РЕЦЕНЗІЇ | Книга 19 жовтня 2010 р.

Бренд-бульбашка: Наростаюча криза цінності брендів та як її уникнути

The Brand Bubble: The Looming Crisis in Brand Value and How to Avoid It

Автори книги "Бульбашка бренду: Наростаюча криза цінності брендів та як її уникнути" (The Brand Bubble: The Looming Crisis in Brand Value and How to Avoid It) Джон Герзема (John Gerzema) та Ед Лебар (Ed Lebar) — співробітники міжнародної рекламної агенції Young & Rubicam. Саме їхня спеціальність дозволила зібрати вражаючі дані з дуже широкої бази, яка включає 600 000 клієнтів, 30 000 брендів із 48 країн та 240 навчальних студій.

За останні кілька років поняття вартості брендів було настільки "роздутим", що сьогодні воно складає 30% від ринкової капіталізації компаній із переліку S&P 500. Основна проблема полягає в тому, що попри високу оцінку і сприйняття компаніями їхніх брендів, споживачі починають оцінювати їх нижче. Довіра суспільства до більшості брендів була зруйнована десятиліттями реклами, яка обіцяла щось надзвичайне, і продуктових полиць, які були заставлені сотнями однакових недиференційованих товарів. Підлило масло у вогонь, на якому повільно згорає поняття цінності бренду, і масове розповсюдження Інтернету, яке дало змогу людям самостійно проводити дослідження щодо брендів та ділитися відгуками про них одне з одним.

Серед незаперечних факторів, які свідчать про зміну ставлення споживачів до брендів, є той факт, що кількість респондентів, які сказали, що вони "вибирають продукти завдяки рекламі" зменшилася з 29% до 13% у період з 2002 по 2006 роки. А відсоток тих, хто вважає, що компанії говорять правду у рекламі, скоротився від 13% до 6% за той самий період.

Десятиліття тому вистачало одного тільки знання про бренд, щоб здобути свою частку ринку, особливо, коли бренди були невеликими та регіональними. Сьогодні ж успішність передбачає вміння диференціюватися, перетворювати бренди у міцні стосунки з клієнтами. Люди все менше уваги звертають на бренд і все більше — на реальну якість продуктів, дізнатися про рівень якої у них стає все більше та більше можливостей.

Саме тому деяким брендам (які, до речі, не є найдорожчими у переліку брендів) вдалося досягнути особливого рівня взаємодії з клієнтами. Ось тільки деякі з них: Apple, Nike, Virgin, Whole Foods та Google. Всі вони спромоглися на "енергійну диференціацію" — поняття, введене авторами в книзі. Ці бренди не спочивають на своїх "лаврах" — вони постійно дивляться вперед та намагаються залишатися в русі.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
20 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
10 головних секретів керівника, або Як досягти лояльності і залучення персоналу (Ірина Головньова)
23-24 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Стратегічна Сесія. Розробка стратегії топ-менеджментом компанії (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Вообрази. Как работает креативностьВообрази. Как работает креативность
Хватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работуХватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работу
Lift. Поднимите энергию на максимально возможный уровеньLift. Поднимите энергию на максимально возможный уровень
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным
Здесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизниЗдесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизни


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)