ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


ТЕНДЕНЦІЇ | Інтернет-маркетинг 9 лютого 2006 р.

7 прогнозів на 2006 рік в області інтернет-маркетингу

eMarketer опублікував список прогнозів на поточний рік в області інтернет-маркетингу й електронної комерції. Представлені дані ґрунтуються на аналізі віртуального та цифрового ринків США.

Нижче представлений список отриманих прогнозів:

  1. Частка реклами в інтернеті складе 5.4% від загальних витрат на всі рекламні кампанії 2006-го року, тим самим, уперше переступить 5-ти процентний бар'єр і досягне значення 7.5% до кінця 2009-го року.
  2. Загальні суми інтернет-продажів виростуть ще більше: від 87 млрд. доларів в 2005-му році до 105 млрд. доларів у 2006-му, що складе приріст у 21%.
  3. Використання широкополосних мереж інтернет продовжить набирати популярність. Число їхніх користувачів збільшиться з 105-ти мільйонів до 124-ти мільйонів чоловік у 2006-му році.
  4. Онлайн-відео (телебачення) досягне свого розквіту: витрати на рекламу на мережевих каналах збільшаться на 71% і складуть 385 млн. доларів.
  5. Оживе ринок відео для мобільних телефонів: число користувачів, які дивляться телевізійні канали на екранах своїх телефонів, зросте вдвічі.
  6. Портали пошукових ресурсів ще більше збільшать свій розмах і запропонують нові мережеві додатки, які поліпшать локальні пошукові здатності пошукових систем, тим самим, збільшивши число їхніх користувачів на 5% до 146 млн. чоловік.
  7. IP-телефонія вийде на рівень основних плинів і збільшить число ліній доступу VoIP (voice over IP) від приблизно 10 млн. в 2005 році до 14.5 млн. в 2006.

За інформацією eMarketer.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Делай меньше. Как избавиться от желания все успетьДелай меньше. Как избавиться от желания все успеть
Сделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой следСделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой след
Важно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь статьВажно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь стать
Пирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системеПирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системе
Покажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметилиПокажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметили


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)