ТЕНДЕНЦІЇ | ІТ-системи 16 жовтня 2006 р.

Підхід до управлінських ІТ-систем є занадто наївним та простодушним

Управлінські ІТ-проекти характеризуються слабкими досягненнями. Причиною цього часто стає бездумний та наївний підхід, який призводить до неефективного тестування, занадто складного інтерфейсу та інших негативних якостей. Такі дані нового дослідження.

Звіт The Work Foundation доводить, що багато управлінських ІТ-проектів провалюються через невміння правильно оцінити ризики та ігнорування порад персоналу, який використовує систему.

Alexandra Jones, заступник директора The Work Foundation та співавтор дослідження стверджує, що ІТ-менеджери мають так звану "жилку бездумності". Вони можуть бути дуже легко засліплені потенційними можливостями технологій. У своєму звіті вона стверджує: "Впровадження управлінських ІТ-систем не повинно бути самоціллю чи самодостатньою інновацією — його метою є обслуговування персоналу та полегшення роботи компанії. На це слід зважати особливо у тих випадках, коли йдеться про публічний сектор. Приватний сектор може дозволити собі певні неполадки у роботі ІТ-систем. У публічному ж секторі все повинно працювати просто відмінно".

Рекомендації, наведені у дослідженні, включають пілотні проекти. Потужні ІТ-проекти не повинні відразу вводитися у широкий обіг. Їх слід спершу перевірити на працездатність у більш контрольованих та вузьких умовах. Окрім цього, проекти повинні бути максимально простими. Не слід заново винаходити велосипед. Не слід також постійно втручатися до проектів. І головне — всі процеси роботи повинні бути переглянуті і виправлені відповідно до потреб, перш ніж вони будуть комп'ютеризовані.

Дослідження спонсорувалося компанією Adobe і базувалося на огляді 1000 членів публічного сектору, 500 працівників та 25 топ-менеджерів публічного сектору.

Ярослав Федорак, за матеріалами Silicon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
20 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
10 головних секретів керівника, або Як досягти лояльності і залучення персоналу (Ірина Головньова)
23-24 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Стратегічна Сесія. Розробка стратегії топ-менеджментом компанії (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Правила самоорганизацииПравила самоорганизации
Эмоциональный интеллект 2.0Эмоциональный интеллект 2.0
Тайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на васТайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на вас
Делай меньше. Как избавиться от желания все успетьДелай меньше. Как избавиться от желания все успеть
Вообрази. Как работает креативностьВообрази. Как работает креативность

Відгуки

Олександр, alexandre.yurchak@cts.com.ua
цікаво отримати більш детальну інформацію по цьому питанню. Зокрема, в області CRM-систем для середніх підприємств - які ризики повинні бути розглянути та як їх уникнути.
2006-10-23 13:39:07
Відповісти

O'l
Ярослав, спасибо !!!
2006-11-06 13:53:42
Відповісти



система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)