РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 16 лютого 2018 р.

Потрібні люди: чому в бізнесі людина важливіша за технології

Джерело: K.Fund Media

Людський фактор. Секрети тривалого успіху видатних компаній (Річ Карлгаард)
ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО КНИГУ
Річ Карлгаард (Rich Karlgaard) — видавець журналу Forbes, в якому сам же веде колонку про інновації, автор бестселерів про бізнес, спікер. Але, крім цього, Карлгаард і сам є підприємцем: журнал Upside, компанія Garage Technology Partners та найбільший діловий клуб Кремнієвої долини — все це справа його рук. Перша ж книга Карлгаарда «Lifе 2.0» стала бестселером.

У своїй другій книзі — «Людський фактор» (The Soft Edge) — видавець та бізнесмен зібрав досвід 37 років роботи у галузі консалтингу та інновацій, більше 1 тис. робочих зустрічей із керівниками великих американських компаній та особистої участі у 200 консалтингових проектах.

Людське, занадто людське

Річард Карлгаард розглядає трикутник із ключових складових будь-якої компанії: стратегії, матеріальних та нематеріальних переваг. Запорука успіху — в умінні привести їх у стан балансу. Стратегія — це ринок, клієнти, конкуренти явні та потенційні.

Довіра — головна перевага перед конкурентами. Матеріальна перевага — це логістика, закупівлі, ефективність капіталу. А нематеріальне — це довіра, розум, команди, смак та історія.

Те, що відбувається з людьми всередині компанії. Парадоксальний момент: на два перших чинники власник або керівництво компанії можуть вплинути набагато менше, але ефективність будь-яких інвестицій у ці складові — очевидна і легко вимірювана. Найскладніше порахувати ефективність вкладень у нематеріальну перевагу, тоді як вона є найголовнішою.

Найважливіші речі — це не речі

З чого ж складається нематеріальна перевага? Довіра — головна перевага перед конкурентами. Вона реалізується на трьох рівнях: працівник довіряє сам собі, тому, що робить; співробітники фірми довіряють одне одному (несподівано, але цьому сприяє взаємозвітність); клієнти довіряють компанії.

Розум — це не тільки вміння вчитися і швидко опановувати інновації, але і розвиток певного бекграунду, що дозволяє впевнено почуватися і долати страх перед нововведеннями.

Сюди відносяться як особистісні характеристики — працьовитість, посидючість, цілеспрямованість — так і професійні «софт скілз» на кшталт нетворкінгу, вміння справлятися з помилками, непересічно мислити.

Говорячи про команду, автор підключає когнітивістику та соціометріку. І розповідає, чому маленькі та швидкі поїдають великих і потужних. Найефективніша модель — співдружність команд по 4-12 осіб, що складаються з мотивованих яскравих особистостей.

Тоді між ними виникає синергія і підвищуються ефективність і швидкість роботи. Смак — так, це в першу чергу про дизайн. І про те, щоб показати, як високо ви самі цінуєте свій продукт і свою працю. Це працює в обидві сторони: мистецтво закохувати інших в те, що ви робите, але при цьому зберігати рентабельність того, що викликає захоплення.

Ми багато говоримо про те, як працює сторітеллінг, а Карлгаард пояснює, навіщо він взагалі потрібен. Ми всі розповідаємо історії: компанія — про себе, клієнти — про компанію, головне, щоб всі ці сюжети були на вашу користь.

Відмінний прийом — нехай інші розповідають про вас краще, ніж розповіли би ви самі. Автор намічає основні точки шляху, як цього досягти.

У світі глобальних технологій, де все змінюється швидше, ніж ми встигаємо про це дізнатися, найціннішими речами, як і раніше, є не речі. Нематеріальний, людський актив компанії може стати «чорним лебедем» в будь-яку хвилину. Питання тільки в тому, хто отримає від цього вигоду.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
16-17 серпня 2018
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. Від ВИРОБНИЦТВА до РОЗДРОБУ і ДИСТРИБУЦІЇ. Від Директора до лінійного персоналу
22-23 серпня 2018
Київ
Лідерство і управління командою (Вікторія Березіна)
5-6 вересня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ответы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесеОтветы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесе
100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать
От знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых уменийОт знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых умений
Доктрина шокаДоктрина шока
Хватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работуХватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работу


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)