РЕЦЕНЗІЇ | Книга 3 липня 2009 р.

Всі за одного: 10 способів створити довірливі партнерські стосунки

All for One: 10 Strategies for Building Trusted Client Partnerships

Корпоративні клієнти сьогодні вимагають все більшого та більшого від своїх зовнішніх радників та консолідують їхній бізнес навколо все меншої кількості компаній. Ці тенденції змушують сервісних провайдерів — починаючи від консалтингових компаній і закінчуючи великими банками — стикатися із набором достатньо складних викликів:
  • Яким чином можна створити культуру "один за всіх і всі за одного", в якій би "ціле" було більшим, ніж сума одиниць, а успішність досягалася шляхом розвитку глобальної мережі та надання цінності клієнтам?
  • Яким чином мобілізувати правильних людей, ресурси та ідеї, зважаючи на різноманітні організаційні та географічні рамки?
  • Яким чином еволюціонізувати зі статусу радника до статусу партнера, якому довіряють і створити довгострокові інституційні стосунки?

Книга Ендрю Собеля (Andrew Sobel) "Всі за одного: 10 способів створити довірливі партнерські стосунки" (All for One: 10 Strategies for Building Trusted Client Partnerships) відповідає на всі ці запитання, використовуючи інноваційну модель створення та розвитку інституційних стосунків із клієнтами.

Вона пропонує читачам десять специфічних стратегій, які підтримуються кейсами, найкращими практиками від провідних компаній, а також інструментами для впровадження. Кожен індивід у компанії відповідальний за п'ять із цих стратегій, тоді як сама компанія — інституція — повинна підтримувати інші п'ять.

Якщо ж вам вдасться успішно впровадити всі десять стратегій — своєрідних "цеглинок" — ви вибудуєте довгострокові професійні партнерські стосунки із клієнтами, які цінують вашу взаємодію.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос
Можливо все!Можливо все!
Дисципліна — це свобода. Як звільнитися від слабкостей і досягти бажаногоДисципліна — це свобода. Як звільнитися від слабкостей і досягти бажаного

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)