ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 2 лютого 2012 р.

Створюючи бездоганність

Driving Excellence: Transform Your Organization's Culture - And Achieve Revolutionary Results

Книга "Створюючи бездоганність: Трансформуйте вашу організаційну культуру — і отримайте революційні результати" (Driving Excellence: Transform Your Organization's Culture — And Achieve Revolutionary Results) розповідає надихаючу історію одного чоловіка, який, не маючи формальної бізнес-освіти, зумів "перевернути цілу галузь з ніг на голову". Марк Іш (Mark Aesch) довів, що бізнес-підходи цілком можуть ефективно застосовуватися і в державній сфері, а уряд може створювати реальну цінність для платників податків, ставлячись до них, як до акціонерів.

Коли у 2004-му році Іш очолив регіональне транспортне управління Рочестера (Rochester Genesee Regional Transportation Authority), воно працювало із дефіцитом у $27,7 мільйонів доларів і було змушене постійно вдаватися до підвищення тарифів та звільнення персоналу. Наслідком же було регулярне погіршення сервісу.

Під керівництвом Марка Іша дефіцит було повністю усунено і замінено багатомільйонними прибутками; навантаження на платників податків суттєво знизилося, а попит на сервіси самої компанії багатократно зріс, досягнувши втричі вищих показників, ніж у середньому в країні.

У книзі "Створюючи бездоганність" Марк Іш розповідає читачам, як створити культуру, в основі якої лежатиме самовідданість, а не егоїзм, та спонукати працівників робити все заради процвітання компанії. Автор описує, як вдалося трансформувати "хвору" організацію, перетворивши її на надуспішний бізнес — знизити тарифи, досягнути багатомільйонних прибутків та найвищого рівня перевезень за всю історію транспортного управління. По суті, книга Марка Іша "Створюючи бездоганність" — це збірка цінних принципів, що стануть у нагоді практично кожній організації, яка хоче досягнути виняткових результатів.

Ярослав Федорак, за матеріалами CNNMoney.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Образование против талантаОбразование против таланта
Как работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доходКак работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доход
Принцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкосьПринцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкось
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов
Четыре правила успешного лидераЧетыре правила успешного лидера


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)