РЕЦЕНЗІЇ | Книга 16 вересня 2010 р.

Цифрове майбутнє: Ви дізнаєтесь про нього, коли побачите

I Live in the Future & Here's How It Works

Цифрова революція за популярністю сьогодні обійшла фінансову кризу. Книжкові полиці магазинів переповнені виданнями про те, як Інтернет змінює культуру, економіку і практично будь-який інший аспект людьского життя. Спрямованість цих книг кардинально відрізняється: від захопливо-оптимістичного тону до відверто песимістичних настроїв. Втім, на тлі всього цього різноманіття особливо вирізняється книга Ніка Білтона (Nick Bilton), технологічного письменника у The New York Times, який ділиться своїми думками у книзі "Я живу в майбутньому і знаю, як воно виглядає" (I Live in the Future & Here's How It Works).

Автор радить медіа-бізнесу забути про полювання на традиційних читачів чи відвідувачів. Потрібно налаштуватися на абсолютно новий контингент споживачів, для яких цінним буде лише той контент, який спрямовано на них.

Якщо сучасні медіа приваблюють відвідувачів та рекламодавців, пропонуючи свіжі чутки, фінансову інформацію та "жовті" публікації, то чому б їм не вдатися до маркетингу через найпотужніший продукт самовдоволення — порнографію. По суті Білтон стверджує, що 20-мільярдна сфера порнографії може багато чому навчити традиційних медійників.

Ще одним важливим аспектом медіа майбутнього Білтон називає вміння "розповідати історії". "Незалежно від того, чи пишете ви нову статтю або книгу, продаєте продукт чи публікуєте пост у блог про ваш останній вікенд — ви розповідаєте історію", — пояснює він.

Білтон віддає належне також відео-іграм, адже вони пропонують захоплюючі, інтенсивні і дуже правдиві історії, які здатні захопити увагу того, хто сприймає, на дуже тривалий час. Насолода, яку отримує гравець під час гри у найкращі ігри, може бути надзвичайно потужною.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Week.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20 грудня 2018
Київ
Результативні продажі по телефону із задоволенням
16 січня 2019
Київ
Управління відділом продажів
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Під три чорти турботи! Нумо до роботи!Під три чорти турботи! Нумо до роботи!
Серійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіхуСерійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіху


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)