РЕЦЕНЗІЇ | Книга 14 липня 2009 р.

Ефективний продаж у сфері професійних послуг

Winning the Professional Services Sale

У книзі Майкла МакЛафліна (Michael McLaughlin) "Ефективний продаж у сфері професійного сервісу" (Winning the Professional Services Sale) знайдемо інноваційний підхід до досягнення успіху та підвищення продажу у сфері послуг.

В останні роки провайдери професійних послуг змушені переосмислювати свою стратегію та методи продажу, адаптуючись до суттєвих змін у свідомості споживача. Замість того, щоб займатися нав'язливим продажем, продавці повинні прагнути допомогти клієнтові прийняти рішення про покупку. Саме цей спосіб працює найкраще практично в кожному випадку. Цей новий підхід дає покупцям саме те, чого вони хочуть у даний момент — консультанта, який вирішує їхню проблему, а не намагається просто отримати гроші, всіма силами "проштовхуючи" продаж.

Автор Майкл МакЛафлін пропонує стратегію розвитку бізнесу, яка базується на ціннісному підході до стосунків із кожним клієнтом. Тільки повністю розуміючи продаж з усіх точок зору, включаючи його вплив на бізнес клієнта та його кар'єру, продавці зможуть вижити у складну епоху сервісної економіки.

Клієнти навчилися задавати складні запитання і вимагають більш точних та якісних відповідей на них. Вони очікують, що провайдери будуть надзвичайно гнучкими і повністю пристосовуватимуться до потреб їхнього бізнесу. Вони більше не сприймають затягування термінів виконання тих чи інших завдань і вимагають, щоб весь план проекту був розписаний практично по хвилинах. Закономірно, що клієнти прагнуть більше впевненості в потенційних результатах, перш ніж вони почнуть вкладати свої ресурси.

Бути просто хорошим продавцем — вже недостатньо. Вам потрібно залучати клієнтів, використовуючи нові ідеї, а не лише переслідувати їх, використовуючи стару тактику "проштовхування". Вам також необхідно навчитися чітко визначати реальні проблеми клієнтів, а також ефективно управляти складним продажем.

Незалежно від того, чи займається ваша компанія продажем послуг у сфері бізнесу та юриспруденції, пропонує рішення аутсорсингу чи консалтингу, "Ефективний продаж у сфері професійного сервісу" стане хорошим порадником для тих, хто хоче працювати ефективно і прибутково. У книзі знайдемо гнучку динамічну формулу продажу, яка повністю відповідає потребам навіть найбільш вимогливих клієнтів. Йдеться тут і про ефективні способи організації стратегії продажу, незалежно від того, що і кому ви прагнете продати.

Від сьогодні і надалі ваші інтереси невіддільні від інтересів ваших клієнтів. Із книгою "Ефективний продаж у сфері професійного сервісу" ви навчитесь надавати своїм клієнтам саме те, до чого вони прагнуть, і виведете свій бізнес на нові вершини.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)
6 вересня 2017
Одеса, Atlantic Garden Resort
Топ-менеджер номер 1 (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ваша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результатыВаша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результаты
Как работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатетьКак работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатеть
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов
Зачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем местеЗачем мы работаем. Как найти смысл и вдохновение на рабочем месте
В этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечталиВ этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечтали


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)