ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 19 жовтня 2010 р.

Бренд-бульбашка: Наростаюча криза цінності брендів та як її уникнути

The Brand Bubble: The Looming Crisis in Brand Value and How to Avoid It

Автори книги "Бульбашка бренду: Наростаюча криза цінності брендів та як її уникнути" (The Brand Bubble: The Looming Crisis in Brand Value and How to Avoid It) Джон Герзема (John Gerzema) та Ед Лебар (Ed Lebar) — співробітники міжнародної рекламної агенції Young & Rubicam. Саме їхня спеціальність дозволила зібрати вражаючі дані з дуже широкої бази, яка включає 600 000 клієнтів, 30 000 брендів із 48 країн та 240 навчальних студій.

За останні кілька років поняття вартості брендів було настільки "роздутим", що сьогодні воно складає 30% від ринкової капіталізації компаній із переліку S&P 500. Основна проблема полягає в тому, що попри високу оцінку і сприйняття компаніями їхніх брендів, споживачі починають оцінювати їх нижче. Довіра суспільства до більшості брендів була зруйнована десятиліттями реклами, яка обіцяла щось надзвичайне, і продуктових полиць, які були заставлені сотнями однакових недиференційованих товарів. Підлило масло у вогонь, на якому повільно згорає поняття цінності бренду, і масове розповсюдження Інтернету, яке дало змогу людям самостійно проводити дослідження щодо брендів та ділитися відгуками про них одне з одним.

Серед незаперечних факторів, які свідчать про зміну ставлення споживачів до брендів, є той факт, що кількість респондентів, які сказали, що вони "вибирають продукти завдяки рекламі" зменшилася з 29% до 13% у період з 2002 по 2006 роки. А відсоток тих, хто вважає, що компанії говорять правду у рекламі, скоротився від 13% до 6% за той самий період.

Десятиліття тому вистачало одного тільки знання про бренд, щоб здобути свою частку ринку, особливо, коли бренди були невеликими та регіональними. Сьогодні ж успішність передбачає вміння диференціюватися, перетворювати бренди у міцні стосунки з клієнтами. Люди все менше уваги звертають на бренд і все більше — на реальну якість продуктів, дізнатися про рівень якої у них стає все більше та більше можливостей.

Саме тому деяким брендам (які, до речі, не є найдорожчими у переліку брендів) вдалося досягнути особливого рівня взаємодії з клієнтами. Ось тільки деякі з них: Apple, Nike, Virgin, Whole Foods та Google. Всі вони спромоглися на "енергійну диференціацію" — поняття, введене авторами в книзі. Ці бренди не спочивають на своїх "лаврах" — вони постійно дивляться вперед та намагаються залишатися в русі.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Преврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностьюПреврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностью
Совет на миллион. Измени мир и заработай состояниеСовет на миллион. Измени мир и заработай состояние
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Управляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, планУправляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, план
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)