РЕЦЕНЗІЇ | Книга 28 листопада 2012 р.

Користувачі, а не клієнти: Хто насправді визначає успішність вашого бізнесу

Users, Not Customers: Who Really Determines the Success of Your Business

Якщо ви досі переслідуєте користувачів в онлайні, але ніяк не можете звернути на себе їх увагу, значить ви щось робите не так!

Аарон Шапіро (Aaron Shapiro), який допомагає компаніям створювати стійкий і надійний цифровий бізнес, пропонує увазі читачів свою нову книгу "Користувачі, а не клієнти: Хто насправді визначає успішність вашого бізнесу" (Users, Not Customers: Who Really Determines the Success of Your Business). Його організація провела глибинне дослідження, участь в якому взяли компанії із переліку Fortune 1000. Результати вражають: виявляється, що найбільшого успіху досягають ті компанії, які фокусуються на користувачах, а не просто на клієнтах. І на глибоке переконання Аарона — це важлива стратегічна зміна.

Замість того, щоб змушувати людей купувати товари та послуги в онлайні, подібні компанії намагаються орієнтуватися на користувацький досвід. Вони виявили, що створення стосунків між людьми та їхнім брендом має надзвичайно велику цінність для компанії, навіть якщо користувачі ще не витратили на їхній продукт жодної копійки.

Не секрет, що інтернет-компанії, такі як Google чи Facebook, досягають успіху, вибудовуючи свою клієнтську базу задовго до того, як починають монетизувати свій сервіс. Шапіро переконаний, що офлайн-компанії можуть діяти так само, інтегруючи офлайн-продукти та онлайн-присутність, а також створювати платформи, які забезпечать тривалі стосунки між їхнім брендом та користувачами.

Автор пропонує стратегічний підхід до переосмислення усіх аспектів бізнесу, починаючи з технологічної інфраструктури та менеджменту, і закінчуючи дизайном продуктів та маркетингом.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
2 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління відділом продажів (Наталія Дегтярьова)
16 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление
Мастерство общения. Как найти общий язык с кем угодноМастерство общения. Как найти общий язык с кем угодно
Можливо все!Можливо все!
Глобальный кризис. За гранью очевидногоГлобальный кризис. За гранью очевидного
Восемь правил эффективности. Умнее, быстрее, лучшеВосемь правил эффективности. Умнее, быстрее, лучше


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)