РЕЦЕНЗІЇ | Книга 26 серпня 2010 р.

Безкоштовно: Майбутнє ціноутворення

Free: The Future of a Radical Price

Кріс Андерсон (Chris Anderson), головний редактор журналу Wired та автор книги "Безкоштовно: Майбутнє ціноутворення" (Free: The Future of a Radical Price), висунув у ній контроверсійну теорію, що рано чи пізно кожен бізнес так чи інакше повинен буде вміти працювати з безкоштовними товарами.

Він задається риторичним запитанням: "Чи дійсно єдиний спосіб вимірювати цінність — це гроші?" Андерсон стверджує, що навіть коли хтось "краде" пісні в Інтернеті (які за правилами потрібно купувати за гроші на дисках), тоді виконавець починає мимоволі брати участь у "немонетарній економіці" — економіці, яка вимірюється в категоріях уваги та репутації.

Автор намагається донести ідею, що "безкоштовність" стає першим обов'язковим кроком до прибутку. Особливо в бізнесі, який пов'язаний з цифровими технологіями. Як приклад, він наводить компанію Google, яка пропонує безліч безкоштовних сервісів: електронну пошту, сервіси для блогінгу, карти і навіть програмне забезпечення. Нова економіка, на думку Андерсона, передбачає монетизацію не продуктів, а репутації та уваги, яку ви отримуєте, пропонуючи продукти безкоштовно.

Концепція безкоштовності має надзвичайно велике значення в першу чергу через те, що вже сьогодні вона міцно ввійшла у життя та світосприйняття представників молодшого покоління. Сьогодні ми маємо справу з цілим поколінням, яке користується файлообмінниками, створює безкоштовні облікові записи у Facebook та використовує програмне забезпечення від Google. Для цих людей це вже не просто звичка — це логічний і цілком закономірний стан речей, від якого вони не мають наміру відмовлятися. Основне запитання полягає в тому, як змусити людину, яка використовує базову версію Flickr або грає у безкоштовну версію онлайн-гри, змусити заплатити за преміум-версію того самого продукту.

Кріс Андерсон навіть переносить ідею "безкоштовності" у аналоговий світ. Кожен раз, коли ми чуємо "купіть щось одне і отримайте інше безкоштовно" — ми стикаємося з такою безкоштовністю.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Истинный профессионализмИстинный профессионализм
Пять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгоранияПять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгорания
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций
Управленческое консультирование. Введение в профессиюУправленческое консультирование. Введение в профессию
Великолепные мероприятия. Технология и практика event managementВеликолепные мероприятия. Технология и практика event management


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)