РЕЦЕНЗІЇ | Книга 2 лютого 2012 р.

Створюючи бездоганність

Driving Excellence: Transform Your Organization's Culture - And Achieve Revolutionary Results

Книга "Створюючи бездоганність: Трансформуйте вашу організаційну культуру — і отримайте революційні результати" (Driving Excellence: Transform Your Organization's Culture — And Achieve Revolutionary Results) розповідає надихаючу історію одного чоловіка, який, не маючи формальної бізнес-освіти, зумів "перевернути цілу галузь з ніг на голову". Марк Іш (Mark Aesch) довів, що бізнес-підходи цілком можуть ефективно застосовуватися і в державній сфері, а уряд може створювати реальну цінність для платників податків, ставлячись до них, як до акціонерів.

Коли у 2004-му році Іш очолив регіональне транспортне управління Рочестера (Rochester Genesee Regional Transportation Authority), воно працювало із дефіцитом у $27,7 мільйонів доларів і було змушене постійно вдаватися до підвищення тарифів та звільнення персоналу. Наслідком же було регулярне погіршення сервісу.

Під керівництвом Марка Іша дефіцит було повністю усунено і замінено багатомільйонними прибутками; навантаження на платників податків суттєво знизилося, а попит на сервіси самої компанії багатократно зріс, досягнувши втричі вищих показників, ніж у середньому в країні.

У книзі "Створюючи бездоганність" Марк Іш розповідає читачам, як створити культуру, в основі якої лежатиме самовідданість, а не егоїзм, та спонукати працівників робити все заради процвітання компанії. Автор описує, як вдалося трансформувати "хвору" організацію, перетворивши її на надуспішний бізнес — знизити тарифи, досягнути багатомільйонних прибутків та найвищого рівня перевезень за всю історію транспортного управління. По суті, книга Марка Іша "Створюючи бездоганність" — це збірка цінних принципів, що стануть у нагоді практично кожній організації, яка хоче досягнути виняткових результатів.

Ярослав Федорак, за матеріалами CNNMoney.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)