РЕЦЕНЗІЇ | Книга 14 травня 2009 р.

Відчуття майбутнього

Future Savvy

У сьогоднішньому мінливому економічному оточенні вміння прогнозувати та передбачати здатне вдихнути впевненість і надати бізнесу конкурентну перевагу. Багато тих, хто займається прогнозуванням, не очікують нічого хорошого у 2009-му році. Втім, абсолютна цинічність та негативізм під час здійснення прогнозів - також доволі ризикована діяльність. У книзі Адама Гордона "Відчуття майбутнього: Як ідентифікувати тенденції для прийняття кращих рішень, керувати непевністю та отримувати користь від змін" (Future Savvy: Identifying Trends to Make Better Decisions, Manage Uncertainty, and Profit from Change) розповідається про те, як утримати баланс, оцінюючи прогнози з багатьох різних точок зору.

Автор робить чітке розмежування між "хорошими" та "поганими" прогнозами і намагається знайти консенсус, перш, ніж повірити у будь-який із них. Погані прогнози стверджують, що всі негативні аспекти сьогоднішнього економічного середовища залишаться такими і в майбутньому. Беручи за основу свій власний досвід, Гордон презентує великий список важливих питань, на які слід дати відповідь менеджерам, перш ніж вони повірять тому чи іншому прогнозові і почнуть підлаштовувати під нього свій бізнес. Він спонукає читачів дивитися "вглиб" і завжди ставити під сумнів "офіційну точку зору", яка пропагується засобами масової інформації.

Книга "Відчуття майбутнього" детально аналізує прогнози, використовуючи для цього новітні підходи та технології. Частковий перелік причин, чому деякі пронози виявляються хибними, виглядає приблизно так: числа, які використовуються при оцінці, не відповідають дійсності; не враховуються певні ключові аспекти; окрема інформація просто ігнорується або ж дослідник її не помічає; дані використовуються неправильно; засоби масової інформації викривляють суспільну думку; стереотипи не перевіряються і т.п.

Таким чином Гордон пропонує своїм читачам практичний перелік ідей та інструментів для оцінки прогнозів. Зрештою, менеджер повинен мати можливість визначити, яким буде майбутнє його компанії і як керувати нею для того, щоб досягнути успіху.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20 січня — 1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Mini MBA — "Ефективний керівник"
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей
WOW-факторы. Пора потрясти воображение людейWOW-факторы. Пора потрясти воображение людей
Работа как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем местеРабота как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем месте
Письма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьераПисьма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьера
Война за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творитьВойна за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творить

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)