РЕЦЕНЗІЇ | Книга 28 лютого 2012 р.

Розповідайте, щоб перемогти

Tell to Win

Автор книги "Розповідайте, щоб перемогти" (Tell to Win) Пітер Губер (Peter Guber) відомий, передусім, завдяки Голівуду. Саме він є одним із продюсерів фільмів "Людина дощу" та "Близькі контакти третього ступеню". Але, окрім цього, Губер виявися чудовим оповідачем, який знає, як завоювати серця та думки своїх перспективних клієнтів і завершити успішну угоду. Як і у випадку з фільмами — для цього потрібно вміти розповідати історії. У одному з гриль-барів Санта-Моніки обслуговуючий персонал привчений говорити кожному клієнтові: "За цим також приховується справжня пригода", — і після цього розповідати історію про те, як засновники колись прокидалися о 4-тій години ранку, щоб відвідати побережжя Юкатану (Yucatan).

Сьогодні всі ми, незалежно від того, розуміємо це, чи ні — працюємо у бізнесі передачі емоцій. Успіх досягається завдяки створенню унікальних історій, які мають силу надихати акціонерів, клієнтів та працівників. Книга навчає не лише продавати, але й розповідати, чи "продавати, розповідаючи".

Історично склалося, що історії завжди були рушіями дій, спонукаючи людей рухатися до цілі. Але тільки нещодавно стало очевидно, що доцільні історії — тобто ті, які були створені з конкретною метою — є абсолютно необхідною передумовою в процесі переконання інших підтримувати візію.

У книзі Пітер Губер показує, як досягнути успіху практично у будь-якій сфері бізнесу, навчившись формувати, залучати та продавати. Він пояснює, як вийти за рамки бездушних слайдів PowerPoint і почати створювати по-справжньому натхненні історії, які мотивують діяти.

Ось лише кілька технік, про які розповідає Пітер Губер:

  • у першу чергу слід заволодіти увагою своєї аудиторії;
  • мотивуйте своїх читачів, демонструючи автентичність;
  • будуйте свою історію навколо їхнього інтересу — слухачі повинні розуміти, яке відношення все це має до них;
  • змініть пасивних слухачів активними учасниками;
  • залученість вашої аудиторії в кожен момент повинна бути максимальною.

Книга Пітера Губера стане в нагоді кожному, хто планує створити та донести до своїх партнерів і клієнтів по-справжньому натхненну і мотивуючу історію власного бізнесу.

Ярослав Федорак, за матеріалами CNN Money.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Триггеры. Формируй привычки — закаляй характерТриггеры. Формируй привычки — закаляй характер
Легкий способ перестать откладывать дела на потомЛегкий способ перестать откладывать дела на потом
Правило четырех секунд. Остановись. Подумай. СделайПравило четырех секунд. Остановись. Подумай. Сделай
Эссенциализм. Путь к простотеЭссенциализм. Путь к простоте
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)