ТЕНДЕНЦІЇ | Фінансова звітність 10 травня 2006 р.

Фінансові звіти: варто чи не варто? Дослідження McKinsey

Більшість компаній планує продовжувати надавати регулярні фінансові звіти своїм інвесторам, хоча керівники не завжди погоджуються з їх доцільністю.

Велика кількість провідних компаній, включаючи Berkshire Hathaway, Citigroup, Ford Motor, та Google, відмовилися від надання регулярних фінансових звітів своїм інвесторам. Та, не зважаючи на це, основна маса керівників, які брали участь у останньому опитуванні McKinsey Quarterly, стверджують, що їхні компанії не збираються змінювати свій підхід щодо надання фінансових звітів інвесторам. Керівники продовжують сперечатися про переваги та недоліки проведення фінансових звітів.

Результати дослідження говорять про те, що більшість керівників продовжують надавати фінансові звіти — дані про те, яким чином компанія буде поводитися у майбутньому — при повній відсутності чіткого розуміння, яку цінність мають такі звіти для компанії.

Продовження курсу

Більше, ніж три чверті опитаних респондентів вказують на те, що їхні компанії надають фінансові звіти інвесторам. При цьому 48% надають звіти щоквартально (Exhibit 1). Дві третини опитаних керівників стверджують, що їхні компанії не змінювали частоту надання фінансових звітів протягом останніх трьох років, чверть компаній збільшила частоту надавання звітів за цей час. Абсолютна більшість керівників говорить про те, що їхні компанії не збираються змінювати існуючу ситуацію. Лише 12% очікують, що їхні компанії зменшать частоту проведення фінансових звітів, а 5% — що частота проведення фінансових звітів буде збільшена (Exhibit 2).



Недостаток згоди

Більше, ніж три чверті респондентів, чиї компанії надають фінансові звіти, стверджують, що ця практика надає їм змогу задовольнити потреби інвесторів та аналітиків. Трохи менша кількість говорить про таке саме значення утримування каналу комунікації з інвесторами. Більше половини вважає, що надання фінансових звітів фокусує дії менеджерів на досягнення фінансових цілей.

Консенсус втрачається, коли говорять про всі інші питання, що пов'язані з перевагами фінансових звітів — включаючи підвищення оцінок, створення ширшої бази акціонерів, підвищення ліквідності тощо (Exhibit 3).

Таку саму різницю в поглядах бачимо і щодо коштів, які витрачаються на фінансові звіти. Незначна більшість вважає, що найбільш коштовним у фінансових звітах є зусилля, витрачені менеджерами на їх створення. З іншого боку, важливим є час, який витрачається працівниками на публікацію звітів та фокусування компанії на короткострокових цілях.

Половина опитаних керівників вважає, що аналітики з продажів є найбільш вимогливими щодо постійного надання фінансових звітів. Керівники вагаються, хто знаходиться на другому місці серед інших джерел тиску та вимоги фінансових звітів (Exhibit 4).

Проте, керівники говорять і про ризик, який може виникнути при зменшенні публікації фінансових звітів. Велика кількість респондентів погоджується, що прозорість компанії може зменшитися разом зі зменшенням кількості звітів і зменшенням підтримки аналітиків (Exhibit 6).

За матеріалами "Weighing the pros and cons of earnings guidance: A McKinsey Survey" The McKinsey Quarterly (March 2006).



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
23 січня 2018
Київ, Готель «Мир»
Побудова системи оплати за результатом KPI — МОТИВАЦІЯ (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
24 січня 2018
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
30 січня 2018
Київ, Готель «Адріа»
Управління запасами: «ключ від сейфа, де гроші лежать» (Микола Іванов)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Блестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работатьБлестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работать
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Ваше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциалВаше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциал
Как очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступкиКак очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступки


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)