ТЕНДЕНЦІЇ | Фінансова звітність 10 травня 2006 р.

Фінансові звіти: варто чи не варто? Дослідження McKinsey

Більшість компаній планує продовжувати надавати регулярні фінансові звіти своїм інвесторам, хоча керівники не завжди погоджуються з їх доцільністю.

Велика кількість провідних компаній, включаючи Berkshire Hathaway, Citigroup, Ford Motor, та Google, відмовилися від надання регулярних фінансових звітів своїм інвесторам. Та, не зважаючи на це, основна маса керівників, які брали участь у останньому опитуванні McKinsey Quarterly, стверджують, що їхні компанії не збираються змінювати свій підхід щодо надання фінансових звітів інвесторам. Керівники продовжують сперечатися про переваги та недоліки проведення фінансових звітів.

Результати дослідження говорять про те, що більшість керівників продовжують надавати фінансові звіти — дані про те, яким чином компанія буде поводитися у майбутньому — при повній відсутності чіткого розуміння, яку цінність мають такі звіти для компанії.

Продовження курсу

Більше, ніж три чверті опитаних респондентів вказують на те, що їхні компанії надають фінансові звіти інвесторам. При цьому 48% надають звіти щоквартально (Exhibit 1). Дві третини опитаних керівників стверджують, що їхні компанії не змінювали частоту надання фінансових звітів протягом останніх трьох років, чверть компаній збільшила частоту надавання звітів за цей час. Абсолютна більшість керівників говорить про те, що їхні компанії не збираються змінювати існуючу ситуацію. Лише 12% очікують, що їхні компанії зменшать частоту проведення фінансових звітів, а 5% — що частота проведення фінансових звітів буде збільшена (Exhibit 2).



Недостаток згоди

Більше, ніж три чверті респондентів, чиї компанії надають фінансові звіти, стверджують, що ця практика надає їм змогу задовольнити потреби інвесторів та аналітиків. Трохи менша кількість говорить про таке саме значення утримування каналу комунікації з інвесторами. Більше половини вважає, що надання фінансових звітів фокусує дії менеджерів на досягнення фінансових цілей.

Консенсус втрачається, коли говорять про всі інші питання, що пов'язані з перевагами фінансових звітів — включаючи підвищення оцінок, створення ширшої бази акціонерів, підвищення ліквідності тощо (Exhibit 3).

Таку саму різницю в поглядах бачимо і щодо коштів, які витрачаються на фінансові звіти. Незначна більшість вважає, що найбільш коштовним у фінансових звітах є зусилля, витрачені менеджерами на їх створення. З іншого боку, важливим є час, який витрачається працівниками на публікацію звітів та фокусування компанії на короткострокових цілях.

Половина опитаних керівників вважає, що аналітики з продажів є найбільш вимогливими щодо постійного надання фінансових звітів. Керівники вагаються, хто знаходиться на другому місці серед інших джерел тиску та вимоги фінансових звітів (Exhibit 4).

Проте, керівники говорять і про ризик, який може виникнути при зменшенні публікації фінансових звітів. Велика кількість респондентів погоджується, що прозорість компанії може зменшитися разом зі зменшенням кількості звітів і зменшенням підтримки аналітиків (Exhibit 6).

За матеріалами "Weighing the pros and cons of earnings guidance: A McKinsey Survey" The McKinsey Quarterly (March 2006).



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 вересня 2018
Київ
Французько-Український Форум: «Нова політика в Європі: методи та фактори успіху президентської кампанії Еммануеля Макрона»
25-26 вересня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
2-3 жовтня 2018
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. Від ВИРОБНИЦТВА до РОЗДРОБУ і ДИСТРИБУЦІЇ. Від Директора до лінійного персоналу

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Здесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизниЗдесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизни
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций
Один плюс один равно триОдин плюс один равно три
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)