РЕЦЕНЗІЇ | Книга 5 липня 2011 р.

Обхідні маневри, які працюють

Workarounds That Work

Більшість менеджерів асоціюють скарги тільки з клієнтами, тоді як часто джерелом скарг стають колеги, персонал та постачальники. На жаль, коли скаржаться не споживачі, а співробітники чи партнери, їх вважають "скигліями". З якоїсь причини до їхніх скарг не ставляться з такою ж увагою, як до скарг клієнтів.

Але що, якщо ми почнемо сприймати скарги колег, як надзвичайно цінне джерело корисної для нас інформації? Адже, будучи найціннішим активом компанії, співробітники, як і незадоволені клієнти, також можуть покинути її, якщо до їхньої думки не будуть прислухатися.

На ці та інші запитання дає відповідь Расел Бішоп (Russel Bishop), автор книги "Обхідні маневри, які працюють: Як подолати всі перешкоди, які постають перед вами на робочому місці" (Workarounds That Work: How to Conquer Anything That Stands in Your Way at Work).

У цій книзі Расел Бішоп пропонує набір інструментів, які не лише допоможуть отримати та правильно сприйняти критику від співробітника, але й мотивувати конструктивну критику. Автор переконаний, що здатність перетворювати скарги на ефективні та продуктивні дискусії — один з ключових аспектів успішності будь-якої компанії. А скарга від співробітника — це подарунок!

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Хватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работуХватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работу
Интервью с генеральными директорами ведущих компанийИнтервью с генеральными директорами ведущих компаний
Гениальность на заказ. Легкий способ поиска нестандартных решений и идейГениальность на заказ. Легкий способ поиска нестандартных решений и идей
Глобальный кризис. За гранью очевидногоГлобальный кризис. За гранью очевидного
Как работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатетьКак работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатеть


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)