РЕЦЕНЗІЇ | Книга 22 вересня 2010 р.

Когнітивний надмір

Cognitive Surplus

Традиційний медіа-бізнес повинен змінитися або померти. Представникам молодших аудиторій вже недостатньо читати або дивитися: вони повинні твітити, писати в блог, оновлювати свій статус (бажано — все одночасно). Цифрові мережі змінюють культуру, економіку та політику.

У своїй новій книзі "Когнітивний надмір: Креативність та щедрість віку зв'язку" (Cognitive Surplus: Creativity and Generosity in a Connected Age) автор Клей Шіркі (Clay Shirky) пояснює, яким чином вікі та флеш-моби впливають на стосунки між представниками суспільства. Під "когнітивним надміром" Шіркі має на увазі потенційний вільний час. Зараз ми витрачаємо час на "погане" телебачення, тоді як могли б набагато більш ефективно інвестувати його в розвиток онлайн-спільнот.

Від численних книг на подібну тематику "Когнітивний намір" відрізняє здатність автора показати, як носій (Інтернет) може бути ідеальним для вирішення соціальних питань. Втім, книга Шірка абсолютно чорно-біла. Він практично не сприймає і не показує "сірих" тонів, від чого виникає відчуття штучності.

Втім, мережа перевантажена думками та враженнями, більшість з яких ніколи не "показували в одному напрямку". Тут є люди, які захищають зброю і заперечують проти неї, є ті, які захищають меншини, і є ті, які виступають проти них. Тому насправді часто може статися, що Інтернет забиратиме ваш час, замість того, щоб звільняти його для вас.

Природа Інтернету полягає в тому, що він дозволяє розвиватися і розповсюджуватися всім ідеям, як хорошим, так і поганим. Він може бути настільки ж зручним інструментом для терористичних угруповань та розповсюдження дитячої порнографії, як і для активістів, які проповідують здоровий спосіб життя та вегетаріанство.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Week.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Связи решают все! Правила позитивного нетворкингаСвязи решают все! Правила позитивного нетворкинга
Покажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметилиПокажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметили
Как писать так, чтобы вам доверялиКак писать так, чтобы вам доверяли
Зарабатывайте столько, сколько вы стоитеЗарабатывайте столько, сколько вы стоите
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)