РЕЦЕНЗІЇ | Книга 11 червня 2009 р.

Три закони результативності

The Three Laws of Performance

Книга "Три закони результативності" (The Three Laws of Performance) пропонує читачам перелік правил та історій із практики, які допоможуть кожному індивіду відчути себе комфортно у ролі лідера, спрямовуючи компанію до поступового, але стабільного зростання. Книга базується на багатстві досвіду роками впроваджуваних ідей та практик.

Основна ідея книги, написаної Стівом Зафроном (Steve Zaffron) та Дейвом Логаном (Dave Logan), полягає в тому, що існує три закони, які завжди впливають на вашу результативність. Вони чимось схожі на закон гравітації, який впливає на кожного з нас.

Ось ці три закони:

  • Результативність людей залежить від того, у якій ситуації вони знаходяться.
  • Сприйняття ситуації людьми залежить від мови.
  • Мовні трансформи, які базуються на майбутньому, здатні змінити сприйняття людиною ситуації.

Коли оголошується штормове попередження — кожна людина повністю зосереджується на очікуванні урагану. Саме він перетворюється на майбутнє, в яке вживаються люди. Те саме стосується й організацій. Коли компанія хоче змінитися, їй потрібно створити візію майбутнього, в яку "вживуться" всі співробітники. Таким чином це майбутнє стане практично неуникним.

Проте, у більшості компаній люди живуть не візією майбутнього, а своїм досвідом про минуле. Вони ґрунтують свої рішення минулими рішеннями і глибоко в душі не вірять, що щось може змінитися.

Мета книги "Три закони результативності" зосереджується саме на зміні цього "status quo" та об'єднання співробітників навколо нових ефективних візій. Їхнє основне завдання — зробити такі зміни і трансформації постійними, щоб люди і організації завжди рухалися до досконалості.

Сайт книги — www.threelawsofperformance.com

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22-23 серпня 2018
Київ
Лідерство і управління командою (Вікторія Березіна)
5-6 вересня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7 вересня 2018
Київ
Маркетинг на 360° (практикум з маркетингу від Гарретта Джонстона)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Лидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесеЛидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесе
Работай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивностиРаботай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивности
Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!
Искусство мыслить масштабноИскусство мыслить масштабно
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)