РЕЦЕНЗІЇ | Книга 28 грудня 2009 р.

Майбутнє маркетингу

The Future of Marketing

The Future of Marketing
Клієнти стають все краще та краще поінформованими, а їхні вимоги постійно зростають. Збільшується можливість вибору та потреба звітності від постачальників продуктів та послуг. Побудова бази лояльних клієнтів ще ніколи не була такою проблемою, як у наші дні. Але, тим не менше, вона залишається ключовим аспектом створення успішного та високорезультативного бізнесу.

Для того, щоб справитися з цими викликами та отримати всі переваги від нових можливостей, компанії повинні йти в ногу з мінливими потребами та вподобаннями своїх клієнтів, створювати цінність через інновації та нові продукти/сервіси, залучати клієнтів до довгострокової взаємовигідної взаємодії всюди, де це можливо.

Маркетинг — це той інструмент, який покликаний допомогти організаціям досягнути своїх амбітних цілей. А маркетологи, відповідно, повинні бути здатні і готові спонукати свої компанії рухатися цим шляхом.

Лідери світового бізнесу вже давно й успішно застосовують ці принципи. А не так давно, компанія Marketing Society спільно з Accenture опублікувала опитування 50-ти генеральних директорів та топ-менеджерів найвищого рівня щодо їхнього бачення ролі маркетингу в майбутньому успіху бізнесу. Це опитування з'явилося у твердій палітурці у вигляді книги "Майбутнє маркетингу" (The Future of Marketing) — безцінне джерело знань та ідей від провідних лідерів бізнесу для всіх, хто займається маркетингом і прагне вивести його на стратегічний рівень у компанії.

Ярослав Федорак, за матеріалами Accenture.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)
14-18 березня 2017
Київ
Спеціаліст із пільг, компенсацій і розвитку — SpCBD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как убедить, что ты правКак убедить, что ты прав
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)
Не работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг васНе работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг вас
Принцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкосьПринцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкось
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)