РЕЦЕНЗІЇ | Книга 3 листопада 2008 р.

Релевантність: Досягнення цілей завдяки розумінню, що має значення

Relevance: Hitting your goals by knowing what matters

Менеджери та лідери бізнесу все більше та більше губляться в морі даних, які продукуються інформаційними системами їхніх компаній. Беручи на озброєння все нові та нові аналітичні інструменти, як то таблиці результативності, систему збалансованих показників та ін. — вони дуже швидко розчаровуються в них.

У книзі "Релевантність: Досягнення цілей завдяки розумінню, що має значення" (Relevance: Hitting your goals by knowing what matters) гуру бізнесу Девід Епгар (David Apgar) допомагає виявити, яка інформація має найбільше значення для успішного встановлення цілей, визначення стратегії та кінцевої результативності компанії. Базуючись на простих для впровадження практиках, книга підкреслює важливість "релевантності" для оцінки викликів ключової стратегії та прискорення навчання. Досвід Девіда Епгара ґрунтується на солідних бізнес-дослідженнях та ілюструється цікавими прикладами з реального життя. Тут знайдемо історії таких провідних компаній, як Toyota, Alcoa, Nestle, Capital One, Cisco, Microsoft та GE.

Використовуючи матеріали, викладені у книзі, ви зможете дати відповідь на запитання:

  • який зв'язок між навчанням компанії та її зростанням;
  • у чому проблема сучасного аналітичного інструментарію і як знайти альтернативу;
  • яким чином встановлювати цілі;
  • яким чином стратегія дозволяє вам навчатися з досвіду;
  • які метрики та методології використовувати;
  • як можна виміряти "релевантність";
  • які злиття та поглинання сприятимуть розвитку (будуть релевантними) для вашого бізнесу;
  • чи потрібно робити прогнози;
  • який зв'язок між нестійкістю результативності та компенсацією;
  • чи суперечить нормам моралі сучасна оцінка результативності;
  • який зв'язок між релевантністю та лідерством;
  • що таке "революція релевантності";

Релевантність — це "вчасний" (just in time) ресурс для досягнення цілей у сучасному конкурентному бізнес-середовищі. Книга пропонує лідерам швидкий та ефективний спосіб обрати правильні орієнтири для здійснення стратегічних припущень та досягнення вищого рівня результативності.

Ярослав Федорак, за матеріалами Real Estate Executive Board.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19 січня 2017
Київ
Робота з дебіторською заборгованістю (Максим Голубєв)
20 січня — 1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Mini MBA — "Ефективний керівник"
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей
Один плюс один равно триОдин плюс один равно три
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе
Все мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьмиВсе мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьми
WOW-факторы. Пора потрясти воображение людейWOW-факторы. Пора потрясти воображение людей

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)