РЕЦЕНЗІЇ | Книга 27 жовтня 2010 р.

Міф про раціональний ринок

The Myth of the Rational Market

Редактор Fortune Джастін Фокс (Justin Fox) висвітлює битву ідей навколо найіменитіших світових економістів та інвестиційних гуру. Ведучи хроніки народження та падіння теорії ефективного ринку, яка панувала у фінансовій сфері майже сторіччя, він пише книгу "Міф про раціональний ринок" (The Myth of the Rational Market), в якій йдеться про історію небезпек та ризиків, які підстерігали ринок завжди.

Книга розповідає про життя тих людей та ідей, які намагалися укріпити міф про сучасні фінанси та інвестиційний ринок, починаючи від Wall Street і закінчуючи економічною кризою сьогоднення. Це казка, проповідувана професорами, які хотіли щоб ідея вижила. Це історія еволюції Wall Street, влади ринку генерувати багатство та війни капіталізму із самим собою.

Гіпотеза ефективності ринку — найважливіша частина академічного фольколору, яка виникла ще у 1960-их роках в Університеті Чикаго — розвинулася у потужний міф. Вона стала рушієм умів, механізмом, який керував мільярдами доларів та був основним дороговказом для тисяч кар'єр. Ця теорія стверджувала, що ринок завжди правий, і що дії мільйонів раціональних інвесторів, кожен з яких намагається перехетрити іншого, завжди приводять до найкращого результату, який виливається у зростанні цінності акцій. Сьогодні цей міф почав розсипатися.

Відомий журналіст та автор колонки Джастін Фокс є представником нової хвилі економістів та науковців, які більше не стверджують, що інвестори раціональні чи що ринки завжди праві. Більшість із них сьогодні погоджуються з єльським професором Робертом Шіллером (Robert Shiller), який стверджував, що теорія ефективних ринків "це одна з найбільших помилок в історії економічної думки".

Сьогодні теорія ринкової раціональності уступає місце протилежній гіпотезі — людьскої поведінки, психологічної моделі прийняття рішень та ірраціональності ринків. Інвестори діють занадто швидко чи повільно, приймають нераціональні рішення, базуючись на неточних даних. Відповідно до цього діє і ринок. Він не раціональний. Він ірраціональний! І саме таким він буде протягом щонайменше наступного століття.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
2-3 жовтня 2018
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. Від ВИРОБНИЦТВА до РОЗДРОБУ і ДИСТРИБУЦІЇ. Від Директора до лінійного персоналу
5-6 жовтня 2018
Київ
СПІН-технологія активних продажів (Ірина Сінчалова)
6 жовтня 2018
Київ
Презентація програм МВА в бізнес-школі «Міжнародний інститут бізнесу»

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Тайм-менеджмент. Правильная организация времениТайм-менеджмент. Правильная организация времени
Сила привычки. Почему мы живем и работаем именно так, а не иначеСила привычки. Почему мы живем и работаем именно так, а не иначе
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)