РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 вересня 2010 р.

Старі та прекрасні

Selling the Fountain of Youth

Якщо ви шукаєте спосіб назавжди лишитися молодими, тоді вам, безперечно, цікаво буде познайомитися з книгою Арлін Вейнтрауб "Продати джерело молодості: Як сфера боротьби зі старінням перетворила поважний вік на хворобу — і зуміла заробити на цьому мільярди" (Selling the Fountain of Youth: How the Anti-Aging Industry Made a Disease Out of Getting Old-And Made Billions). У цій книзі досліджується розвиток сфери боротьби зі старінням, починаючи з її зародження на початку 90-их років і закінчуючи сучасною $88-мільярдною присутністю на ринку.

Авторка показує, як одна доволі абсурдна обіцянка — зберегти вас від старіння — здатна перетворитися на багатомільярдну галузь, у якій працює безліч бізнесів та компаній.

Виникнення феномену боротьби зі старінням було доволі логічною подією — покоління "бумерів" старіло і представникам цього покоління переставало подобатися, як вони виглядають у дзеркалі. І тому, коли в New England Journal of Medicine у 1990-му році було опубліковано статтю про відкриття нових можливостей гормону росту (HGH), який раніше використовувася для боротьби з проблемами дитячого дорослішання, а тепер обіцяв взяти на себе функцію "боротьби зі старінням" — більшість старших людей накинулися на цю новину, як на новий шанс для себе.

А коли у 1993-му році лікарі Рональд Клац (Ronald Klatz) та Роберт Голдман (Robert Goldman) почали тестувати ін'єкції HGH на собі, забувши навіть протестувати їх попередньо на щурах — серед інших результатів дослідження вони виявили втрату ваги та збільшення енергії. Це ще більше підсилило впевненість громадськості в тому, що подолати старість можливо.

Попри всі небезпеки, які створював гормон, наприклад — небезпеку раку — Клац та Голдман створили та звану "медичну спільноту", яку назвали Американською академією ліків боротьби зі старінням (American Academy of Anti-Aging Medicine чи (A4M)), місією якої було просування HGH та сертифікація лікарів у цій новій сфері діяльності.

І хоча такий підхід навряд чи можна назвати по-справжньому науковим — він був по-справжньому прибутковим. Та й сама A4M була далеко не першою асоціацією, яка намагалося продати джерело молодості. Адже це найпростіший спосіб збагатитися — видати неможливе за доступне.

Втім, люди, які входили до руху боротьби зі старінням — мали всі відповіді на запитання критиків. Фармацевтичні компанії здавна навчилися "закривати рот" всім, хто намагався їх критикувати. Тож галузь не лише виживає, але й продовжує розвиватися. Про все це, а також багато-багато іншого ви можете прочитати у книзі Вейнтрауб.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Week.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "SMM коктейль: як створити успішний Fb і Instagram" (Юлія Піскун). -50% для перших 4-х учасників
2 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
3-4 червня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Влада. Управління. Лідерство (Олександр Сударкін, Ігор Солодов)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Стратегия жизниСтратегия жизни
Продуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое делоПродуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое дело
Искусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеровИскусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеров
Правила самоорганизацииПравила самоорганизации
Великолепные мероприятия. Технология и практика event managementВеликолепные мероприятия. Технология и практика event management


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)