РЕЦЕНЗІЇ | Книга 28 серпня 2008 р.

План польоту

Flight Plan: The Real Secret of Success

Автор книги "План польоту: справжній секрет успіху" (Flight Plan: The Real Secret of Success) Браян Трейсі (Brian Tracy) переконаний, що принципи досягнення певних цілей у житті кожної людини подібні до дій пілота, який керує літаком. Пілот знає, що 90% часу він не буде дотримуватися точного курсу. Повітряні потоки відхилятимуть літак на північ та на південь, туман не дасть змоги точно визначити його теперішнє місцезнаходження, пілоти інших літаків також час від часу змушуватимуть його відхилятися від курсу, щоб уникнути зіткнення. Але, попри всі ці перешкоди, в абсолютній більшості випадків пілотові таки вдається досягнути пункту призначення.

Насамперед розповімо коротко про автора. Браян Трейсі — людина, яка змогла забезпечити своє життя, пишучи книги про те, що ви й так знаєте, але при цьому створюючи чіткі і зрозумілі покрокові схеми, які легко впроваджувати у життя. Окрім того, автор володіє мистецтвом створення настільки яскравих метафор, що їх пам'ятаєш ще дуже довго після того, як закінчив читати. Можливо, саме завдяки своєму особливому стилю, він ніколи не зникає із найвищих позицій рейтингів бестселерів. І "План польоту" — не виняток.

Трейсі порівнює формування життєвого плану зі складанням плану польоту, сповідуючи при цьому методологічний та практичний підхід. Він радить читачеві створити конкретний перелік цілей, які той хоче досягнути і серйозно взятися за їх втілення. До книги навіть включена спеціальна формула стратегічного планування, яка дозволяє оцінити втрачену вартість кожної години, коли ви "прямуєте у хибному напрямку".

Браян також пропонує своїм читачам прагматичну парадигму "just do it". Він наполягає, що досягнення цілй завжди повинне супроводжуватись готовністю отримувати результат. Іншими словами, ви повинні відчувати себе так, неначе мета вже досягнута.

На закінчення можна додати, що книга справді може стати хорошим мотиваційним інструментом, який дозволяє сфокусуватись на досягненні цілей. Особливо для тих людей, які знають, чого вони хочуть, але не знають, як цього досягнути.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22 липня 2019
Київ
Інновації. Впровадження змін
25 липня 2019
Київ
Майстерня рішень з Ярославом Гуменюком «Customer Experience (CX): Стратегічне поле битви для диференціації бізнесу»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
12 важелів успіху12 важелів успіху
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)