РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 16 лютого 2018 р.

Потрібні люди: чому в бізнесі людина важливіша за технології

Джерело: K.Fund Media

Людський фактор. Секрети тривалого успіху видатних компаній (Річ Карлгаард)
ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО КНИГУ
Річ Карлгаард (Rich Karlgaard) — видавець журналу Forbes, в якому сам же веде колонку про інновації, автор бестселерів про бізнес, спікер. Але, крім цього, Карлгаард і сам є підприємцем: журнал Upside, компанія Garage Technology Partners та найбільший діловий клуб Кремнієвої долини — все це справа його рук. Перша ж книга Карлгаарда «Lifе 2.0» стала бестселером.

У своїй другій книзі — «Людський фактор» (The Soft Edge) — видавець та бізнесмен зібрав досвід 37 років роботи у галузі консалтингу та інновацій, більше 1 тис. робочих зустрічей із керівниками великих американських компаній та особистої участі у 200 консалтингових проектах.

Людське, занадто людське

Річард Карлгаард розглядає трикутник із ключових складових будь-якої компанії: стратегії, матеріальних та нематеріальних переваг. Запорука успіху — в умінні привести їх у стан балансу. Стратегія — це ринок, клієнти, конкуренти явні та потенційні.

Довіра — головна перевага перед конкурентами. Матеріальна перевага — це логістика, закупівлі, ефективність капіталу. А нематеріальне — це довіра, розум, команди, смак та історія.

Те, що відбувається з людьми всередині компанії. Парадоксальний момент: на два перших чинники власник або керівництво компанії можуть вплинути набагато менше, але ефективність будь-яких інвестицій у ці складові — очевидна і легко вимірювана. Найскладніше порахувати ефективність вкладень у нематеріальну перевагу, тоді як вона є найголовнішою.

Найважливіші речі — це не речі

З чого ж складається нематеріальна перевага? Довіра — головна перевага перед конкурентами. Вона реалізується на трьох рівнях: працівник довіряє сам собі, тому, що робить; співробітники фірми довіряють одне одному (несподівано, але цьому сприяє взаємозвітність); клієнти довіряють компанії.

Розум — це не тільки вміння вчитися і швидко опановувати інновації, але і розвиток певного бекграунду, що дозволяє впевнено почуватися і долати страх перед нововведеннями.

Сюди відносяться як особистісні характеристики — працьовитість, посидючість, цілеспрямованість — так і професійні «софт скілз» на кшталт нетворкінгу, вміння справлятися з помилками, непересічно мислити.

Говорячи про команду, автор підключає когнітивістику та соціометріку. І розповідає, чому маленькі та швидкі поїдають великих і потужних. Найефективніша модель — співдружність команд по 4-12 осіб, що складаються з мотивованих яскравих особистостей.

Тоді між ними виникає синергія і підвищуються ефективність і швидкість роботи. Смак — так, це в першу чергу про дизайн. І про те, щоб показати, як високо ви самі цінуєте свій продукт і свою працю. Це працює в обидві сторони: мистецтво закохувати інших в те, що ви робите, але при цьому зберігати рентабельність того, що викликає захоплення.

Ми багато говоримо про те, як працює сторітеллінг, а Карлгаард пояснює, навіщо він взагалі потрібен. Ми всі розповідаємо історії: компанія — про себе, клієнти — про компанію, головне, щоб всі ці сюжети були на вашу користь.

Відмінний прийом — нехай інші розповідають про вас краще, ніж розповіли би ви самі. Автор намічає основні точки шляху, як цього досягти.

У світі глобальних технологій, де все змінюється швидше, ніж ми встигаємо про це дізнатися, найціннішими речами, як і раніше, є не речі. Нематеріальний, людський актив компанії може стати «чорним лебедем» в будь-яку хвилину. Питання тільки в тому, хто отримає від цього вигоду.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Правила всьогоПравила всього
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)