ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 20 листопада 2006 р.

Перспективи українського ринку маркетингових досліджень

Матеріал був опублікований у журналі "Комп&ньоН" (№47, 2006 р.)

У 2007 році експерти прогнозують істотне зростання потреб українських компаній у маркетингових дослідженнях. Вже на сьогоднішній день проведення подібних досліджень є важливим і дуже важливим для роботи майже 60% великих українських компаній. Такі результати проведеного компанією InMind дослідження MarketView, що було присвячено аналізу галузі маркетингових досліджень.

Результати другого етапу дослідження MarketView дозволили проаналізувати специфіку поточного стану галузі маркетингових досліджень в Україні. Так, проведення маркетингових досліджень, на думку 57% опитаних експертів, є важливим і дуже важливим для успішної роботи компанії. Очікується, що актуальність досліджень для компаній буде продовжувати рости. У наступному році прогнозують підвищення потреби в маркетингових дослідженнях 52% експертів. З них половина опитаних відзначила, що збільшення відбудеться на 20-50%, а 40% очікують збільшення потреби в дослідженнях більш ніж на 50%.

Оцінка експертами п'ятирічної перспективи розвитку галузі дозволила виділити дві основні тенденції: підвищення стратегічної ролі досліджень у роботі компаній і підвищення взаєморозуміння й партнерства між компаніями і зовнішніми дослідниками.

На сьогоднішній день рівень розвитку ринку маркетингових досліджень оцінюється переважною більшістю опитаних експертів (82%) як середній. Основними перешкодами на шляху його розвитку експерти вважають сукупність зовнішніх і внутрішніх факторів: з одного боку, відзначена експертами некомпетентність провайдерів маркетингових досліджень, з іншої, нерозуміння керівництвом компаній необхідності маркетингових досліджень (їх відзначили 25 і 24% опитаних експертів, відповідно).

На другому місці перебувають фінансові причини — брак коштів у замовників, дорожнеча досліджень (14%) і бар'єри, пов'язані зі специфікою становлення галузі, такі як невисокий рівень попиту, низька конкуренція (12%).

Фахівці в області маркетингу і маркетингових досліджень схильні давати більш високі оцінки рівню розвитку рекламного ринку. Так, якщо дослідницькій галузі в Україні високу і дуже високу оцінку дали тільки 6% фахівців, те рекламній галузі такі оцінки виставили 20% опитаних експертів.

Результати дослідження показали, що на сьогоднішній день дослідження, що найбільш часто проводяться українськими компаніями, відносяться до сфери глобальних досліджень, які мають значення для стратегії компанії — аналіз ринкових тенденцій, пошук вільних ніш, сегментації й аналізу цільових аудиторій. Крім того, більше половини компаній, що проводили в минулому році дослідження, зверталися до різного роду аудитам комерційної активності — обсягів продажів, ціноутворення, мерчандайзингу, дистрибуції тощо.

Порівняно меншою популярністю користуються більш тактичні дослідження — тестування концепцій продукції, логотипів, упакувань, а також власне тестування продукту. Їх протягом останнього року проводили 20-25% компаній.

При оцінці якості дослідження компанії висувають вимоги не тільки до якості польової інформації, але, насамперед, до якості аналітичного продукту (ефективні рекомендації з підсумків дослідження та інформативність звіту), що створюється на основі польових даних, а також до ефективного дизайну дослідження: мова йде про відповідність методик збору й аналізу даних задачам дослідження.

Довідка:

    Проект MarketView проводиться компанією InMind другий рік поспіль за підтримки Української асоціації маркетингу і національного представника ESOMAR. Метод проведення дослідження — персональні інтерв'ю з експертами.

    У вибірку в 2006-му році ввійшли 510 експертів в області маркетингу і маркетингових досліджень — представники провідних міжнародних і національних компаній, що працюють в Україні. В опитуванні взяли участь як київські експерти, так і експерти, що працюють у великих містах України. Строки проведення польового етапу — квітень-вересень 2006-го року.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 квітня 2017
Київ, kmbs
Від персональної місії до командних результатів (Ярослава Лоянич)
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Бизнесхак на каждый день. Экономьте время, деньги и силыБизнесхак на каждый день. Экономьте время, деньги и силы
Ваше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциалВаше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциал
Поймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым деломПоймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым делом
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)