ТЕНДЕНЦІЇ | Корпоративний імідж 16 березня 2006 р.

Корпоративний імідж 2005: Переможці та невдахи

Корпорації, які складають чіткі повідомлення та чітко комунікують свої історії як всередині, так і ззовні організації, є справжніми гравцями. Решта — все ще з'ясовують своє "я", або ж просто вигадують історії протягом свого існування, періодично виставляючи себе дурнями.

Хто ж насправді виграв, а хто програв зі своїм корпоративним іміджем у 2005 р.? Яка компанія була найбільш унікальною? Яка найпопулярнішою? Кого найбільше ненавиділи? Хто виявився найприбутковішим? Відповіді на всі ці запитання залежать від того, хто Ви: лояльний споживач, просто представник суспільства, найманий робітник чи конкурент.

ABC Namebank International провели дослідження, у ході якого опитали 5000 найбільших корпорацій світу. Результати було використано для оцінки впливу на споживачів, прибутковість та загальне ринкове позиціонування. Також серйозну увагу приділили кібер-брендингу та електронній комерції.

Більшість корпорацій пройшли випробування (54%), отримавши рейтинг B+, провалилися 42,1%, а справді виграли лише 3,9%.

У переможців — "правильна історія" та "правильний імідж"; у інших була "правильна історія", але слабенький імідж. Ті, хто програли, майже не мали власної історії, а що стосується іміджу, то його, наче, випадково обрали.

Створення корпоративного іміджу вимагає дуже чіткої стратегії, місії, плану гри та історії. Все це має бути сформульовано кількома простими реченнями або ж одним чи двома параграфами. Що представляє собою компанія, чим вона займається, куди прямує і чому?

Багато чого можна сказати про правильний імідж, який би підходив правильній історії.

Найтиповіша проблема полягає в тому, що імідж не має жодного відношення до корпоративних цілей. Проблеми, пов'язані з його створенням, також вимагають глибшого розуміння та професійного підходу.

Основні правила

Не має значення, чим займається компанія, вона має демонструвати свою індивідуальність, щось, що вимагає професійної та об'єктивної оцінки, а не лише випадково обраних модних ідей.

Корпорації мають прагнути до чесного та респектабельного іміджу. Тут немає місця для оманливих тверджень, або ж для цілковито глупих, чи надмірно гумористичних іміджевих компаній.

І останнє, незважаючи не те, який саме імідж та бренд обере компанія, їх треба захистити відповідним законодавством (ТМ має бути зареєстрована) для створення чогось унікального і чогось неподільного з тисячам інших. Кібер-брендинг зараз є хребтом бізнесу. Лише гарні ідентифікаційні характеристики назви виживуть у пошукових механізмах.

Це все легко визначити. Швидкий перегляд всіх Ваших корпоративних комунікаційних та супровідних матеріалів допоможе чітко визначити кілька історій навколо Вашої компанії. Швидкий пошук назви у Google скаже Вам за пару секунд, на якому рівні знаходиться Ваш бренд, яка його видимість і як легко чи складно знайти його через систему електронної комерції.

Щойно Ви зібрали всі ці дані, дуже легко зв'язатися з представниками вищого керівництва щодо цієї проблеми. Ви швидко визначитеся з планом гри, щоб виправити існуючі проблеми. У кінці кінців, це справді легко.

Пам'ятайте... клієнти чекають.

Анна Качкалда, за матеріалами The CEO Refresher.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Кради как художник. 10 уроков творческого самовыраженияКради как художник. 10 уроков творческого самовыражения
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Стрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуацияхСтрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуациях
Эффективность на работе. Держать фокус. Управлять своей энергией. Добиваться выдающихся целейЭффективность на работе. Держать фокус. Управлять своей энергией. Добиваться выдающихся целей
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)