлікті, мова жестів завжди бере верх. Себе завжди дуже складно пересилити, тому що зазвичай люди не контролюють жести. Тому ключем до успіху є тренування власного тіла таким чином, щоб ваша мова жестів відповідала тому, про що ви говорите.

Ось чотири кроки, про які йдеться у книзі:

  • Сформуйте намір бути відкритими і дозвольте своєму тілу природньо виражати цей намір. Таке відчуття абсолютно природнім чином впливатиме на те, що ви будете говорити. І саме така природня еволюція — основна запорука успіху.

  • Встановіть зв'язок зі своєю аудиторією. Такий зв'язок формує взаємну енергію і ви автоматично починаєте мислити в категоріях, які мають інтерес для людей, з якими ви спілкуєтесь.

  • Визначте ключову емоцію, яка супроводжує вашу промову. Чому ви почуваєтесь саме так, а не інакше? Якщо вас самих турбує тема, про яку ви розповідаєте, то вона швидш за все буде цікавою і для вашої аудиторії.

  • Уважно прислухайтесь до аудиторії. Розуміння їхніх потреб та реакцій дозолить вам спрямовувати комунікацію таким чином, щоб вона була вигідною для обох сторін.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Железная хватка. Как развить в себе качества, необходимые для достижения успехаЖелезная хватка. Как развить в себе качества, необходимые для достижения успеха
Привычка к творчеству. Сделайте творчество частью своей жизниПривычка к творчеству. Сделайте творчество частью своей жизни
Эффективные письменные деловые коммуникацииЭффективные письменные деловые коммуникации
Тайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на васТайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на вас
Здесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизниЗдесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизни


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)