РЕЦЕНЗІЇ | Книга 8 травня 2009 р.

Справа не в тому, що ви продаєте, а в тому, у що ви вірите

It's Not What You Sell, It's What You Stand For

Кожен бізнес повинен прагнути до чогось більшого, ніж просто прибутки. Він повинен прагнути стати організацією, у якої є ЦІЛЬ, переконаний Рой Спенс (Roy Spence), голова ради правління та генеральний директор агенції GSD&M. Саме цю ідею він доносить до читача у своїй новій книзі "Справа не в тому, що ви продаєте, а в тому, у що ви вірите" (It's Not What You Sell, It's What You Stand For). Автор наводить безліч прикладів та розповідає про кейси, які переконливо показують, що компанії, які мають свою власну "високу" мету, досягають успіху куди частіше, ніж ті, які працюють виключно заради грошей.

Наприклад, всесвітньо відома компанія Southwest Airlines працює не тільки для того, щоб відучити пасажирів від "старих" авіакомпаній, але й заради того, щоб зробити польоти доступнішими, "демократизувати небо". Схожа концепція і у мережі супермаркетів Wal-Mart, яка ставить перед собою мету зробити доступнішими ті продукти, які ще зовсім недавно вважалися предметом роскоші.

Спенс доводить, що у компаніях, які мають свою "велику мету", люди працюють ефективніше і з набагато більшим ентузіазмом, ніж у організаціях, які не можуть сказати про себе того самого. Пояснити це можна тим, що люди відчувають себе частиною "чогось більшого" і вважають, що працюючи у такій компанії вони допомагають зробити світ кращим. Такі працівники стають справжніми "проповідниками" своєї компанії. Вони розповсюджують позитивну інформацію про неї серед своїх родичів, друзів, знайомих і т. п., доводячи тим самим свою лояльність. А це, в свою чергу, дозволяє отримати нових клієнтів, які чують про компанію виключно позитивні відгуки.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Здесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизниЗдесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизни
Корпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларовКорпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларов
Как преуспеть в бизнесе, нарушая все правилаКак преуспеть в бизнесе, нарушая все правила
Как очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступкиКак очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступки
Тайм-менеджмент. Правильная организация времениТайм-менеджмент. Правильная организация времени


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)