ТЕНДЕНЦІЇ | Інтернет-маркетинг 9 лютого 2006 р.

7 прогнозів на 2006 рік в області інтернет-маркетингу

eMarketer опублікував список прогнозів на поточний рік в області інтернет-маркетингу й електронної комерції. Представлені дані ґрунтуються на аналізі віртуального та цифрового ринків США.

Нижче представлений список отриманих прогнозів:

  1. Частка реклами в інтернеті складе 5.4% від загальних витрат на всі рекламні кампанії 2006-го року, тим самим, уперше переступить 5-ти процентний бар'єр і досягне значення 7.5% до кінця 2009-го року.
  2. Загальні суми інтернет-продажів виростуть ще більше: від 87 млрд. доларів в 2005-му році до 105 млрд. доларів у 2006-му, що складе приріст у 21%.
  3. Використання широкополосних мереж інтернет продовжить набирати популярність. Число їхніх користувачів збільшиться з 105-ти мільйонів до 124-ти мільйонів чоловік у 2006-му році.
  4. Онлайн-відео (телебачення) досягне свого розквіту: витрати на рекламу на мережевих каналах збільшаться на 71% і складуть 385 млн. доларів.
  5. Оживе ринок відео для мобільних телефонів: число користувачів, які дивляться телевізійні канали на екранах своїх телефонів, зросте вдвічі.
  6. Портали пошукових ресурсів ще більше збільшать свій розмах і запропонують нові мережеві додатки, які поліпшать локальні пошукові здатності пошукових систем, тим самим, збільшивши число їхніх користувачів на 5% до 146 млн. чоловік.
  7. IP-телефонія вийде на рівень основних плинів і збільшить число ліній доступу VoIP (voice over IP) від приблизно 10 млн. в 2005 році до 14.5 млн. в 2006.

За інформацією eMarketer.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Управленческое консультирование. Введение в профессиюУправленческое консультирование. Введение в профессию
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова
Чек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиямЧек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиям
Письма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьераПисьма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьера
Искусство мыслить масштабноИскусство мыслить масштабно

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)