РЕЦЕНЗІЇ | Книга 28 лютого 2012 р.

Розповідайте, щоб перемогти

Tell to Win

Автор книги "Розповідайте, щоб перемогти" (Tell to Win) Пітер Губер (Peter Guber) відомий, передусім, завдяки Голівуду. Саме він є одним із продюсерів фільмів "Людина дощу" та "Близькі контакти третього ступеню". Але, окрім цього, Губер виявися чудовим оповідачем, який знає, як завоювати серця та думки своїх перспективних клієнтів і завершити успішну угоду. Як і у випадку з фільмами — для цього потрібно вміти розповідати історії. У одному з гриль-барів Санта-Моніки обслуговуючий персонал привчений говорити кожному клієнтові: "За цим також приховується справжня пригода", — і після цього розповідати історію про те, як засновники колись прокидалися о 4-тій години ранку, щоб відвідати побережжя Юкатану (Yucatan).

Сьогодні всі ми, незалежно від того, розуміємо це, чи ні — працюємо у бізнесі передачі емоцій. Успіх досягається завдяки створенню унікальних історій, які мають силу надихати акціонерів, клієнтів та працівників. Книга навчає не лише продавати, але й розповідати, чи "продавати, розповідаючи".

Історично склалося, що історії завжди були рушіями дій, спонукаючи людей рухатися до цілі. Але тільки нещодавно стало очевидно, що доцільні історії — тобто ті, які були створені з конкретною метою — є абсолютно необхідною передумовою в процесі переконання інших підтримувати візію.

У книзі Пітер Губер показує, як досягнути успіху практично у будь-якій сфері бізнесу, навчившись формувати, залучати та продавати. Він пояснює, як вийти за рамки бездушних слайдів PowerPoint і почати створювати по-справжньому натхненні історії, які мотивують діяти.

Ось лише кілька технік, про які розповідає Пітер Губер:

  • у першу чергу слід заволодіти увагою своєї аудиторії;
  • мотивуйте своїх читачів, демонструючи автентичність;
  • будуйте свою історію навколо їхнього інтересу — слухачі повинні розуміти, яке відношення все це має до них;
  • змініть пасивних слухачів активними учасниками;
  • залученість вашої аудиторії в кожен момент повинна бути максимальною.

Книга Пітера Губера стане в нагоді кожному, хто планує створити та донести до своїх партнерів і клієнтів по-справжньому натхненну і мотивуючу історію власного бізнесу.

Ярослав Федорак, за матеріалами CNN Money.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
7-8 липня 2020
Онлайн-курс
Математичні методи прогнозування рівня попиту і закупівель у компанії
8 липня — 8 серпня 2020
Онлайн-курс
Управління проектами за методологією PMI (базовий курс)
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)