ТЕНДЕНЦІЇ | Корпоративний імідж 16 березня 2006 р.

Корпоративний імідж 2005: Переможці та невдахи

Корпорації, які складають чіткі повідомлення та чітко комунікують свої історії як всередині, так і ззовні організації, є справжніми гравцями. Решта — все ще з'ясовують своє "я", або ж просто вигадують історії протягом свого існування, періодично виставляючи себе дурнями.

Хто ж насправді виграв, а хто програв зі своїм корпоративним іміджем у 2005 р.? Яка компанія була найбільш унікальною? Яка найпопулярнішою? Кого найбільше ненавиділи? Хто виявився найприбутковішим? Відповіді на всі ці запитання залежать від того, хто Ви: лояльний споживач, просто представник суспільства, найманий робітник чи конкурент.

ABC Namebank International провели дослідження, у ході якого опитали 5000 найбільших корпорацій світу. Результати було використано для оцінки впливу на споживачів, прибутковість та загальне ринкове позиціонування. Також серйозну увагу приділили кібер-брендингу та електронній комерції.

Більшість корпорацій пройшли випробування (54%), отримавши рейтинг B+, провалилися 42,1%, а справді виграли лише 3,9%.

У переможців — "правильна історія" та "правильний імідж"; у інших була "правильна історія", але слабенький імідж. Ті, хто програли, майже не мали власної історії, а що стосується іміджу, то його, наче, випадково обрали.

Створення корпоративного іміджу вимагає дуже чіткої стратегії, місії, плану гри та історії. Все це має бути сформульовано кількома простими реченнями або ж одним чи двома параграфами. Що представляє собою компанія, чим вона займається, куди прямує і чому?

Багато чого можна сказати про правильний імідж, який би підходив правильній історії.

Найтиповіша проблема полягає в тому, що імідж не має жодного відношення до корпоративних цілей. Проблеми, пов'язані з його створенням, також вимагають глибшого розуміння та професійного підходу.

Основні правила

Не має значення, чим займається компанія, вона має демонструвати свою індивідуальність, щось, що вимагає професійної та об'єктивної оцінки, а не лише випадково обраних модних ідей.

Корпорації мають прагнути до чесного та респектабельного іміджу. Тут немає місця для оманливих тверджень, або ж для цілковито глупих, чи надмірно гумористичних іміджевих компаній.

І останнє, незважаючи не те, який саме імідж та бренд обере компанія, їх треба захистити відповідним законодавством (ТМ має бути зареєстрована) для створення чогось унікального і чогось неподільного з тисячам інших. Кібер-брендинг зараз є хребтом бізнесу. Лише гарні ідентифікаційні характеристики назви виживуть у пошукових механізмах.

Це все легко визначити. Швидкий перегляд всіх Ваших корпоративних комунікаційних та супровідних матеріалів допоможе чітко визначити кілька історій навколо Вашої компанії. Швидкий пошук назви у Google скаже Вам за пару секунд, на якому рівні знаходиться Ваш бренд, яка його видимість і як легко чи складно знайти його через систему електронної комерції.

Щойно Ви зібрали всі ці дані, дуже легко зв'язатися з представниками вищого керівництва щодо цієї проблеми. Ви швидко визначитеся з планом гри, щоб виправити існуючі проблеми. У кінці кінців, це справді легко.

Пам'ятайте... клієнти чекають.

Анна Качкалда, за матеріалами The CEO Refresher.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)
6 вересня 2017
Одеса, Atlantic Garden Resort
Топ-менеджер номер 1 (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Покажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметилиПокажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметили
Как убедить, что ты правКак убедить, что ты прав
12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев12 недель в году. Как за 12 недель сделать больше, чем другие успевают за 12 месяцев
Лидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесеЛидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесе
Эффективность на работе. Держать фокус. Управлять своей энергией. Добиваться выдающихся целейЭффективность на работе. Держать фокус. Управлять своей энергией. Добиваться выдающихся целей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)