РЕЦЕНЗІЇ | Книга 22 лютого 2013 р.

Чи все ми знаємо про інновації?

The Truth about Innovation

The Truth about Innovation
Що таке інновація? Яким є її механізм? Як бізнес може сприяти появі інновації? Чи можливо створити інноваційну культуру? Макс МакКеон (Max McKeown), відомий бізнес-консультант та автор кількох книжок, намагається знайти відповіді на ці актуальні для будь-якого бізнесу запитання у своїй праці «The Truth About Innovation» («Правда про інновації»).

Базуючись на висновках досліджень щодо природи інновації, автор виводить 55 «інноваційних істин». Зокрема, нагадує нам, що сутність інновації у відкритості нашого розуму, у здатності тримати очі відкритими та бачити щось незвичне у речах тривіальних.

Один із головних висновків книги у тому, що серцем новації є люди. Тож, якщо ви прагнете створити інноваційну культуру, правильно підходьте до підбору працівників. Зважайте не стільки на їхні досвід та знання, а перед усе — на здатність навчатися та бути відкритим до нового.

Також у книзі детально аналізуються різні типи організаційної культури — як сприятливі, так і нищівні для інновацій. Таким чином автор мовби залучає читача до розмірковувань на тему — якою ж є культура моєї компанії.

Загалом, Макс МакКеон дає чимало простих й практичних порад, які можна застосувати у кожній організації. Наприклад, щодо того, як збільшити творчий потенціал компанії, як заохотити працівників до співпраці, як творити спільно з клієнтами, як побороти байдужість людей, як донести до споживачів вістку про інноваційність вашого нового продукту, як перетворювати ідеї на гроші.

Книга цікаво написана та добре структурована (кожний розділ присвячено окремій істині так, що можна обирати питання, які у даний момент для вас — найактуальніші). І головне: вона просто фонтанує цікавими думками, які можуть наштовхнути читача на незвичні рішення для свого бізнесу. Ось деякі тези, котрі детально розглядає МакКеон:

  • Робіть малі ставки, щоб отримати великий виграш.
  • Здебільшого, чи не усі починання терплять крах, тож вчиться переборювати невдачі.
  • Ідеальних бізнес-ідей не існує; отже, знайдіть ваш власний спосіб вдосконалити те, що вже є.
  • Криза — це не лихо; радше — це поворотна точка між інертністю та новацією. Тому, стикнувшись із кризою, запитайте себе, як її можна використати на користь новації. При цьому не проґавте кризу, бо найчастіше ми розпізнаємо її, коли вже занадто пізно.


comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
О чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатамиО чем думают экономисты. Беседы с нобелевскими лауреатами
Креативное мышление в бизнесеКреативное мышление в бизнесе
Делай меньше. Как избавиться от желания все успетьДелай меньше. Как избавиться от желания все успеть
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе
Интервью с генеральными директорами ведущих компанийИнтервью с генеральными директорами ведущих компаний


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)