РЕЦЕНЗІЇ | Книга 20 квітня 2010 р.

Загальна мета

Common Purpose

У книзі "Загальна мета: Як великі лідери допомагають організаціям досягати надзвичайних результатів" (Common Purpose: How Great Leaders Get Organizations to Achieve the Extraordinary) автор Джоел Куртцман (Joel Kurtzman) розповідає про свій досвід взаємодії з компанією Apple.

Під час свого першого візиту до Apple Computer, — пише він, — я дискутував із керівництвом компанії про те, як можна зробити цю компанію по-справжньому глобальною. Однією з ідей, висловлених під час цієї дискусії, було пожертвування комп'ютерів та мережевих програм країнам, що лише починають розвиватися. Таким чином Mac міг би формувати технологічну архітектуру в країнах, де ще немає комп'ютерів, але де, тим не менше, живе абсолютна більшість людей планети.

Із цього момента почалася моя взаємодія з Apple. І з того часу дуже багато речей дивували та вражали мене.

По-перше, вони приймали рішення дуже швидко.

По-друге, працівники компанії вважали себе революціонерами. Вони справді вірили, що комп'ютери здатні зробити світ кращим і що саме їхні комп'ютери здатні справитися з цією проблемою.

По-третє, я був вражений, скільки велосипедів знаходилося в офісі. Адже це свідчило, що культура компанії є водночас молодою та неформальною. А ще це говорило про те, що у людей є свої власні інтереси, такі я спорт та щоденні вправи. В такому офісі було дуже приємно проводити час.

По-четверте, я справді був вражений креативністю цих людей. Куди б я не пішов, із ким би не заговорив — люди були сповнені нових свіжих і дієвих ідей. Креативність Стіва Джобса пронизувала кожну молекулу повітря і люди поглинали її з неймовірною жадібністю. Вони хотіли бути схожими на свого лідера.

І, насамкінець, — люди отримували шалене задоволення від своєї роботи та від того, що оточувало цю роботу. Наприклад, один співробітник сказав мені, що кожного дня він грає у волейбол на роботі. Керівництво Apple пристосувало окреме приміщення для цих потреб, щоб працівники могли відволіктися від роботи грою у волейбол у будь-який момент.

В ті дні Apple була прикладом енергійності та креативності, яка створювала неймовірні речі. Через кілька років, коли я особисто зустрівся зі Стівом джобсом, я зрозумів, що значна частка культури Apple була відображенням його персони: розумна, енергійна, позитивна, креативна та готова на будь-які ризики.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Week.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
11-12 травня 2018
Київ
СПІН-технологія активних продажів (Ірина Сінчалова)
21-25 травня 2018
Київ
Спеціаліст по персоналу — SpHR (Оксана Кондратенко)
22-23 травня 2018
Київ
Мотивація. Оплата праці. Пільги. Компенсації (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Креативное мышление в бизнесеКреативное мышление в бизнесе
Почему мы хотим, чтобы вы были богатыПочему мы хотим, чтобы вы были богаты
Работа как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем местеРабота как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем месте
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться
Высшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минутуВысшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минуту


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)