РЕЦЕНЗІЇ | Книга 2 березня 2011 р.

Сила тяжіння: Як незначні кроки, зроблені з розумом, можуть зрушити великі речі

The Power of Pull: How Small Moves, Smartly Made, Can Set Big Things in Motion

Соціальна взаємодія — критичний фактор для генерації ідей. Але інновації — це більше, ніж просто креативність. Інновації — це процес трансформації нових ідей у цінний суспільний досвід. Тож суспільство відіграє важливу роль у цьому процесі.

Ідея — це ще не інновація, до тих пір, поки вона буде сприйнята та впровадженна. Тому здатність інноватора взаємодіяти із суспільством може виявитися визначальним фактором, який вирішуватиме, чи стане ідея успішною.

Саме ця проблема піднімається у книзі Джона Хегела (John Hagel), Джона Сілі Брауна (John Seely Brown) та Ленга Девісона (Lang Davison) "Сила тяжіння: Як незначні кроки, зроблені з розумом, можуть зрушити великі речі" (The Power of Pull: How Small Moves, Smartly Made, Can Set Big Things in Motion).

"Сила тяжіння" має оптимістичну точку зору на світ, що базується на новій парадигмі "тяжіння" (pull), яка стала можливою завдяки безпрецедентному пришвидшенню технологій та може бути надзвичайно прибутковою при правильному використанні. Ця парадигма передбачає, що індивіди та корпорації повинні розвивати можливість поєднання елементів успішних інновацій.

Парадигма "тяжіння" відрізняється від традиційного підходу "штовхання" (push), в якому організації намагалися "проштовхнути" свої ідеї у формі продуктів та сервісів для клієнтів. У межах старої парадигми велике — це завжди найкраще, ресурси — це завжди цінність, якої постійно не вистачає, а будь-які суперечки — це негативне явище.

Автори переконливо доводять, що стара парадигма давно не справляється з поставленими задачами і навіть призводить до значної нестабільності. Конкуренція на глобальному рівні збільшується, лояльність клієнтів — падає, корпоративні прибутки та активи зменшилися до рекордно низьких показників тощо.

У світі "проштовхування" знання — це актив, який потрібно надійно захищати. Але у світі "тяжіння" знання — це ресурс, який застаріває занадто швидко для того, щоб будувати навколо нього оборонні редути. Автори ілюструють свою точку зору прикладами зі сфери програмного забезпечення та паралельних сфер.

Автори "Сили тяжіння" розповідають не про короткостроковий перехідний підхід до пошуку та використання ідей. Вони проповідують розвиток довгострокових стосунків, які базуються на довірі.

"Сила тяжіння" повинна спонукати топ-менеджерів компаній переосмислити, яким чином відбувається управління знаннями та інтелектуальною власністю у їхніх компаніях, а також задуматися про те, як можна змінити ключові функції — такі як HR, IT та клієнтську підтримку — для отримання суттєвої конкурентної переваги. Звісно ж, для цього вони пропонують дотримуватися нової парадигми "тяжіння".

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)
14-18 березня 2017
Київ
Спеціаліст із пільг, компенсацій і розвитку — SpCBD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей
Бизнесхак на каждый день. Экономьте время, деньги и силыБизнесхак на каждый день. Экономьте время, деньги и силы
Мастерство общения. Как найти общий язык с кем угодноМастерство общения. Как найти общий язык с кем угодно
Начни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящимНачни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящим


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)