ТЕНДЕНЦІЇ | Цифрова культура 12 червня 2018 р.

«Підводні камені» формування диджитал-культури

Хоча формування цифрового виміру оргкультури набуває критичної значущості, більшість спроб, які здійснюють компанії в цьому напрямі, завершуються провалом. На це звертає увагу Gallup у своєму останньому звіті.

«Підводні камені» формування диджитал-культури Підходи до організації діяльності персоналу стають все гнучкішими. Члени команд можуть одночасно працювати в різних менеджерів, проектах та часових зонах. Як зазначається в останньому звіті Gallup «State of the American Workplace» («Стан робочого середовища в США»), 31% опитаних співробітників сказали, що від 80% до 100% часу працюють у віддаленому режимі.

Тож немає нічого дивного, що характер взаємодії працівників та, відповідно, особливості оргкультури формуються не стільки в процесі спілкуванням біля всім відомого кулера, а дедалі більшою мірою через email, Skype або Slack.

Цифрова культура має суттєві переваги, зокрема, дозволяє організаціям генерувати схожий досвід персоналу, який працює в різних офісах та командах; а також — підтримувати характерні ознаки своєї ідентичності в процесі масштабування та зростання.

Чимало організацій, експериментуючи, відкривають способи втілення деяких аспектів своєї культури в диджитал-формі. Проте для більшості такий перехід відбувається набагато складніше, ніж очікувалося.

Ось три причини, які пояснюють, чому спроби компаній перейти до цифрових методів формування оргкультури можуть виявитися провальними.

Використання диджитал-інструментів у «чистому вигляді»

Одна компанія, ознайомившись із висновками досліджень про те, що похвала є важливим елементом поглиблення залученості працівників, почала використовувати відповідний цифровий інструмент. Проте жодних значущих змін так і не було досягнуто. Чому?

Проаналізувавши ситуацію, Gallup побачила, що інструмент використовували виключно співробітники, які й так вже демонстрували високий рівень залученості. Тому, в той час як їхні емоційні зв’язки з компанією ще більше поглиблювались, ставлення байдужих до неї працівників залишалося без змін.

Тобто компанія впровадила інструмент, не маючи культури, що стала б підґрунтям для його ефективного застосування. Якщо люди не використовуватимуть систему відповідним чином (а в цьому випадку значна частина співробітників взагалі не зверталися до неї), то, найімовірніше, вам не вдасться досягти значущого підвищення рівня залученості.

Цифровий інструмент дозволяє швидше прищепити потрібну поведінкову зміну, але тільки з його допомогою практично неможливо трансформувати базову соціальну поведінку, яка є визначальним для продуктивності бізнесу чинником.

Втілення рішення «один підхід для всіх»

Вищенаведений приклад ілюструє марність спроб розв’язати складне питання з допомогою готового рішення. Дуже добре, якщо компанія має систему визнання — але, щоб вона реально запрацювала, потрібен індивідуальний підхід до кожного працівника. Сам по собі цифровий інструмент — це не «чарівний жезл».

Дані Gallup показують: найглибший слід у пам’яті людей, залишає похвала, що йде від їхнього безпосереднього керівника (28%) або топ-менеджера (24%). Нагорода, що присуджується публічно, визнання зусиль, висловлене в приватних розмовах, позитивна оцінка на атестації — все це також є дієвими способами визнання досягнень співробітників.

Деякі компанії використовують системи визнання, що ґрунтуються на балах. Але не можна покладатися тільки на них. Жодний диджитал-інструмент не може стати заміною ефективному менеджменту. Управлінці мають знати — який підхід до визнання є найбільш значущим для кожного з їхніх підлеглих.

Ігнорування ROI

Цифрова культура дозволяє лідерам відстежувати та аналізувати поведінку працівників у спосіб, який неможливо реалізувати в рамках звичних міжособистісних стосунків. Проте багато організацій і досі не визначили взаємозалежності між бажаними поведінковими проявами, і тим, як вони впливають на бізнес-результати.

У загальному визнання сприяє зміцненню емоційних зв’язків співробітників з організацією. Але чи допомагають конкретні процедури визнання, що використовує ваша компанія, підвищувати рівень залученості персоналу? А якщо це так, то чи веде поглиблення залученості до зменшення кількості добровільних звільнень ваших найкращих фахівців? Не маючи відповіді на такі запитання, неможливо оцінити віддачу від інвестицій у формування диджитал-культури.

Людські відносини залишаються основою високопродуктивного робочого середовища. В майбутньому працедавці і співробітники матимуть найрізноманітніші програмні додатки, інструменти та системи метрик, які дозволять зробити ці стосунки більш емоційно насиченими та продуктивними. Але все одно варто врахувати: найталановитіші працівники віддаватимуть перевагу організаційній культурі, де унікальний та цінний для них досвід генерується одночасно — і в процесі особистого спілкування, і в онлайні.

За матеріалами "Digitizing Culture: Are You Doing It Wrong?", Gallup.

Ілюстрація: Sergey Nivens / Shutterstock.com



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 червня 2018
Київ
Вбудовані продажі або продажі на "вхідних" і сервісних дзвінках (Наталія Дегтярьова)
2 липня 2018
Одеса
Ораторське мистецтво 2.0 (майстер-клас Радислава Гандапаса)
10 липня 2018
Київ
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Тайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на васТайм-менеджмент по Брайану Трейси. Как заставить время работать на вас
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов
Твердость характера. Как развить в себе главное качество успешных людейТвердость характера. Как развить в себе главное качество успешных людей
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)