РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 листопада 2011 р.

Найкращі практики на підприємстві

The Best Practices Enterprise

Книга "Найкращі практики на підприємстві: Посібник з досягнення сталої результативності світового рівня" (The Best Practices Enterprise: A Guide to Achieving Sustainable World-Class Performance) Джеймса Кера (James Kerr) знайомить читачів із інноваційною управлінською філософією, яка може і повинна бути впроваджена в кожній компанії, що перебуває в пошуках послідовної та чіткої стратегії бізнесу.

У книзі розкривається суть семи бізнес-програм (найкращих практик), необхідних для покращення результативності та досягення довгострокових результатів у сьогоднішньому висококонкурентному середовищі. Кожна практика, включаючи стратегічне планування, стратегію ІТ-архітектури, портфельний проектний менеджмент, диверсифікацію, редизайн бізнес-процесів, комунікації та постійний розвиток персоналу описується в найдрібніших деталях. У книзі ви знайдете все необхідне, щоб успішно впровадити згадані практики в рамках власної компанії.

Щоб ще більше поглибити розуміння теорії, Кер наводить більше 50-ти міні-кейсів, які ілюструють ідеї та концепції, а також показують, яким чином згадані вище практики застосовуються у сучасному світі бізнесу.

Підсумовуючи вищесказане, можна оцінити роботу Кера як надзвичайно "гострий" і, водночас, легкий для сприйняття практичний посібник із бізнес-стратегії. Він стане чудовою альтернативою десяткам інших книг, які окремо розглядають кожну із зібраних Джеймсом Кером воєдино стратегій.

Зайняті керівники та власники бізнесів будуть вдячні за можливість відшукати найбільш корисну та цінну інформацію в рамках однієї книги.

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей
К черту все! Берись и делай!К черту все! Берись и делай!
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Делай меньше. Как избавиться от желания все успетьДелай меньше. Как избавиться от желания все успеть
Жесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контрольЖесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контроль


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)