РЕЦЕНЗІЇ | Книга 5 липня 2011 р.

Обхідні маневри, які працюють

Workarounds That Work

Більшість менеджерів асоціюють скарги тільки з клієнтами, тоді як часто джерелом скарг стають колеги, персонал та постачальники. На жаль, коли скаржаться не споживачі, а співробітники чи партнери, їх вважають "скигліями". З якоїсь причини до їхніх скарг не ставляться з такою ж увагою, як до скарг клієнтів.

Але що, якщо ми почнемо сприймати скарги колег, як надзвичайно цінне джерело корисної для нас інформації? Адже, будучи найціннішим активом компанії, співробітники, як і незадоволені клієнти, також можуть покинути її, якщо до їхньої думки не будуть прислухатися.

На ці та інші запитання дає відповідь Расел Бішоп (Russel Bishop), автор книги "Обхідні маневри, які працюють: Як подолати всі перешкоди, які постають перед вами на робочому місці" (Workarounds That Work: How to Conquer Anything That Stands in Your Way at Work).

У цій книзі Расел Бішоп пропонує набір інструментів, які не лише допоможуть отримати та правильно сприйняти критику від співробітника, але й мотивувати конструктивну критику. Автор переконаний, що здатність перетворювати скарги на ефективні та продуктивні дискусії — один з ключових аспектів успішності будь-якої компанії. А скарга від співробітника — це подарунок!

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
20 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
10 главных секретов руководителя или как достичь лояльности и вовлеченности персонала (Ірина Головньова)
23-24 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Стратегічна Сесія. Розробка стратегії топ-менеджментом компанії (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление
WOW-факторы. Пора потрясти воображение людейWOW-факторы. Пора потрясти воображение людей
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Меньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головойМеньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головой
Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)