РЕЦЕНЗІЇ | Книга 30 вересня 2009 р.

Справжня природа винаходів

Borrowing Brilliance

Автор книги "Запозичуючи досконалість" (Borrowing Brilliance) Девід Корд Мюррей (David Kord Murray) має вражаюче резюме. Він не лише є науковцем та розробником численних проектів для NASA та Пентагону, але й успішним підприємцем. Але основна його риса полягає в тому, що він ніколи не говорить про те, чого не спробував сам. Ідеї його нової книги також взяті із життя. Коли Мюррей був керівником відділу інновацій у Intuit — він запозичив одну ідею, дещо видозмінив її і створив виняткові речі. Його книга спонукає всіх діяти так само. Зрештою, це спрацювало у випадку Йогана Гуттенберга, Джорджа Лукаса та засновників Google.

Мюррей ділиться багатьма кейсами та прикладами вдалого використання ідей інших людей та організацій як обов'язковим аспектом процесу будь-якого розвитку. І йдеться тут зовсім не про плагіат чи копіювання! Наприклад, у свій час Google запозичив концепції з бібліотечної науки для того, щоб вдосконалити алгоритм свого інтернет-пошуку. Прес Гуттенберга запозичений з ідеї пресу, який на той час використовувався виноробнями.

Мюррей розповідає про різні аспекти інноваційного мислення. Це більше, ніж просто конкурентна перевага. Потреба інноваційності та креативності стає все більш та більш важливою разом зі скороченням життєвого циклу продуктів.

Дослідивши сотні ідей провідних мислителів та винахідників, починаючи від Чарльза Дарвіна і закінчуючи генеральним директором Apple Стівом Джобсом, автор робить висновок, що практично будь-який великий винахід супроводжується потоком дрібних ідей, які часто бувають запозичені. Метод Мюррея передбачає сполучення та міксування багатьох концепцій (часто із абсолютно різних і навіть несподіваних сфер діяльності), внаслідок чого виникає щось нове.

Проте, мабуть, найважливішим одкровенням книги є те, що найкращі ідеї часто виявляються найменш очевидними. Тому, чим далі ви відходите від того, що здається логічним і що у глибші пошуки вдаєтесь — то більша ймовірність, що ви натрапите на виняткову ідею, яка "переверне" вашу галузь.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Week.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 травня 2017
Київ, kmbs
Marketing dream-team: як побудувати та управляти нею? (Оксана Кулікова)
26 травня 2017
Київ, БЦ "Євразія"
VIII щорічний Форум HR-Директорів
27 травня 2017
Київ, Український дім
Підсвідомість може все (майстер-клас Джона Кехо)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Уверенность в себе. Умение контролировать свою жизньУверенность в себе. Умение контролировать свою жизнь
Как убедить, что ты правКак убедить, что ты прав
Игнорируй всех, или Как стать креативнымИгнорируй всех, или Как стать креативным
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
Истинный профессионализмИстинный профессионализм


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)