РЕЦЕНЗІЇ | Книга 22 лютого 2012 р.

Відповідальний бізнес

Responsible Business: Reimagining Sustainability and Success

Коли більшість людей думають про корпоративну відповідальність, вони зазвичай замислюються про вплив бізнесу на акціонерів та стосунки з ними. У книзі "Відповідальний бізнес: Переосмислюючи стабільність та успішність" (Responsible Business: Reimagining Sustainability and Success) акціонери розглядаються як повноправні партнери бізнесу та як основний інструмент його здорового розвитку.

Книга "Відповідальний бізнес", написана Керол Сенфорд (Carol Sanford), пропонує новий стратегічний підхід до ведення бізнесу, який цілісно інтегрує відповідальність у всі аспекти організації. Ця книга виходить за рамки традиційного обмеженого розуміння відповідальності і пропонує потужний набір інструментів, які дозволяють інтегрувати її глибоко у роботу компанії. Автор демонструє, як відповідальність може стати практичною навичкою, яка впливає на всі сфери, починаючи з інноваційності, розробки продуктів та процесів і закінчуючи управлінням та стратегічним плануванням.

Відповідальність не повинна обмежуватися відділом корпоративної соціальної відповідальності. Успішні ініціативи створення відповідальної компанії починаються на бізнес-рівні, потім виносяться на корпоративний рівень і, зрештою, впроваджуються у всій організації. Основна мета книги "Відповідальний бізнес" полягає у побудові інфраструктури відповідальності та свідомості, яка включає всі рівні компанії, в тому числі і партнерів та акціонерів.

У книзі Сенфорд демонструє, як зробити відповідальність інтегральною частиною всіх аспектів бізнесу, а також потужним рушієм інновацій, прибутковості та доцільності.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Работай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективностиРаботай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективности
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе
Как писать так, чтобы вам доверялиКак писать так, чтобы вам доверяли
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)