ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 27 травня 2010 р.

Як продавати, коли ніхто не купує

How to Sell When Nobody's Buying

Сучасне середовище сфери продажів вже сьогодні проявляє себе доволі жорстко. Старі тактики практично не працюють, а сучасна економічна ситуація лише робить процес продажу ще складнішим. Тому всім людям, які працюють у цій сфері, потрібні нові ефективні тактики та стратегії — що ж робити, коли ніхто не хоче купувати.

Книга Дейва Лакані (Dave Lakhani) з однойменною назвою "Як продавати, коли ніхто не купує" (How to Sell When Nobody's Buying) — це практичний ефективний посібник, який допоможе продавати навіть у найскладніші часи. Ця книга буквально переповнена інформацією про створення можливостей продажу. Більшість стратегій, які використовуються сьогодні, вже давно застаріли. Вони базуються на інформації десяти, двадцяти або навіть тридцятирічної давності.

Книга ж пропонує інформацію, яка допоможе здобути впевненість, створити потужні альянси, прибуткові соціальні мережі і звісно ж — принесе прибуток вам та вашій компані. Незалежно від того, чи є вашим клієнтом фізична особа, чи інший бізнес — даний посібник стане вам у нагоді.

Тут ви також знайдете кейси від провідних продавців, які поділяться секретами ефективного продажу навіть у найбільш складні часи, коли ніхто не хоче купувати.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
WOW-факторы. Пора потрясти воображение людейWOW-факторы. Пора потрясти воображение людей
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Как очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступкиКак очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступки
Экономист под прикрытиемЭкономист под прикрытием
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)