РЕЦЕНЗІЇ | Книга 5 липня 2011 р.

Обхідні маневри, які працюють

Workarounds That Work

Більшість менеджерів асоціюють скарги тільки з клієнтами, тоді як часто джерелом скарг стають колеги, персонал та постачальники. На жаль, коли скаржаться не споживачі, а співробітники чи партнери, їх вважають "скигліями". З якоїсь причини до їхніх скарг не ставляться з такою ж увагою, як до скарг клієнтів.

Але що, якщо ми почнемо сприймати скарги колег, як надзвичайно цінне джерело корисної для нас інформації? Адже, будучи найціннішим активом компанії, співробітники, як і незадоволені клієнти, також можуть покинути її, якщо до їхньої думки не будуть прислухатися.

На ці та інші запитання дає відповідь Расел Бішоп (Russel Bishop), автор книги "Обхідні маневри, які працюють: Як подолати всі перешкоди, які постають перед вами на робочому місці" (Workarounds That Work: How to Conquer Anything That Stands in Your Way at Work).

У цій книзі Расел Бішоп пропонує набір інструментів, які не лише допоможуть отримати та правильно сприйняти критику від співробітника, але й мотивувати конструктивну критику. Автор переконаний, що здатність перетворювати скарги на ефективні та продуктивні дискусії — один з ключових аспектів успішності будь-якої компанії. А скарга від співробітника — це подарунок!

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 липня — 9 серпня 2018
Київ
Управління проектами за методологією PMI (Анна Духович)
25-26 липня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
26 липня 2018
Одеса
Ух ти! Cервіс (Віталій Антощенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Книга Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилийКнига Ленивого Гуру. Поток. Результаты. Без усилий
Хватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работуХватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работу
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)