РЕЦЕНЗІЇ | Книга 4 лютого 2009 р.

Відчуття крайньої необхідності

A Sense of Urgency

Відчуття крайньої необхідності (A Sense of Urgency)
» Докладніше на Amazon
У своїй книзі "Відчуття крайньої необхідності" (A Sense of Urgency) відомий професор Гарвардської бізнес-школи Джон Коттер (John Kotter), пояснює, чому кожна організація для свого розвитку потребує відчуття крайньої необхідності. Використовуючи надзвичайно цікаві історії з життя, він показує різницю між справжнім відчуттям крайньої необхідності і божевільною панікою, яка виникає у компаніях внаслідок кризи і зазвичай не приводить ні до чого хорошого.

Нова книга Коттера наголошує на важливості крайньої необхідності і пояснює, чому її так складно досягнути. Саме її Котер називає "найважчим із восьми кроків, без якого провалиться навіть найгеніальніша ініціатива в компанії". Дослідження автора переконливо доводять, що найбільшою помилкою людей, які хотіли розпочати суттєві зміни в компанії, зазвичай виявлялася саме нездатність створити правильне відчуття крайньої необхідності серед людей, на яких впливала ця зміна.

Коттер ділиться кількома техніками для підвищення крайньої необхідності і пише про:

  • Внесення зовнішнього всередину: Кожній компанії притаманна природня властивість зациклюватися на своїх внутрішніх процесах. Коттер рекомендує звертати більше уваги на рекомендації працівників та ділитися зовнішніми даними з менеджерами, роблячи таким чином виклик їхньому "внутрішньо-спрямованому" мисленню. Він також рекомендує надсилати своїх менеджерів у інші компанії для того, щоб вони побачили, яким чином можна інакше здійснювати ту чи іншу роботу.

  • Поведінка з відчуттям крайньої необхідності кожного дня: Коттер наголошує на важливості підтримання необхідності у думках співробітників. Цілі повинні бути чіткими і обмеженими в часі. Якщо кожного дня перед співробітниками не буде стояти чітких вимірюваних цілей, вони не зможуть ефективно працювати на благо компанії.

  • Пошук можливостей у кризі: Хоча дуже велике значення має вміння уникати та контролювати кризи, несподівані події насправді надають нові можливості для креативного мислення та дій. Криза насправді — це лише поштовх до змін, а значить — нові можливості.

  • Вміння справлятися з людьми, які завжди мислять негативно: У кожній компанії є люди, які негативно ставляться до будь-яких нових ідей чи перспектив. Потрібно навчитися переконувати таких людей, або позбавлятися від них.

Коттер закінчує свою книгу твердженням, що "майбутнє починається сьогодні". Більшість проблем, з якими ми зіткнемося завтра, будуть зароджені нашою сьогоднішньою поведінкою. І навпаки, більшість проблем, з якими ми завтра не зустрінемось, будуть уникнуті завдяки тим діям, що ми здійснюємо сьогодні!

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21-22 вересня 2017
Київ, Нивки-хол
Стратегія оптимізації витрат (Олена Павлова)
23-24 вересня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Влада. Управління. Лідерство (Олександр Сударкін, Ігор Солодов)
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Кради как художник. 10 уроков творческого самовыраженияКради как художник. 10 уроков творческого самовыражения
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Экономист под прикрытиемЭкономист под прикрытием
Управленческое консультирование. Введение в профессиюУправленческое консультирование. Введение в профессию
Не работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг васНе работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг вас


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)