РЕЦЕНЗІЇ | Книга 3 липня 2009 р.

Всі за одного: 10 способів створити довірливі партнерські стосунки

All for One: 10 Strategies for Building Trusted Client Partnerships

Корпоративні клієнти сьогодні вимагають все більшого та більшого від своїх зовнішніх радників та консолідують їхній бізнес навколо все меншої кількості компаній. Ці тенденції змушують сервісних провайдерів — починаючи від консалтингових компаній і закінчуючи великими банками — стикатися із набором достатньо складних викликів:
  • Яким чином можна створити культуру "один за всіх і всі за одного", в якій би "ціле" було більшим, ніж сума одиниць, а успішність досягалася шляхом розвитку глобальної мережі та надання цінності клієнтам?
  • Яким чином мобілізувати правильних людей, ресурси та ідеї, зважаючи на різноманітні організаційні та географічні рамки?
  • Яким чином еволюціонізувати зі статусу радника до статусу партнера, якому довіряють і створити довгострокові інституційні стосунки?

Книга Ендрю Собеля (Andrew Sobel) "Всі за одного: 10 способів створити довірливі партнерські стосунки" (All for One: 10 Strategies for Building Trusted Client Partnerships) відповідає на всі ці запитання, використовуючи інноваційну модель створення та розвитку інституційних стосунків із клієнтами.

Вона пропонує читачам десять специфічних стратегій, які підтримуються кейсами, найкращими практиками від провідних компаній, а також інструментами для впровадження. Кожен індивід у компанії відповідальний за п'ять із цих стратегій, тоді як сама компанія — інституція — повинна підтримувати інші п'ять.

Якщо ж вам вдасться успішно впровадити всі десять стратегій — своєрідних "цеглинок" — ви вибудуєте довгострокові професійні партнерські стосунки із клієнтами, які цінують вашу взаємодію.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
Лидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесеЛидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесе
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным
Тайм-менеджментТайм-менеджмент
У них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не училУ них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не учил


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)