РЕЦЕНЗІЇ | Книга 26 серпня 2010 р.

Безкоштовно: Майбутнє ціноутворення

Free: The Future of a Radical Price

Кріс Андерсон (Chris Anderson), головний редактор журналу Wired та автор книги "Безкоштовно: Майбутнє ціноутворення" (Free: The Future of a Radical Price), висунув у ній контроверсійну теорію, що рано чи пізно кожен бізнес так чи інакше повинен буде вміти працювати з безкоштовними товарами.

Він задається риторичним запитанням: "Чи дійсно єдиний спосіб вимірювати цінність — це гроші?" Андерсон стверджує, що навіть коли хтось "краде" пісні в Інтернеті (які за правилами потрібно купувати за гроші на дисках), тоді виконавець починає мимоволі брати участь у "немонетарній економіці" — економіці, яка вимірюється в категоріях уваги та репутації.

Автор намагається донести ідею, що "безкоштовність" стає першим обов'язковим кроком до прибутку. Особливо в бізнесі, який пов'язаний з цифровими технологіями. Як приклад, він наводить компанію Google, яка пропонує безліч безкоштовних сервісів: електронну пошту, сервіси для блогінгу, карти і навіть програмне забезпечення. Нова економіка, на думку Андерсона, передбачає монетизацію не продуктів, а репутації та уваги, яку ви отримуєте, пропонуючи продукти безкоштовно.

Концепція безкоштовності має надзвичайно велике значення в першу чергу через те, що вже сьогодні вона міцно ввійшла у життя та світосприйняття представників молодшого покоління. Сьогодні ми маємо справу з цілим поколінням, яке користується файлообмінниками, створює безкоштовні облікові записи у Facebook та використовує програмне забезпечення від Google. Для цих людей це вже не просто звичка — це логічний і цілком закономірний стан речей, від якого вони не мають наміру відмовлятися. Основне запитання полягає в тому, як змусити людину, яка використовує базову версію Flickr або грає у безкоштовну версію онлайн-гри, змусити заплатити за преміум-версію того самого продукту.

Кріс Андерсон навіть переносить ідею "безкоштовності" у аналоговий світ. Кожен раз, коли ми чуємо "купіть щось одне і отримайте інше безкоштовно" — ми стикаємося з такою безкоштовністю.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 травня 2017
Київ, kmbs
Marketing dream-team: як побудувати та управляти нею? (Оксана Кулікова)
26 травня 2017
Київ, БЦ "Євразія"
VIII щорічний Форум HR-Директорів
27 травня 2017
Київ, Український дім
Підсвідомість може все (майстер-клас Джона Кехо)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Личностный ростЛичностный рост
Жизнь в потоке. КоучингЖизнь в потоке. Коучинг
У них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не училУ них так принято. Как правильно пожимать руку, вовремя затыкаться, работать с м*даками и другие важные скиллы, которым вас никто никогда не учил
Ваше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциалВаше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциал
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)