РЕЦЕНЗІЇ | Книга 3 квітня 2009 р.

Здатність до прориву

Grabbing Lightning: Building a Capability for Breakthrough Innovation

Книга "Хапаючи блискавку: Створення спроможності до проривної інновації" (Grabbing Lightning: Building a Capability for Breakthrough Innovation) пропонує читачеві цікаві матеріли зі сфери інновацій. Автори Джіна О'Коннор (Gina O'Connor), Річард Лейфер (Richard Leifer), Альберт Паулсон (Albert Paulson) та Луіс Пітерс (Lois Peters) кілька років проводили дослідження серед таких компаній як IBM, 3M, DuPont та GE. Вони намагалися оцінити успіхи та провали різних компаній таким чином, щоб дати відповідь, наскільки інновації мали вплив на успішність.

"Більшість авторів звикли стверджувати, що великі компанії, які вже досягнули значного успіху в бізнесі, не здатні успішно монетизувати інноваційні "прориви", — читаємо в книзі. — Але факт полягає в тому, що більшість із них навіть не пробували цього робити!"

Компаніям слід навчитися мислити так, як мислять лідери. Книга "Хапаючи блискавку" пояснює різницю між звичайною інновацією (яку багато хто називає постійним процесом) та проривною інновацією, яка здатна змінити правила гри. Саме здатність здійснювати такі "проривні інновації" — основна компетенція майбутнього менеджменту, яка має неабияке значення для компанії.

Багато великих компаній (серед яких не лише IBM, GE та Hewlett-Packard) сьогодні рухаються у цьому напрямку, створюючи, наприклад, посаду для директора з інновацій чи розробляючи спеціальні процеси для підсилення інновацій.

Тим не менше, жодного прямого зв'язку між роботою відділу досліджень та розвитку у компанії та інноваціями не спостерігається. На думку авторів, секретом проривної інновації може бути спроможність самої компанії чутливо помічати нові ідеї.

Книга може бути чудовим інструментом для прийняття рішень. Розділи, в яких йдеться про розвиток та прискорення проривних технологій пропонують широкий спектр ідей щодо того, як подолати труднощі процесу комерціалізації.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Поднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать большеПоднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать больше
Связи — не главное. На чем держится прочный бизнесСвязи — не главное. На чем держится прочный бизнес
Заговор богатыхЗаговор богатых
Меньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головойМеньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головой
Никогда не ешьте в одиночку и другие правила нетворкингаНикогда не ешьте в одиночку и другие правила нетворкинга


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)