РЕЦЕНЗІЇ | Книга 14 травня 2009 р.

Відчуття майбутнього

Future Savvy

У сьогоднішньому мінливому економічному оточенні вміння прогнозувати та передбачати здатне вдихнути впевненість і надати бізнесу конкурентну перевагу. Багато тих, хто займається прогнозуванням, не очікують нічого хорошого у 2009-му році. Втім, абсолютна цинічність та негативізм під час здійснення прогнозів - також доволі ризикована діяльність. У книзі Адама Гордона "Відчуття майбутнього: Як ідентифікувати тенденції для прийняття кращих рішень, керувати непевністю та отримувати користь від змін" (Future Savvy: Identifying Trends to Make Better Decisions, Manage Uncertainty, and Profit from Change) розповідається про те, як утримати баланс, оцінюючи прогнози з багатьох різних точок зору.

Автор робить чітке розмежування між "хорошими" та "поганими" прогнозами і намагається знайти консенсус, перш, ніж повірити у будь-який із них. Погані прогнози стверджують, що всі негативні аспекти сьогоднішнього економічного середовища залишаться такими і в майбутньому. Беручи за основу свій власний досвід, Гордон презентує великий список важливих питань, на які слід дати відповідь менеджерам, перш ніж вони повірять тому чи іншому прогнозові і почнуть підлаштовувати під нього свій бізнес. Він спонукає читачів дивитися "вглиб" і завжди ставити під сумнів "офіційну точку зору", яка пропагується засобами масової інформації.

Книга "Відчуття майбутнього" детально аналізує прогнози, використовуючи для цього новітні підходи та технології. Частковий перелік причин, чому деякі пронози виявляються хибними, виглядає приблизно так: числа, які використовуються при оцінці, не відповідають дійсності; не враховуються певні ключові аспекти; окрема інформація просто ігнорується або ж дослідник її не помічає; дані використовуються неправильно; засоби масової інформації викривляють суспільну думку; стереотипи не перевіряються і т.п.

Таким чином Гордон пропонує своїм читачам практичний перелік ідей та інструментів для оцінки прогнозів. Зрештою, менеджер повинен мати можливість визначити, яким буде майбутнє його компанії і як керувати нею для того, щоб досягнути успіху.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)
6 вересня 2017
Одеса, Atlantic Garden Resort
Топ-менеджер номер 1 (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Бойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзникаБойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзника
Связи — не главное. На чем держится прочный бизнесСвязи — не главное. На чем держится прочный бизнес
Ицхак Адизес. Лучшее. Пища для размышленийИцхак Адизес. Лучшее. Пища для размышлений
Заговор богатыхЗаговор богатых
Победи прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтраПобеди прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтра


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)