РЕЦЕНЗІЇ | Книга 4 лютого 2009 р.

Відчуття крайньої необхідності

A Sense of Urgency

Відчуття крайньої необхідності (A Sense of Urgency)
» Докладніше на Amazon
У своїй книзі "Відчуття крайньої необхідності" (A Sense of Urgency) відомий професор Гарвардської бізнес-школи Джон Коттер (John Kotter), пояснює, чому кожна організація для свого розвитку потребує відчуття крайньої необхідності. Використовуючи надзвичайно цікаві історії з життя, він показує різницю між справжнім відчуттям крайньої необхідності і божевільною панікою, яка виникає у компаніях внаслідок кризи і зазвичай не приводить ні до чого хорошого.

Нова книга Коттера наголошує на важливості крайньої необхідності і пояснює, чому її так складно досягнути. Саме її Котер називає "найважчим із восьми кроків, без якого провалиться навіть найгеніальніша ініціатива в компанії". Дослідження автора переконливо доводять, що найбільшою помилкою людей, які хотіли розпочати суттєві зміни в компанії, зазвичай виявлялася саме нездатність створити правильне відчуття крайньої необхідності серед людей, на яких впливала ця зміна.

Коттер ділиться кількома техніками для підвищення крайньої необхідності і пише про:

  • Внесення зовнішнього всередину: Кожній компанії притаманна природня властивість зациклюватися на своїх внутрішніх процесах. Коттер рекомендує звертати більше уваги на рекомендації працівників та ділитися зовнішніми даними з менеджерами, роблячи таким чином виклик їхньому "внутрішньо-спрямованому" мисленню. Він також рекомендує надсилати своїх менеджерів у інші компанії для того, щоб вони побачили, яким чином можна інакше здійснювати ту чи іншу роботу.

  • Поведінка з відчуттям крайньої необхідності кожного дня: Коттер наголошує на важливості підтримання необхідності у думках співробітників. Цілі повинні бути чіткими і обмеженими в часі. Якщо кожного дня перед співробітниками не буде стояти чітких вимірюваних цілей, вони не зможуть ефективно працювати на благо компанії.

  • Пошук можливостей у кризі: Хоча дуже велике значення має вміння уникати та контролювати кризи, несподівані події насправді надають нові можливості для креативного мислення та дій. Криза насправді — це лише поштовх до змін, а значить — нові можливості.

  • Вміння справлятися з людьми, які завжди мислять негативно: У кожній компанії є люди, які негативно ставляться до будь-яких нових ідей чи перспектив. Потрібно навчитися переконувати таких людей, або позбавлятися від них.

Коттер закінчує свою книгу твердженням, що "майбутнє починається сьогодні". Більшість проблем, з якими ми зіткнемося завтра, будуть зароджені нашою сьогоднішньою поведінкою. І навпаки, більшість проблем, з якими ми завтра не зустрінемось, будуть уникнуті завдяки тим діям, що ми здійснюємо сьогодні!

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
2 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління відділом продажів (Наталія Дегтярьова)
16 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Жесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контрольЖесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контроль
Меньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головойМеньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головой
Интервью с генеральными директорами ведущих компанийИнтервью с генеральными директорами ведущих компаний
Доведи идею до ума. 100 творческих упражнений для мозгового штурма, проработки и реализации проектовДоведи идею до ума. 100 творческих упражнений для мозгового штурма, проработки и реализации проектов
Лидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесеЛидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесе


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)