РЕЦЕНЗІЇ | Книга 6 травня 2008 р.

Знаю, як зробити: Як втілити свої знання на практиці

Know Can Do!: Put Your Know-How Into Action

У часи, коли всі ми, схоже, перевантажені інформацією та знаннями, книга "Знаю, як зробити!" може стати чудовим посібником із балансування між знанням та втіленням.

Основна думка книги може на перший погляд видатися алогічною: "людям краще частіше поглинати меншу кількість інформації, ніж рідше поглинати більшу кількість інформації". Ціль, яку ставлять перед собою автори — спонукати менеджерів до виховання надзвичайних працівників, звільняючи їхнє креативні мислення та спонукаючи робити бізнес, замість того, щоб на автоматі виконувати завдання. А для цього люди повинні постійно навчатися.

Книга базується на простих, але дієвих принципах психології. Всі читачі попередніх книг Бланшарда (Ken Blanchard) — The One Minute Manager та Putting the One Minute Manager to Work — пам'ятають про важливість похвали у роботі підлеглих. Адже управління у жодному разі не повинно базуватися лише на покараннях.

Нова книга "Знаю, як зробити!" фокусується на дієвих практиках знаходження найважливіших важелів, які допоможуть вашому бізнесу досягнути процвітання. Автори пояснюють, як подолати розрив між знанням та практичним втіленням, досліджуючи три ключові проблеми:

  • інформаційне перевантаження (надмір інформації);
  • негативні фільтри;
  • нестачу наполегливості.

Книга рекомендується для прочитання кожному менеджерові та власнику бізнесу, який хоче сфокусувати своїх працівників навколо ключових цілей компанії та оптимізувати їхню діяльність.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 жовтня 2020
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження Системи Мотивації персоналу
5 жовтня — 7 грудня 2020
Київ
Курс «Управлінський коктейль»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)