ТЕНДЕНЦІЇ | Знання 7 червня 2006 р.

Відносини — ключовий аспект майбутнього бізнесу

Знання працівників стане найбільшою конкурентною перевагою майбутніх організацій на наступні 15 років.

Такий прогноз здійснений у дослідженні Foresight 2020, проведеному організацією Economist Intelligence Unit (EIU), що досліджує, як виглядатимуть компанії та економіка через 15 років. Для усвідомлення того, як сильно може змінитися економічна ситуація за 15 років, згадайте, що у 1990-му все ще існував Радянський Союз, об'єднання Німеччини лише починалося, а про Інтернет та електронну пошту взагалі мало хто чув.

Відповідно до дослідження EIU, яке базувалося на опитуванні 1650 керівників щодо тенденцій на наступні 15 років, основними стануть такі фактори, як персоналізація продукції та підвищення якості обслуговування споживачів. Респонденти також зазначили, що у майбутньому величезне значення буде віддаватися вмінню працівників комунікувати, вирішувати проблеми та керувати. Формальні ж характеристики, такі як функціональні та технічні спроможності компанії, відійдуть на другий план.

"Фокус управлінської уваги зміститься від інновацій до обслуговування клієнтів. Таким чином, певні персональні якості та креативне натхнення значитимуть набагато більше, ніж правила та процеси", — стверджує Andrew Palmer, редактор звіту. "У той же час, споживачі насамперед будуть звертати увагу на інтерактивність та персоналізацію продукту", — додає Rob Lloyd, віце-президент Cisco (спонсор дослідження).

Щоб бути успішними, компанії повинні здійснювати інвестиції в робітників та технології, які можуть підтримати співпрацю та спілкування всередині та поза компанією. При цьому, слід забезпечити співпрацю у всьому ланцюгу клієнтів, партнерів та поставників.

Разом з цим, підвищення автоматизації процесів залишатиметься важливою метою для нарощування продуктивності, особливо у виробничих сферах. Респонденти очікують фокусування більшої енергії на покращенні організаційних структур та комунікацій, як джерел поліпшення продуктивності.

Процеси, організації, споживачі та ланцюги постачання будуть більш фрагментарними, оскільки компанії постійно розширюватимуться. В результаті ефективне співробітництво ставатиме дедалі більш важливим. Межі між різними функціями, організаціями та навіть галузями стануть розмитими.

Зважаючи на всі фактори, перераховані вище, організаціям слід розвивати більш дружні та спільні стосунки з іншими компаніями. Хороші стосунки із зовнішніми партнерами стануть найбільш важливим джерелом конкурентної переваги до 2020-го року. Споживачі та поставники будуть більш глибоко залучені у розробку продукції. Багатофункціональні та багатосторонні команди працівників будуть виконувати свої завдання разом, а кількість різновидів партнерства з іншими організаціями ростиме, як гриби після дощу.

Прямим ефектом всіх цих змін буде великий ріст інвестицій у сферу ІТ та у сферу комунікаційних технологій, які покращують ефективність управління знаннями та обслуговування клієнтів.

У дослідженні також звернено увагу на ефекти демографічних змін економіки, компаній та споживачів. Сприятливі демографічні умови США допоможуть помножити зростання, в той час як старіюче населення Європи перешкоджатиме цьому. Саме тому виробництву слід зосередитися на старіючому населенні.

Також побачимо перерозподіл економічної влади. Ринки, які розвиваються, особливо Китай та Індія, захоплять більшу частину світової економіки. А ринки, які не належать до Організації економічного співробітництва та розвитку (Organisation for Economic Co-operation and Development, OECD) отримуватимуть більшу частку прибутку, ніж ті, які належать до OECD.

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Мастерство жизни. Внутренняя динамика развитияМастерство жизни. Внутренняя динамика развития
Заговор богатыхЗаговор богатых
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться
Бойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзникаБойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзника

Відгуки

Денис Н., denis_nazarenko@yahoo.com
Самое интересное, что я пишу диплом по тематике "Управление партнерскими отношениями в каналах распределения продукции" -- и как раз равно как и уважаемый Автор делаю акцент на том, что именно отношения -- залог успеха и фактор обеспечения конкурентных преимуществ, а совсем не передовые формы организации бизнеса.

Единственное пожелание к Вам -- дополнить Вашу статью упоминанием о концепии "маркетинга отношений", которая пришла на смену концепции "транзакионного маркетинга" и произошла смена акцентов в сторону организации взаимовыгодных долгосрочных отношений
2006-06-07 11:19:01
Відповісти



система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)