РЕЦЕНЗІЇ | Книга 3 липня 2009 р.

Всі за одного: 10 способів створити довірливі партнерські стосунки

All for One: 10 Strategies for Building Trusted Client Partnerships

Корпоративні клієнти сьогодні вимагають все більшого та більшого від своїх зовнішніх радників та консолідують їхній бізнес навколо все меншої кількості компаній. Ці тенденції змушують сервісних провайдерів — починаючи від консалтингових компаній і закінчуючи великими банками — стикатися із набором достатньо складних викликів:
  • Яким чином можна створити культуру "один за всіх і всі за одного", в якій би "ціле" було більшим, ніж сума одиниць, а успішність досягалася шляхом розвитку глобальної мережі та надання цінності клієнтам?
  • Яким чином мобілізувати правильних людей, ресурси та ідеї, зважаючи на різноманітні організаційні та географічні рамки?
  • Яким чином еволюціонізувати зі статусу радника до статусу партнера, якому довіряють і створити довгострокові інституційні стосунки?

Книга Ендрю Собеля (Andrew Sobel) "Всі за одного: 10 способів створити довірливі партнерські стосунки" (All for One: 10 Strategies for Building Trusted Client Partnerships) відповідає на всі ці запитання, використовуючи інноваційну модель створення та розвитку інституційних стосунків із клієнтами.

Вона пропонує читачам десять специфічних стратегій, які підтримуються кейсами, найкращими практиками від провідних компаній, а також інструментами для впровадження. Кожен індивід у компанії відповідальний за п'ять із цих стратегій, тоді як сама компанія — інституція — повинна підтримувати інші п'ять.

Якщо ж вам вдасться успішно впровадити всі десять стратегій — своєрідних "цеглинок" — ви вибудуєте довгострокові професійні партнерські стосунки із клієнтами, які цінують вашу взаємодію.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 травня 2017
Київ, Royal Olympic Hotel
Неймовірний успіх в бізнесі (майстер-клас Джона Кехо)
1 червня, 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "SMM коктейль: як створити успішний Fb і Instagram" (Юлія Піскун). -50% для перших 4-х учасників
2 червня, 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Зарабатывайте столько, сколько вы стоитеЗарабатывайте столько, сколько вы стоите
Великолепные мероприятия. Технология и практика event managementВеликолепные мероприятия. Технология и практика event management
Тайные мысли успешных женщинТайные мысли успешных женщин
Практика малых дел. Каждый человек может что-то изменитьПрактика малых дел. Каждый человек может что-то изменить
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)