Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ТЕНДЕНЦІЇ | Знання 7 червня 2006 р.

Відносини — ключовий аспект майбутнього бізнесу

Знання працівників стане найбільшою конкурентною перевагою майбутніх організацій на наступні 15 років.

Такий прогноз здійснений у дослідженні Foresight 2020, проведеному організацією Economist Intelligence Unit (EIU), що досліджує, як виглядатимуть компанії та економіка через 15 років. Для усвідомлення того, як сильно може змінитися економічна ситуація за 15 років, згадайте, що у 1990-му все ще існував Радянський Союз, об'єднання Німеччини лише починалося, а про Інтернет та електронну пошту взагалі мало хто чув.

Відповідно до дослідження EIU, яке базувалося на опитуванні 1650 керівників щодо тенденцій на наступні 15 років, основними стануть такі фактори, як персоналізація продукції та підвищення якості обслуговування споживачів. Респонденти також зазначили, що у майбутньому величезне значення буде віддаватися вмінню працівників комунікувати, вирішувати проблеми та керувати. Формальні ж характеристики, такі як функціональні та технічні спроможності компанії, відійдуть на другий план.

"Фокус управлінської уваги зміститься від інновацій до обслуговування клієнтів. Таким чином, певні персональні якості та креативне натхнення значитимуть набагато більше, ніж правила та процеси", — стверджує Andrew Palmer, редактор звіту. "У той же час, споживачі насамперед будуть звертати увагу на інтерактивність та персоналізацію продукту", — додає Rob Lloyd, віце-президент Cisco (спонсор дослідження).

Щоб бути успішними, компанії повинні здійснювати інвестиції в робітників та технології, які можуть підтримати співпрацю та спілкування всередині та поза компанією. При цьому, слід забезпечити співпрацю у всьому ланцюгу клієнтів, партнерів та поставників.

Разом з цим, підвищення автоматизації процесів залишатиметься важливою метою для нарощування продуктивності, особливо у виробничих сферах. Респонденти очікують фокусування більшої енергії на покращенні організаційних структур та комунікацій, як джерел поліпшення продуктивності.

Процеси, організації, споживачі та ланцюги постачання будуть більш фрагментарними, оскільки компанії постійно розширюватимуться. В результаті ефективне співробітництво ставатиме дедалі більш важливим. Межі між різними функціями, організаціями та навіть галузями стануть розмитими.

Зважаючи на всі фактори, перераховані вище, організаціям слід розвивати більш дружні та спільні стосунки з іншими компаніями. Хороші стосунки із зовнішніми партнерами стануть найбільш важливим джерелом конкурентної переваги до 2020-го року. Споживачі та поставники будуть більш глибоко залучені у розробку продукції. Багатофункціональні та багатосторонні команди працівників будуть виконувати свої завдання разом, а кількість різновидів партнерства з іншими організаціями ростиме, як гриби після дощу.

Прямим ефектом всіх цих змін буде великий ріст інвестицій у сферу ІТ та у сферу комунікаційних технологій, які покращують ефективність управління знаннями та обслуговування клієнтів.

У дослідженні також звернено увагу на ефекти демографічних змін економіки, компаній та споживачів. Сприятливі демографічні умови США допоможуть помножити зростання, в той час як старіюче населення Європи перешкоджатиме цьому. Саме тому виробництву слід зосередитися на старіючому населенні.

Також побачимо перерозподіл економічної влади. Ринки, які розвиваються, особливо Китай та Індія, захоплять більшу частину світової економіки. А ринки, які не належать до Організації економічного співробітництва та розвитку (Organisation for Economic Co-operation and Development, OECD) отримуватимуть більшу частку прибутку, ніж ті, які належать до OECD.

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Работай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективностиРаботай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективности
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе
Ваше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциалВаше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциал
Связи решают все! Правила позитивного нетворкингаСвязи решают все! Правила позитивного нетворкинга
Умение слушать. Ключевой навык менеджераУмение слушать. Ключевой навык менеджера

Відгуки

Денис Н., denis_nazarenko@yahoo.com
Самое интересное, что я пишу диплом по тематике "Управление партнерскими отношениями в каналах распределения продукции" -- и как раз равно как и уважаемый Автор делаю акцент на том, что именно отношения -- залог успеха и фактор обеспечения конкурентных преимуществ, а совсем не передовые формы организации бизнеса.

Единственное пожелание к Вам -- дополнить Вашу статью упоминанием о концепии "маркетинга отношений", которая пришла на смену концепции "транзакионного маркетинга" и произошла смена акцентов в сторону организации взаимовыгодных долгосрочных отношений
2006-06-07 11:19:01
Відповісти


Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)