РЕЦЕНЗІЇ | Книга 22 квітня 2008 р.

Перехід до інновацій: Як генерувати необхідні вашій компанії ідеї, задаючи правильні запитання

Getting to Innovation: How Asking the Right Questions Generates Great Ideas Your Company Needs

Якщо ви введете у Google запит "business innovation" то отримаєте кільканадцять мільонів результатів. Це, вочевидь, одна із найгарячіших тем у бізнес-періодиці. Що й казати, якщо деякі номера популярного видання Business Week повністю присвячуються інноваційній тематиці на зразок "100 найбільш інноваційних компаній у світі". Тому й не дивно, що Артур ВанГанді (Arthur VanGundy) написав ще одну книгу про креативність та інновації.

Читачів, які очікували побачити ще один масивний том про психологію креативності чи технологічно-історичні аспекти інновацій, чекає розчарування. Але ті люди, які хотіли отримати зручний та дієвий посібник із питань практичної креативності, будуть цілком задоволені книгою.

Автор прагматично підходить до оформлення цієї послідовної та дуже корисної книги. Одна з основних її переваг — це набір надзвичайно цікавих і цінних спеціально відібраних автором цитат про креативність та інновації від провідних бізнес-організацій, які досягнули прориву у продукції, сервісах, прийнятті рішень, процесах тощо. Ознайомившись із книгою більшість читачів полегшено зітхне: "Це може бути зроблено! Це повинно бути зроблено!"

Підзаголовок книги: "Як генерувати необхідні вашій компанії ідеї, задаючи правильні запитання" також вказує на одну із важливих особливостей книги. ВанГанді надає читачам зручний інструментарій для активізації інноваційних рішень.

Висновок зі всього сказаного вище — однозначний: Якщо вам потрібна книга, яка активізує ваше креативне мислення і наблизить вашу компанію до інновацій, тоді варто звернути особливу увагу на нове видання ВанГанді.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Тайм-менеджментТайм-менеджмент
Удача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успехУдача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успех
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Работа как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем местеРабота как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем месте
Однозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном делеОднозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном деле


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)