РЕЦЕНЗІЇ | Книга 22 лютого 2013 р.

Чи все ми знаємо про інновації?

The Truth about Innovation

The Truth about Innovation
Що таке інновація? Яким є її механізм? Як бізнес може сприяти появі інновації? Чи можливо створити інноваційну культуру? Макс МакКеон (Max McKeown), відомий бізнес-консультант та автор кількох книжок, намагається знайти відповіді на ці актуальні для будь-якого бізнесу запитання у своїй праці «The Truth About Innovation» («Правда про інновації»).

Базуючись на висновках досліджень щодо природи інновації, автор виводить 55 «інноваційних істин». Зокрема, нагадує нам, що сутність інновації у відкритості нашого розуму, у здатності тримати очі відкритими та бачити щось незвичне у речах тривіальних.

Один із головних висновків книги у тому, що серцем новації є люди. Тож, якщо ви прагнете створити інноваційну культуру, правильно підходьте до підбору працівників. Зважайте не стільки на їхні досвід та знання, а перед усе — на здатність навчатися та бути відкритим до нового.

Також у книзі детально аналізуються різні типи організаційної культури — як сприятливі, так і нищівні для інновацій. Таким чином автор мовби залучає читача до розмірковувань на тему — якою ж є культура моєї компанії.

Загалом, Макс МакКеон дає чимало простих й практичних порад, які можна застосувати у кожній організації. Наприклад, щодо того, як збільшити творчий потенціал компанії, як заохотити працівників до співпраці, як творити спільно з клієнтами, як побороти байдужість людей, як донести до споживачів вістку про інноваційність вашого нового продукту, як перетворювати ідеї на гроші.

Книга цікаво написана та добре структурована (кожний розділ присвячено окремій істині так, що можна обирати питання, які у даний момент для вас — найактуальніші). І головне: вона просто фонтанує цікавими думками, які можуть наштовхнути читача на незвичні рішення для свого бізнесу. Ось деякі тези, котрі детально розглядає МакКеон:

  • Робіть малі ставки, щоб отримати великий виграш.
  • Здебільшого, чи не усі починання терплять крах, тож вчиться переборювати невдачі.
  • Ідеальних бізнес-ідей не існує; отже, знайдіть ваш власний спосіб вдосконалити те, що вже є.
  • Криза — це не лихо; радше — це поворотна точка між інертністю та новацією. Тому, стикнувшись із кризою, запитайте себе, як її можна використати на користь новації. При цьому не проґавте кризу, бо найчастіше ми розпізнаємо її, коли вже занадто пізно.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР
Змінюючи правила гри. Як лідери, новатори та візіонери перемагають у життіЗмінюючи правила гри. Як лідери, новатори та візіонери перемагають у житті

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)