РЕЦЕНЗІЇ | Книга 28 квітня 2011 р.

Прибуток на найнижчій сходинці: Як створювати цінність, інвестуючи в людей

Profit at the Bottom of the Ladder: Creating Value by Investing in Your Workforce

Джоді Хейман (Jody Heymann), автор книги "Прибуток на найничій сходинці: Як створювати цінність, інвестуючи в людей" (Profit at the Bottom of the Ladder: Creating Value by Investing in Your Workforce), пропонує переосмислити наше сприйняття та визначення талантів. Вона відзначає, що за два останні десятиліття за ставленням до своїх співробітників компанії можна умовно поділити на два "табори".

У першому таборі працюють освічені, професійні люди з високим рівнем знань. Компанії намагаються всіма можливими силами догоджати цим людям, залучають їх в робочий процес, звертаються до їхньої глибинної мотивації і платять дуже високі зарплати. Більшість бізнес-літератури, в якій йдеться про персонал, орієнтується саме на цю категорію співробітників.

Другий табір — це так звана "найнижча сходинка". Це люди, яких багато і які виконують звичайну роботу, за великим рахунком доступну кожному. Це люди, які працюють за конвеєрами, сидять у кол-центрах, чи називають себе консультантами та клерками. Гроші, які витрачаються на такий персонал, вважаються витратами, які компанія повинна намагатися скоротити, якщо вона прагне отримати конкурентну перевагу. Ніхто не вважає таких співробітників основним активом компанії.

Хейман стверджує, що сам по собі поділ людей, на тих, хто має надзвичайну цінність та всіх інших — це повернення до індустріальної ери, коли людей намагалися поділити на "руки" та "голови". У своїй книзі вона пропонує роботодавцям переосмислити підхід до людей на найнижчому щаблі кар'єрної драбини та відкрити у них новий цінний для компанії потенціал. Навчитися по новому їх розуміти, оцінювати та підтримувати.

Проводячи свої дослідження, Хейман приходить від припущення, що кожна компанія може покращити умови праці та переваги для своїх "найменш важливих" співробітників, при цьому зберігши рівень прибутковості; до висновку, що більшість компаній збільшила власну прибутковість та результативність інвестуючи в людей "на найнижчому щаблі".

Вся книга — це, по суті, набір кейсів, кожен з яких демонструє, як компанії досягали виняткових фінансових результатів, пропонуючи хороші умови праці для низового персоналу: зарплати, гнучкість, турботу про здоров'я, навчання, бонуси тощо. Ці кейси допомагають краще зрозуміти цінність мотивованого, залученого і здорового рядового персоналу в компанії. Для кожного читача "Прибутку на найнижчій сходинці" стає очевидно, що якість життя лінійних працівників найбезпосереднішим чином впливає на результативність компанії.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19-20 грудня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети
20 грудня 2018
Київ
Результативні продажі по телефону із задоволенням
16 січня 2019
Київ
Управління відділом продажів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло
Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?
50 великих книг об успехе50 великих книг об успехе
Заговор богатыхЗаговор богатых
Удача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успехУдача в бизнесе. Как повысить ваши шансы на успех


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)