РЕЦЕНЗІЇ | Книга 2 лютого 2012 р.

Створюючи бездоганність

Driving Excellence: Transform Your Organization's Culture - And Achieve Revolutionary Results

Книга "Створюючи бездоганність: Трансформуйте вашу організаційну культуру — і отримайте революційні результати" (Driving Excellence: Transform Your Organization's Culture — And Achieve Revolutionary Results) розповідає надихаючу історію одного чоловіка, який, не маючи формальної бізнес-освіти, зумів "перевернути цілу галузь з ніг на голову". Марк Іш (Mark Aesch) довів, що бізнес-підходи цілком можуть ефективно застосовуватися і в державній сфері, а уряд може створювати реальну цінність для платників податків, ставлячись до них, як до акціонерів.

Коли у 2004-му році Іш очолив регіональне транспортне управління Рочестера (Rochester Genesee Regional Transportation Authority), воно працювало із дефіцитом у $27,7 мільйонів доларів і було змушене постійно вдаватися до підвищення тарифів та звільнення персоналу. Наслідком же було регулярне погіршення сервісу.

Під керівництвом Марка Іша дефіцит було повністю усунено і замінено багатомільйонними прибутками; навантаження на платників податків суттєво знизилося, а попит на сервіси самої компанії багатократно зріс, досягнувши втричі вищих показників, ніж у середньому в країні.

У книзі "Створюючи бездоганність" Марк Іш розповідає читачам, як створити культуру, в основі якої лежатиме самовідданість, а не егоїзм, та спонукати працівників робити все заради процвітання компанії. Автор описує, як вдалося трансформувати "хвору" організацію, перетворивши її на надуспішний бізнес — знизити тарифи, досягнути багатомільйонних прибутків та найвищого рівня перевезень за всю історію транспортного управління. По суті, книга Марка Іша "Створюючи бездоганність" — це збірка цінних принципів, що стануть у нагоді практично кожній організації, яка хоче досягнути виняткових результатів.

Ярослав Федорак, за матеріалами CNNMoney.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мысли по-крупному и не тормози!Мысли по-крупному и не тормози!
Жизнь в потоке. КоучингЖизнь в потоке. Коучинг
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Скорость доверия. То, что меняет всеСкорость доверия. То, что меняет все
Большая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людейБольшая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)