РЕЦЕНЗІЇ | Книга 26 серпня 2010 р.

Безкоштовно: Майбутнє ціноутворення

Free: The Future of a Radical Price

Кріс Андерсон (Chris Anderson), головний редактор журналу Wired та автор книги "Безкоштовно: Майбутнє ціноутворення" (Free: The Future of a Radical Price), висунув у ній контроверсійну теорію, що рано чи пізно кожен бізнес так чи інакше повинен буде вміти працювати з безкоштовними товарами.

Він задається риторичним запитанням: "Чи дійсно єдиний спосіб вимірювати цінність — це гроші?" Андерсон стверджує, що навіть коли хтось "краде" пісні в Інтернеті (які за правилами потрібно купувати за гроші на дисках), тоді виконавець починає мимоволі брати участь у "немонетарній економіці" — економіці, яка вимірюється в категоріях уваги та репутації.

Автор намагається донести ідею, що "безкоштовність" стає першим обов'язковим кроком до прибутку. Особливо в бізнесі, який пов'язаний з цифровими технологіями. Як приклад, він наводить компанію Google, яка пропонує безліч безкоштовних сервісів: електронну пошту, сервіси для блогінгу, карти і навіть програмне забезпечення. Нова економіка, на думку Андерсона, передбачає монетизацію не продуктів, а репутації та уваги, яку ви отримуєте, пропонуючи продукти безкоштовно.

Концепція безкоштовності має надзвичайно велике значення в першу чергу через те, що вже сьогодні вона міцно ввійшла у життя та світосприйняття представників молодшого покоління. Сьогодні ми маємо справу з цілим поколінням, яке користується файлообмінниками, створює безкоштовні облікові записи у Facebook та використовує програмне забезпечення від Google. Для цих людей це вже не просто звичка — це логічний і цілком закономірний стан речей, від якого вони не мають наміру відмовлятися. Основне запитання полягає в тому, як змусити людину, яка використовує базову версію Flickr або грає у безкоштовну версію онлайн-гри, змусити заплатити за преміум-версію того самого продукту.

Кріс Андерсон навіть переносить ідею "безкоштовності" у аналоговий світ. Кожен раз, коли ми чуємо "купіть щось одне і отримайте інше безкоштовно" — ми стикаємося з такою безкоштовністю.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сила продуктивності. Як подолати прокрастинаціюСила продуктивності. Як подолати прокрастинацію
Фриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавцівФриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавців
Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!Твій мозок — суперзірка. Використовуй на повну!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)