РЕЦЕНЗІЇ | Книга 11 червня 2009 р.

Три закони результативності

The Three Laws of Performance

Книга "Три закони результативності" (The Three Laws of Performance) пропонує читачам перелік правил та історій із практики, які допоможуть кожному індивіду відчути себе комфортно у ролі лідера, спрямовуючи компанію до поступового, але стабільного зростання. Книга базується на багатстві досвіду роками впроваджуваних ідей та практик.

Основна ідея книги, написаної Стівом Зафроном (Steve Zaffron) та Дейвом Логаном (Dave Logan), полягає в тому, що існує три закони, які завжди впливають на вашу результативність. Вони чимось схожі на закон гравітації, який впливає на кожного з нас.

Ось ці три закони:

  • Результативність людей залежить від того, у якій ситуації вони знаходяться.
  • Сприйняття ситуації людьми залежить від мови.
  • Мовні трансформи, які базуються на майбутньому, здатні змінити сприйняття людиною ситуації.

Коли оголошується штормове попередження — кожна людина повністю зосереджується на очікуванні урагану. Саме він перетворюється на майбутнє, в яке вживаються люди. Те саме стосується й організацій. Коли компанія хоче змінитися, їй потрібно створити візію майбутнього, в яку "вживуться" всі співробітники. Таким чином це майбутнє стане практично неуникним.

Проте, у більшості компаній люди живуть не візією майбутнього, а своїм досвідом про минуле. Вони ґрунтують свої рішення минулими рішеннями і глибоко в душі не вірять, що щось може змінитися.

Мета книги "Три закони результативності" зосереджується саме на зміні цього "status quo" та об'єднання співробітників навколо нових ефективних візій. Їхнє основне завдання — зробити такі зміни і трансформації постійними, щоб люди і організації завжди рухалися до досконалості.

Сайт книги — www.threelawsofperformance.com

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Горшочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задачГоршочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задач
Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?
Высшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минутуВысшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минуту
Вообрази. Как работает креативностьВообрази. Как работает креативность
Выйди из зоны комфорта. Измени свою жизнь. 21 метод повышения личной эффективностиВыйди из зоны комфорта. Измени свою жизнь. 21 метод повышения личной эффективности


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)