РЕЦЕНЗІЇ | Книга 28 грудня 2009 р.

Майбутнє маркетингу

The Future of Marketing

The Future of Marketing
Клієнти стають все краще та краще поінформованими, а їхні вимоги постійно зростають. Збільшується можливість вибору та потреба звітності від постачальників продуктів та послуг. Побудова бази лояльних клієнтів ще ніколи не була такою проблемою, як у наші дні. Але, тим не менше, вона залишається ключовим аспектом створення успішного та високорезультативного бізнесу.

Для того, щоб справитися з цими викликами та отримати всі переваги від нових можливостей, компанії повинні йти в ногу з мінливими потребами та вподобаннями своїх клієнтів, створювати цінність через інновації та нові продукти/сервіси, залучати клієнтів до довгострокової взаємовигідної взаємодії всюди, де це можливо.

Маркетинг — це той інструмент, який покликаний допомогти організаціям досягнути своїх амбітних цілей. А маркетологи, відповідно, повинні бути здатні і готові спонукати свої компанії рухатися цим шляхом.

Лідери світового бізнесу вже давно й успішно застосовують ці принципи. А не так давно, компанія Marketing Society спільно з Accenture опублікувала опитування 50-ти генеральних директорів та топ-менеджерів найвищого рівня щодо їхнього бачення ролі маркетингу в майбутньому успіху бізнесу. Це опитування з'явилося у твердій палітурці у вигляді книги "Майбутнє маркетингу" (The Future of Marketing) — безцінне джерело знань та ідей від провідних лідерів бізнесу для всіх, хто займається маркетингом і прагне вивести його на стратегічний рівень у компанії.

Ярослав Федорак, за матеріалами Accenture.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 жовтня 2020
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження Системи Мотивації персоналу
5 жовтня — 7 грудня 2020
Київ
Курс «Управлінський коктейль»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)