РЕЦЕНЗІЇ | Книга 5 липня 2011 р.

Обхідні маневри, які працюють

Workarounds That Work

Більшість менеджерів асоціюють скарги тільки з клієнтами, тоді як часто джерелом скарг стають колеги, персонал та постачальники. На жаль, коли скаржаться не споживачі, а співробітники чи партнери, їх вважають "скигліями". З якоїсь причини до їхніх скарг не ставляться з такою ж увагою, як до скарг клієнтів.

Але що, якщо ми почнемо сприймати скарги колег, як надзвичайно цінне джерело корисної для нас інформації? Адже, будучи найціннішим активом компанії, співробітники, як і незадоволені клієнти, також можуть покинути її, якщо до їхньої думки не будуть прислухатися.

На ці та інші запитання дає відповідь Расел Бішоп (Russel Bishop), автор книги "Обхідні маневри, які працюють: Як подолати всі перешкоди, які постають перед вами на робочому місці" (Workarounds That Work: How to Conquer Anything That Stands in Your Way at Work).

У цій книзі Расел Бішоп пропонує набір інструментів, які не лише допоможуть отримати та правильно сприйняти критику від співробітника, але й мотивувати конструктивну критику. Автор переконаний, що здатність перетворювати скарги на ефективні та продуктивні дискусії — один з ключових аспектів успішності будь-якої компанії. А скарга від співробітника — це подарунок!

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
13-14 травня 2021
Онлайн-курс
Найкращі психологічні техніки для успішного продажу
18-19 травня 2021
Онлайн-курс
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження системи мотивації персоналу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Включайся! Жінки, робота й воля вести за собоюВключайся! Жінки, робота й воля вести за собою
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2021, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)