РЕЦЕНЗІЇ | Книга 18 жовтня 2012 р.

Хороша стратегія, погана стратегія

Good Strategy, Bad Strategy

Можливо, одним із найкращих поповнень вашої стратегічної бібліотеки в цьому році стане книга професора зі стратегії в UCLA і Harvard Business School Річарда Румельта (Richard Rumelt) "Хороша стратегія, погана стратегія" (Good Strategy, Bad Strategy: The Difference and Why It Matters).

Книга вийшла неформальною та персональною, переповненою анекдотами та точками зору, які часто виглядають досить суперечливо. В ній Румельт вирішив описати весь свій майже сорокарічний досвід та спостереження щодо стратегії. Окрім того, книга базується на глибокому дослідженні різних сфер, починаючи з бізнесу та політики і закінчуючи військовими формуваннями.

На відміну від інших авторів бізнес-видань, які часто вдаються до складного наукового стилю, Румельт віддає перевагу прямоті та простоті. Розповідаючи про комплексне явище корпоративної стратегії, він намагається уникати складних теорій та абстрактних концепцій. Саме тому всі види стратегій він ділить на два типи: хороші та погані. При цьому автор намагається завжди нагадувати читачеві, що хороша стратегія зовсім не обов'язково повинна бути складною.

Румельт говорить про чотири елементи поганої стратегії: неспроможність долати виклики, помилкові цілі, погані стратегічні завдання, та "сміття". В своїй основі погана стратегія демонструє нездатність креативно мислити та приймати рішення, базуючись на аналізі даних.

На відміну від поганої, хороша стратегія потребує трьох речей: діагнозу, який визначає виклик; інструкцій, які пояснюють, як подолати виклик; та переліку чітких дій, спрямованих на дотримання цих інструкцій. При цьому потрібно пам'ятати що самих по собі стратегічних рішень ніколи не буває достатньо. Головне — це реалізація стратегії. "Стратегія — це дія, необхідність робити щось!" — наголошує Річард Румельт.

Книга швидше за все розчарує тих, хто сподівається знайти в ній просту стратегічну формулу успіху. Але, по суті, книга "Хороша стратегія, погана стратегія" дає зрозуміти, що ефективна стратегія не повинна бути складною. Вона не має нічого спільного з ядерною фізикою чи квантовою механікою. "Хороша стратегія, в кінцевому рахунку — це гіпотеза щодо того, що буде працювати", — підсумовує автор.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
20 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
10 головних секретів керівника, або Як досягти лояльності і залучення персоналу (Ірина Головньова)
23-24 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Стратегічна Сесія. Розробка стратегії топ-менеджментом компанії (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как ЛинкольнСекреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн
Капитализм по-китайски. Государство и бизнесКапитализм по-китайски. Государство и бизнес
Аутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупаютАутентичный персональный бренд. Продай себя, когда никого не покупают
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе
Умение слушать. Ключевой навык менеджераУмение слушать. Ключевой навык менеджера


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)