РЕЦЕНЗІЇ | Книга 11 червня 2009 р.

Три закони результативності

The Three Laws of Performance

Книга "Три закони результативності" (The Three Laws of Performance) пропонує читачам перелік правил та історій із практики, які допоможуть кожному індивіду відчути себе комфортно у ролі лідера, спрямовуючи компанію до поступового, але стабільного зростання. Книга базується на багатстві досвіду роками впроваджуваних ідей та практик.

Основна ідея книги, написаної Стівом Зафроном (Steve Zaffron) та Дейвом Логаном (Dave Logan), полягає в тому, що існує три закони, які завжди впливають на вашу результативність. Вони чимось схожі на закон гравітації, який впливає на кожного з нас.

Ось ці три закони:

  • Результативність людей залежить від того, у якій ситуації вони знаходяться.
  • Сприйняття ситуації людьми залежить від мови.
  • Мовні трансформи, які базуються на майбутньому, здатні змінити сприйняття людиною ситуації.

Коли оголошується штормове попередження — кожна людина повністю зосереджується на очікуванні урагану. Саме він перетворюється на майбутнє, в яке вживаються люди. Те саме стосується й організацій. Коли компанія хоче змінитися, їй потрібно створити візію майбутнього, в яку "вживуться" всі співробітники. Таким чином це майбутнє стане практично неуникним.

Проте, у більшості компаній люди живуть не візією майбутнього, а своїм досвідом про минуле. Вони ґрунтують свої рішення минулими рішеннями і глибоко в душі не вірять, що щось може змінитися.

Мета книги "Три закони результативності" зосереджується саме на зміні цього "status quo" та об'єднання співробітників навколо нових ефективних візій. Їхнє основне завдання — зробити такі зміни і трансформації постійними, щоб люди і організації завжди рухалися до досконалості.

Сайт книги — www.threelawsofperformance.com

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 2 жовтня 2020
Київ
Інтенсив «Школа сучасного нормування»
1 жовтня 2020
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження Системи Мотивації персоналу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Код винятковості. Живи за власними правиламиКод винятковості. Живи за власними правилами
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)