РЕЦЕНЗІЇ | Книга 20 квітня 2010 р.

Загальна мета

Common Purpose

У книзі "Загальна мета: Як великі лідери допомагають організаціям досягати надзвичайних результатів" (Common Purpose: How Great Leaders Get Organizations to Achieve the Extraordinary) автор Джоел Куртцман (Joel Kurtzman) розповідає про свій досвід взаємодії з компанією Apple.

Під час свого першого візиту до Apple Computer, — пише він, — я дискутував із керівництвом компанії про те, як можна зробити цю компанію по-справжньому глобальною. Однією з ідей, висловлених під час цієї дискусії, було пожертвування комп'ютерів та мережевих програм країнам, що лише починають розвиватися. Таким чином Mac міг би формувати технологічну архітектуру в країнах, де ще немає комп'ютерів, але де, тим не менше, живе абсолютна більшість людей планети.

Із цього момента почалася моя взаємодія з Apple. І з того часу дуже багато речей дивували та вражали мене.

По-перше, вони приймали рішення дуже швидко.

По-друге, працівники компанії вважали себе революціонерами. Вони справді вірили, що комп'ютери здатні зробити світ кращим і що саме їхні комп'ютери здатні справитися з цією проблемою.

По-третє, я був вражений, скільки велосипедів знаходилося в офісі. Адже це свідчило, що культура компанії є водночас молодою та неформальною. А ще це говорило про те, що у людей є свої власні інтереси, такі я спорт та щоденні вправи. В такому офісі було дуже приємно проводити час.

По-четверте, я справді був вражений креативністю цих людей. Куди б я не пішов, із ким би не заговорив — люди були сповнені нових свіжих і дієвих ідей. Креативність Стіва Джобса пронизувала кожну молекулу повітря і люди поглинали її з неймовірною жадібністю. Вони хотіли бути схожими на свого лідера.

І, насамкінець, — люди отримували шалене задоволення від своєї роботи та від того, що оточувало цю роботу. Наприклад, один співробітник сказав мені, що кожного дня він грає у волейбол на роботі. Керівництво Apple пристосувало окреме приміщення для цих потреб, щоб працівники могли відволіктися від роботи грою у волейбол у будь-який момент.

В ті дні Apple була прикладом енергійності та креативності, яка створювала неймовірні речі. Через кілька років, коли я особисто зустрівся зі Стівом джобсом, я зрозумів, що значна частка культури Apple була відображенням його персони: розумна, енергійна, позитивна, креативна та готова на будь-які ризики.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Week.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25-26 січня 2020
Київ
Математичні методи прогнозування рівня попиту і закупівель у компанії
5-6 лютого 2020
Київ
Фахівець із закупівель. Ефективна закупівля від А до Я
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Давати і брати. Революційний підхід до успіхуДавати і брати. Революційний підхід до успіху
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)