РЕЦЕНЗІЇ | Книга 3 листопада 2008 р.

Релевантність: Досягнення цілей завдяки розумінню, що має значення

Relevance: Hitting your goals by knowing what matters

Менеджери та лідери бізнесу все більше та більше губляться в морі даних, які продукуються інформаційними системами їхніх компаній. Беручи на озброєння все нові та нові аналітичні інструменти, як то таблиці результативності, систему збалансованих показників та ін. — вони дуже швидко розчаровуються в них.

У книзі "Релевантність: Досягнення цілей завдяки розумінню, що має значення" (Relevance: Hitting your goals by knowing what matters) гуру бізнесу Девід Епгар (David Apgar) допомагає виявити, яка інформація має найбільше значення для успішного встановлення цілей, визначення стратегії та кінцевої результативності компанії. Базуючись на простих для впровадження практиках, книга підкреслює важливість "релевантності" для оцінки викликів ключової стратегії та прискорення навчання. Досвід Девіда Епгара ґрунтується на солідних бізнес-дослідженнях та ілюструється цікавими прикладами з реального життя. Тут знайдемо історії таких провідних компаній, як Toyota, Alcoa, Nestle, Capital One, Cisco, Microsoft та GE.

Використовуючи матеріали, викладені у книзі, ви зможете дати відповідь на запитання:

  • який зв'язок між навчанням компанії та її зростанням;
  • у чому проблема сучасного аналітичного інструментарію і як знайти альтернативу;
  • яким чином встановлювати цілі;
  • яким чином стратегія дозволяє вам навчатися з досвіду;
  • які метрики та методології використовувати;
  • як можна виміряти "релевантність";
  • які злиття та поглинання сприятимуть розвитку (будуть релевантними) для вашого бізнесу;
  • чи потрібно робити прогнози;
  • який зв'язок між нестійкістю результативності та компенсацією;
  • чи суперечить нормам моралі сучасна оцінка результативності;
  • який зв'язок між релевантністю та лідерством;
  • що таке "революція релевантності";

Релевантність — це "вчасний" (just in time) ресурс для досягнення цілей у сучасному конкурентному бізнес-середовищі. Книга пропонує лідерам швидкий та ефективний спосіб обрати правильні орієнтири для здійснення стратегічних припущень та досягнення вищого рівня результативності.

Ярослав Федорак, за матеріалами Real Estate Executive Board.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов
Правило четырех секунд. Остановись. Подумай. СделайПравило четырех секунд. Остановись. Подумай. Сделай
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту
Привычка к творчеству. Сделайте творчество частью своей жизниПривычка к творчеству. Сделайте творчество частью своей жизни


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)