РЕЦЕНЗІЇ | Книга 28 квітня 2011 р.

Прибуток на найнижчій сходинці: Як створювати цінність, інвестуючи в людей

Profit at the Bottom of the Ladder: Creating Value by Investing in Your Workforce

Джоді Хейман (Jody Heymann), автор книги "Прибуток на найничій сходинці: Як створювати цінність, інвестуючи в людей" (Profit at the Bottom of the Ladder: Creating Value by Investing in Your Workforce), пропонує переосмислити наше сприйняття та визначення талантів. Вона відзначає, що за два останні десятиліття за ставленням до своїх співробітників компанії можна умовно поділити на два "табори".

У першому таборі працюють освічені, професійні люди з високим рівнем знань. Компанії намагаються всіма можливими силами догоджати цим людям, залучають їх в робочий процес, звертаються до їхньої глибинної мотивації і платять дуже високі зарплати. Більшість бізнес-літератури, в якій йдеться про персонал, орієнтується саме на цю категорію співробітників.

Другий табір — це так звана "найнижча сходинка". Це люди, яких багато і які виконують звичайну роботу, за великим рахунком доступну кожному. Це люди, які працюють за конвеєрами, сидять у кол-центрах, чи називають себе консультантами та клерками. Гроші, які витрачаються на такий персонал, вважаються витратами, які компанія повинна намагатися скоротити, якщо вона прагне отримати конкурентну перевагу. Ніхто не вважає таких співробітників основним активом компанії.

Хейман стверджує, що сам по собі поділ людей, на тих, хто має надзвичайну цінність та всіх інших — це повернення до індустріальної ери, коли людей намагалися поділити на "руки" та "голови". У своїй книзі вона пропонує роботодавцям переосмислити підхід до людей на найнижчому щаблі кар'єрної драбини та відкрити у них новий цінний для компанії потенціал. Навчитися по новому їх розуміти, оцінювати та підтримувати.

Проводячи свої дослідження, Хейман приходить від припущення, що кожна компанія може покращити умови праці та переваги для своїх "найменш важливих" співробітників, при цьому зберігши рівень прибутковості; до висновку, що більшість компаній збільшила власну прибутковість та результативність інвестуючи в людей "на найнижчому щаблі".

Вся книга — це, по суті, набір кейсів, кожен з яких демонструє, як компанії досягали виняткових фінансових результатів, пропонуючи хороші умови праці для низового персоналу: зарплати, гнучкість, турботу про здоров'я, навчання, бонуси тощо. Ці кейси допомагають краще зрозуміти цінність мотивованого, залученого і здорового рядового персоналу в компанії. Для кожного читача "Прибутку на найнижчій сходинці" стає очевидно, що якість життя лінійних працівників найбезпосереднішим чином впливає на результативність компанії.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiалТворча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал
Усе замахало. Але надія єУсе замахало. Але надія є
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)