РЕЦЕНЗІЇ | Книга 21 січня 2010 р.

Як змінюється маркетинг під впливом Twitter

Twitterville: How Businesses Can Thrive in the New Global Neighborhoods

Ментальний простір, який створюється завдяки новому сервісу Твіттер (Twitter), неможливо ігнорувати. І хоча цей інтернет-сервіс до сих пір залишається відносно невеликим (у червні 2009-го року у Твіттері було здійснено 23 мільйони кліків, тоді як у Facebook — 122 млн.) — швидкість його зростання вражає. Для корпорацій же цінність цього сервісу полягає в першу чергу в тому, що це неперевершений і єдиний у своєму роді інструмент вірусного маркетингу.

Кожна людина (чи корпорація), використовуючи безкоштовну інтернет-платформу, може публікувати невеликі текстові повідомлення (твіти) в Інтернеті і стежити (follow) за повідомленнями інших користувачів даного сервісу. Користувачі пересилають найцікавіші повідомлення своїм друзям та послідовникам, забезпечуючи таким чином лавиноподібне розповсюдження вірусної інформації. І саме ця його специфіка перетворює Твіттер на надзвичайно динамічну платформу комунікації.

Не дивно, що всього за два роки його існування, Твіттеру було присвячено кілька десятків книг. Але однією з найбільш глибоких та насичених корисною інформацією виявилася книга Шел Ізраель (Shel Israel) у співавторстві з Робертом Скоблом (Robert Scoble) "Твіттервіль: Яким чином може вижити бізнес в умовах глобального сусідства" (Twitterville: How Businesses Can Thrive in the New Global Neighborhoods).

Для маркетолога "Твіттервіль..." — справжня скарбниця кейсів успішного використання сервісу для отримання конкурентної переваги. Наприклад, Твіттером скористалася американська авіакомпанія JetBlue Airways Corporation, працівники якої дуже вчасно і вдало зреагували на скарги користувачів Твіттера про нестачу рейсів між Сан-Франциско та Остіном. Працівники компанії миттєво зреагували на дану інформацію, ввівши додаткові рейси, після чого розрекламували свій вчинок у Твіттері. Звісно це суттєво підвищило лояльність до них серед користувачів сервісу.

Натомість, інша авіаційна компанія, яка також пропонувала перельоти до Остіна — American Airlines — втратила можливість заробити додаткові гроші та лояльність клієнтів тільки тому, що на той момент не стежила за подіями у Твіттері.

Важко сказати, чи стане Твіттер новою панацеєю для розвитку бізнесу і чи надовго затримається на "корпоративній сцені", але книга Шел Ізраель, безперечно, варта прочитання. Сьогодні без неї не можна уявити полицю жодного серйозного маркетолога, який дбає про власний розвиток та зростання своєї компанії.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Работа твоей мечты. Как зарабатывать деньги, занимаясь любимым деломРабота твоей мечты. Как зарабатывать деньги, занимаясь любимым делом
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций
Новые размышления о личном развитииНовые размышления о личном развитии
Начни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящимНачни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящим
Великолепные мероприятия. Технология и практика event managementВеликолепные мероприятия. Технология и практика event management


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)