РЕЦЕНЗІЇ | Книга 23 червня 2008 р.

Демон власного виробництва

Demon of Our Own Design

Чому ринки продовжують обвалюватися, а фінансові кризи — набувати все більшого та більшого розмаху? На це запитання намагається відповісти ризик-менеджер провідних компаній Wall Street, починаючи з Morgan Stanley і закінчуючи Salomon та Citigroup, Рік Букстебер (Rick Bookstaber) у своїй книзі "Демон власного виробництва" (Demon of Our Own Design).

Причину скрутного економічного становища автор вбачає в основі самої системи. Він переконливо доводить, що світ, з яким нам доводиться взаємодіяти, насправді виявляється навіть більш ризикованим, ніж ми звикли вважати. А більшість речей, які, на нашу думку повинні були б захистити ринок, насправді зробили його ще більш небезпечним.

Букстебер пропонує читачам вражаючі факти, які насправді приховувалися під управлінськими рішеннями, прийнятими найпотужнішими світовими фінансовими структурами, які уможливили катастрофу. Більшість інновацій, які відбулися за останніх 30 років, мали руйнівний вплив на ринок та коштували людству трильйони доларів.

"Демон власного виробництва" розповідає історію людської спроби керувати ринковими ризиками. І в процесі того, як Букстебер відкриває нам очі на власні помилки, він проливає світло і на перерозподіл влади у майбутньому суспільстві, коли основна маса капіталу та влади перейде від інститутів Wall Street до елітних хеджевих фондів.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Начни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящимНачни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящим
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта
Тайм-менеджмент. Правильная организация времениТайм-менеджмент. Правильная организация времени
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Власть. Почему у одних она есть, а у других нетВласть. Почему у одних она есть, а у других нет

Відгуки

Смерек Віталій Ярославович, Smerekvitalik@rambler.ru
Думаю книжка має бути цікавою. Я її правда, ще не читав, тому важко говорити наскільки автор реально відобразив існуючий стан речей. Бо книги такого типу мають властивість хворіти щонайменше на дві хвороби: 1) Так звана хвороба "матричності"; 2) Хвороба "конспіралогії". Автори, які хворіють на хворобу "матричності" мають здатність все дуже перебільшувати і зображати всі процеси, які відбуваються у нашому світі, так як це показано в фільмі "Матриця" режисерів Вачовскі. Хворі на "конспірологію", не так високо літають як "матричники", але в довільній події бачать відблиск різноманітних "заговорів". Тому, коли я прочитаю цю книгу, то більш детально напишу, наскільки реально ця книга відповідає дійсності (звичайно це буде лише моя, можливо теж субєктивна думка).
2008-06-25 19:03:25
Відповісти



система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)