РЕЦЕНЗІЇ | Книга 21 січня 2010 р.

Як змінюється маркетинг під впливом Twitter

Twitterville: How Businesses Can Thrive in the New Global Neighborhoods

Ментальний простір, який створюється завдяки новому сервісу Твіттер (Twitter), неможливо ігнорувати. І хоча цей інтернет-сервіс до сих пір залишається відносно невеликим (у червні 2009-го року у Твіттері було здійснено 23 мільйони кліків, тоді як у Facebook — 122 млн.) — швидкість його зростання вражає. Для корпорацій же цінність цього сервісу полягає в першу чергу в тому, що це неперевершений і єдиний у своєму роді інструмент вірусного маркетингу.

Кожна людина (чи корпорація), використовуючи безкоштовну інтернет-платформу, може публікувати невеликі текстові повідомлення (твіти) в Інтернеті і стежити (follow) за повідомленнями інших користувачів даного сервісу. Користувачі пересилають найцікавіші повідомлення своїм друзям та послідовникам, забезпечуючи таким чином лавиноподібне розповсюдження вірусної інформації. І саме ця його специфіка перетворює Твіттер на надзвичайно динамічну платформу комунікації.

Не дивно, що всього за два роки його існування, Твіттеру було присвячено кілька десятків книг. Але однією з найбільш глибоких та насичених корисною інформацією виявилася книга Шел Ізраель (Shel Israel) у співавторстві з Робертом Скоблом (Robert Scoble) "Твіттервіль: Яким чином може вижити бізнес в умовах глобального сусідства" (Twitterville: How Businesses Can Thrive in the New Global Neighborhoods).

Для маркетолога "Твіттервіль..." — справжня скарбниця кейсів успішного використання сервісу для отримання конкурентної переваги. Наприклад, Твіттером скористалася американська авіакомпанія JetBlue Airways Corporation, працівники якої дуже вчасно і вдало зреагували на скарги користувачів Твіттера про нестачу рейсів між Сан-Франциско та Остіном. Працівники компанії миттєво зреагували на дану інформацію, ввівши додаткові рейси, після чого розрекламували свій вчинок у Твіттері. Звісно це суттєво підвищило лояльність до них серед користувачів сервісу.

Натомість, інша авіаційна компанія, яка також пропонувала перельоти до Остіна — American Airlines — втратила можливість заробити додаткові гроші та лояльність клієнтів тільки тому, що на той момент не стежила за подіями у Твіттері.

Важко сказати, чи стане Твіттер новою панацеєю для розвитку бізнесу і чи надовго затримається на "корпоративній сцені", але книга Шел Ізраель, безперечно, варта прочитання. Сьогодні без неї не можна уявити полицю жодного серйозного маркетолога, який дбає про власний розвиток та зростання своєї компанії.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)
5-6 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Асистент керівника: мотивація, організація роботи, ефективна комунікація (Наталія Дегтярьова)
7 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Все, що необхідно знати власникам малого бізнесу про фінанси, бюджети і мотивацію (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Интервью с генеральными директорами ведущих компанийИнтервью с генеральными директорами ведущих компаний
От знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых уменийОт знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых умений
Кради как художник. 10 уроков творческого самовыраженияКради как художник. 10 уроков творческого самовыражения
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)