РЕЦЕНЗІЇ | Книга 28 квітня 2011 р.

Прибуток на найнижчій сходинці: Як створювати цінність, інвестуючи в людей

Profit at the Bottom of the Ladder: Creating Value by Investing in Your Workforce

Джоді Хейман (Jody Heymann), автор книги "Прибуток на найничій сходинці: Як створювати цінність, інвестуючи в людей" (Profit at the Bottom of the Ladder: Creating Value by Investing in Your Workforce), пропонує переосмислити наше сприйняття та визначення талантів. Вона відзначає, що за два останні десятиліття за ставленням до своїх співробітників компанії можна умовно поділити на два "табори".

У першому таборі працюють освічені, професійні люди з високим рівнем знань. Компанії намагаються всіма можливими силами догоджати цим людям, залучають їх в робочий процес, звертаються до їхньої глибинної мотивації і платять дуже високі зарплати. Більшість бізнес-літератури, в якій йдеться про персонал, орієнтується саме на цю категорію співробітників.

Другий табір — це так звана "найнижча сходинка". Це люди, яких багато і які виконують звичайну роботу, за великим рахунком доступну кожному. Це люди, які працюють за конвеєрами, сидять у кол-центрах, чи називають себе консультантами та клерками. Гроші, які витрачаються на такий персонал, вважаються витратами, які компанія повинна намагатися скоротити, якщо вона прагне отримати конкурентну перевагу. Ніхто не вважає таких співробітників основним активом компанії.

Хейман стверджує, що сам по собі поділ людей, на тих, хто має надзвичайну цінність та всіх інших — це повернення до індустріальної ери, коли людей намагалися поділити на "руки" та "голови". У своїй книзі вона пропонує роботодавцям переосмислити підхід до людей на найнижчому щаблі кар'єрної драбини та відкрити у них новий цінний для компанії потенціал. Навчитися по новому їх розуміти, оцінювати та підтримувати.

Проводячи свої дослідження, Хейман приходить від припущення, що кожна компанія може покращити умови праці та переваги для своїх "найменш важливих" співробітників, при цьому зберігши рівень прибутковості; до висновку, що більшість компаній збільшила власну прибутковість та результативність інвестуючи в людей "на найнижчому щаблі".

Вся книга — це, по суті, набір кейсів, кожен з яких демонструє, як компанії досягали виняткових фінансових результатів, пропонуючи хороші умови праці для низового персоналу: зарплати, гнучкість, турботу про здоров'я, навчання, бонуси тощо. Ці кейси допомагають краще зрозуміти цінність мотивованого, залученого і здорового рядового персоналу в компанії. Для кожного читача "Прибутку на найнижчій сходинці" стає очевидно, що якість життя лінійних працівників найбезпосереднішим чином впливає на результативність компанії.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
23-24 лютого 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
23 лютого 2017
Київ, Клуб експортерів
Путівник з експорту солодощів і снеків у Китай (Чжан Пей-Ень, Геннадій Шепелєв)
24 лютого 2017
Київ
Продажі, переговори (Сергій Азімов)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Фокус. Достижение приоритетных целейФокус. Достижение приоритетных целей
Бойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзникаБойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзника
Призвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихииПризвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихии
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Стратегия жизниСтратегия жизни


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)