РЕЦЕНЗІЇ | Книга 26 серпня 2011 р.

Нове бачення управління

Practically Radical: Not-So-Crazy Ways to Transform Your Company, Shake Up Your Industry, and Challenge Yourself

Фокус менеджерів поступово зміщується з управління операціями (та мотивування підлеглих ефективно їх здійснювати) на створення гнучких та спритних організацій, які спонукають людей не просто "виконувати посадові інструкції", а творити і розвиватися у економіці знань. Вільям Тейлор (William Taylor), в минулому редактор Harvard Business Review та співзасновник Fast Company, написав книгу "Практична радикальність: Не надто божевільні способи трансформації компанії, переосмислення галузі та кидання виклику самому собі" (Practically Radical: Not-So-Crazy Ways to Transform Your Company, Shake Up Your Industry, and Challenge Yourself). Тейлор розповідає надзвичайно цікаві історії, ділиться провокативними ідеями та ставить "складні запитання", звертаючись у першу чергу до лідерів, які "змінюють правила гри".

Книга, яка складається з трьох частин, фокусується на розвитку компанії, створені нових успішних починань та переосмисленні лідерського стилю. Автор переконаний, що рецесія — найкращий час для інновацій у всіх цих трьох напрямках. Замість того, щоб турбуватися про долю компанії, менеджмент повинен зосередитися на нових можливостях. У моменти "шторму" він пропонує "розхитувати човен", при цьому залишаючись реалістом щодо своїх можливостей змінювати обставини.

Кожна частина тематично поділена на розділи, які пропонують радикально практичну правду (для розвитку компанії), правила (для створення нових напрямків) та звички (для того, щоб стати більш ефективним лідером). Ідеї ілюструються численними кейсами.

У "Практичній радикальності" Тейлор створює своєрідну призму, через яку читачі можуть побачити нову реальність, навчитися задавати "кращі" запитання і як наслідок — отримувати "кращі" відповіді.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
ПобедительПобедитель
Ицхак Адизес. Лучшее. Пища для размышленийИцхак Адизес. Лучшее. Пища для размышлений
Пять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгоранияПять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгорания
Легкий способ перестать откладывать дела на потомЛегкий способ перестать откладывать дела на потом
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)