РЕЦЕНЗІЇ | Книга 18 травня 2010 р.

Лідерство як бажання допомогти

Helping: How to Offer, Give, and Receive Help

Едгар Шейн (Edgar H. Schein) знає багато про організації. Він працював із ними, консультував їх, вивчав їх і багато допомагав їм та їхнім лідерам. Його книга "Допомога: Як запропонувати, надати та отримати допомогу" (Helping: How to Offer, Give, and Receive Help) — це короткий посібник, своєрідний збірник порад, які здатні допомогти стосункам всередині організації. Щоб створити цей посібник, Едгару довелося об'єднати знання соціології, антропології та соціальної психології, а також провести довгі роки навчання у Sloan School of Management при MIT.

Допомога, за словами Шейна, може мати багато форм. Він ілюструє 30 ситуацій допомоги, наприклад, коли керівник дає інструкції підлеглому, чи коли незнайомець показує маршрут туристові, або коли мала дитина навчає своїх батьків гратися у комп'ютерну гру.

Не обходиться книга і без особистих історій. Автор розповідає про власну проблему, як він протягом 25 років допомагав дружині боротися з раком грудей, включаючи періодичні візити до лікарень та домашню турботу.

І, звісно ж, допомога не обмежується ситуаціями, коли взаємодіють всього дві людини. Групова та командна робота також часто супроводжується допомогою. Адже ефективна команда — це група людей, яка найкраще налаштована на допомогу одне одному і завдяки цьому здатна досягати спільних цілей. Шейн також ділиться переліком 27 синонімів допомоги. Якщо розглядати їх всі, то стає абсолютно очевидно, що ми надаємо або отримуємо допомогу практично повсякчасно.

Пояснивши всі особливості допомоги — чому іноді порада, яка була дана з найкращих намірів, сприймається як критика, а також, яким чином соціальні норми в індивідуальних культурах можуть призводити до агресивної реакції на запропоновану допомогу — Шейн пропонує сім принципів та 18 порад, адже його книга — це, насамперед, практичний посібник.

І хоча принципи Едгара можуть видатися очевидними — ми часто ігноруємо їх у повсякденному житті, сприймаючи хороші стосунки з оточенням за належне. Тому книга буде дуже хорошим посібником для лідерів, які прагнуть переосмислити свою поведінку та відкрити для себе нові підходи до допомоги.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "SMM коктейль: як створити успішний Fb і Instagram" (Юлія Піскун). -50% для перших 4-х учасників
2 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
3-4 червня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Влада. Управління. Лідерство (Олександр Сударкін, Ігор Солодов)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ответы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесеОтветы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесе
Воплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностьюВоплощение идей. Как преодолеть разрыв между видением и реальностью
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту
Жизнь в потоке. КоучингЖизнь в потоке. Коучинг


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)