РЕЦЕНЗІЇ | Книга 16 вересня 2010 р.

Цифрове майбутнє: Ви дізнаєтесь про нього, коли побачите

I Live in the Future & Here's How It Works

Цифрова революція за популярністю сьогодні обійшла фінансову кризу. Книжкові полиці магазинів переповнені виданнями про те, як Інтернет змінює культуру, економіку і практично будь-який інший аспект людьского життя. Спрямованість цих книг кардинально відрізняється: від захопливо-оптимістичного тону до відверто песимістичних настроїв. Втім, на тлі всього цього різноманіття особливо вирізняється книга Ніка Білтона (Nick Bilton), технологічного письменника у The New York Times, який ділиться своїми думками у книзі "Я живу в майбутньому і знаю, як воно виглядає" (I Live in the Future & Here's How It Works).

Автор радить медіа-бізнесу забути про полювання на традиційних читачів чи відвідувачів. Потрібно налаштуватися на абсолютно новий контингент споживачів, для яких цінним буде лише той контент, який спрямовано на них.

Якщо сучасні медіа приваблюють відвідувачів та рекламодавців, пропонуючи свіжі чутки, фінансову інформацію та "жовті" публікації, то чому б їм не вдатися до маркетингу через найпотужніший продукт самовдоволення — порнографію. По суті Білтон стверджує, що 20-мільярдна сфера порнографії може багато чому навчити традиційних медійників.

Ще одним важливим аспектом медіа майбутнього Білтон називає вміння "розповідати історії". "Незалежно від того, чи пишете ви нову статтю або книгу, продаєте продукт чи публікуєте пост у блог про ваш останній вікенд — ви розповідаєте історію", — пояснює він.

Білтон віддає належне також відео-іграм, адже вони пропонують захоплюючі, інтенсивні і дуже правдиві історії, які здатні захопити увагу того, хто сприймає, на дуже тривалий час. Насолода, яку отримує гравець під час гри у найкращі ігри, може бути надзвичайно потужною.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Week.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19 січня 2017
Київ
Робота з дебіторською заборгованістю (Максим Голубєв)
20 січня — 1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Mini MBA — "Ефективний керівник"
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Бизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты самБизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты сам
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Миллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образованияМиллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образования
В этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечталиВ этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечтали
Размышления о личном развитииРазмышления о личном развитии

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)