ТЕНДЕНЦІЇ | Особистісні якості лідерів 1 жовтня 2018 р.

Не намагайтеся бути «кльовим босом»: 5 складових етичного керівництва

Джерело: K.Fund Media

Деяким людям достатньо всього лише факту отримання керівної посади, щоб загострилися їхні неетичні схильності. Але отримання влади псує не всіх. Дослідження "Counterproductive Work Behaviors 2.0: Assessment or Consequences" показало, що предикторами неетичної поведінки керівника є ключові характеристики його особистості.

Не намагайтеся бути «кльовим босом»: 5 складових етичного керівництва Дослідники зібрали дані про особистості та контрольні оцінки етичної поведінки (наприклад, сумлінність і відповідальність) 3500 керівників у 30 організаціях, з якими вони співпрацювали. Організації, які взяли участь у дослідженні, були в основному багатонаціональними, представляли кілька галузей і варіювалися за розміром від середніх до великих. Вчені об’єднали дані цих 30 незалежних досліджень, щоб вивчити взаємозв’язок між особистістю і етичним керівництвом у різних умовах і ситуаціях. Отже, що слід робити сьогоднішнім лідерам для зміцнення довірчих відносин зі своїми командами і громадськістю? Ось кілька порад, що базуються на їх висновках.

Будьте скромними; не харизматичними

Природно, нас притягують веселі і цікаві люди, які надихають. Цілком логічно, що вам не завадить трохи харизми і стилю, щоб виділятися серед інших і бути поміченими. Харизма також може бути корисною у справі залучення і надихання інших на виконання завдань організації.

Однак занадто багато чого в харизмі може в очах членів вашої команди виглядати непривабливо. Нестримна харизма закріпить за вами репутацію егоцентрика, який тільки тим і займається, що саморекламою.

Коли члени команди відчувають, що ви зосереджені на своїх власних проблемах та ідеях, вони не відчувають підтримки. Команду може турбувати, що ви більше не станете займатися тим, що корисно для команди або організації, а замість того зосередитеся на власних справах.

Будьте стійкими і надійними; це принесе вам більше користі

Хоча ви, можливо, були помічені і призначені керівником завдяки вашій харизмі, бути надійним, відповідальним і слідувати правилам — є важливішими для вашої команди.

Як лідер, ви володієте широкою автономією і здатністю обирати рішення

Якщо ми повинні довіряти своїм лідерам такі уповноваження, ми повинні бути впевнені в їх здатності залишатися вірними своєму слову і робити те, що є в інтересах організації. Якщо ви покажете своїй команді, що ви проявляєте обережність, враховуєте ризики і дотримуєтеся принципів організації, це дуже посприяє завоюванню їх довіри.

Пам’ятайте, що найкраща стратегія — це скромність

Час від часу співпраця в менш формальному оточенні або робота на безтурботного боса може приносити насолоду. Проте, люди все одно очікують від начальства певною мірою відповідальності та професіоналізму.

Намагаючись завоювати прихильність і славу «кльового боса», в кінцевому підсумку ви можете зіпсувати свою репутацію.

Триматися трохи далі від центру уваги і зберігати певну дистанцію між вами і вашою командою — цілком нормально. Це посилає сигнали про те, що ви тут для того, щоб приносити професійну користь, і що вони можуть покластися на вас, коли це необхідно.

Збалансуйте аналіз та дії

Хоча люди і цінують певну логіку та раціональність у процесі вибору рішень, будьте обережні, щоб не занадто захопитися даними та аналізом, забувши про ширший контекст або про вплив ваших рішень.

Якщо ви витратите надто багато часу на аналіз даних, це може відволікти вас від обрання важливих рішень, особливо у важких ситуаціях, які вимагають швидких дій.

Дані можуть вказувати на оптимальну стратегію досягнення результату, але для ширшої команди або відповідних зацікавлених сторін це може бути не кращим рішенням. Лідерство включає вміння швидко обирати рішення і робити коригувальні дії, навіть якщо це спочатку йде на шкоду результату.

Будьте пильні; з часом вразливість посилюється

Вивчення нової ролі і адаптація до неї, особливо якщо йдеться про високого рівня керівника, може бути досить тривалою. Протягом перших декількох місяців у новій ролі ми зазвичай проводимо більше часу, спостерігаючи за тим, що відбувається навколо нас. Ми також схильні уважніше ставитися до наших взаємодій з іншими людьми і можемо витрачати більше часу на те, яке враження ми справляємо на інших людей. Згодом ми починаємо відчувати себе в нашому оточенні комфортніше, і перестаємо звертати увагу на свою репутацію. Зазвичай, пройшовши шестимісячну позначку, ми стикаємося з посиленням наших поганих схильностей, які перешкоджають нашому успіху або підривають можливість розвитку нашої кар’єри. Продовжуйте працювати, будьте пильні та постійно прагніть отримати фідбек.

Особистості якості, завдяки яким ви стали керівником, не завжди ідентичні тим, які дозволять вам стати ефективними в цій ролі. Витрачаючи занадто багато часу на те, щоб бути поміченими або дотриманням тактики «перемога за будь-яку ціну», ви можете поставити себе (і вашу команду) під небезпечний ризик неетичної поведінки. Розуміння вашого оточення і усвідомлення того, як ви впливаєте на вашу команду, допоможуть вам (і вашій команді) не збивати зі шляху.

За матеріалами "Don’t Try to Be the “Fun Boss” — and Other Lessons in Ethical Leadership", HBR

Ілюстрація: dotshock / Shutterstock.com



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19-20 грудня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети
20 грудня 2018
Київ
Результативні продажі по телефону із задоволенням
16 січня 2019
Київ
Управління відділом продажів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Кради как художник. 10 уроков творческого самовыраженияКради как художник. 10 уроков творческого самовыражения
Стратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путьСтратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путь
Гибкий ум. Как видеть вещи иначе и думать нестандартноГибкий ум. Как видеть вещи иначе и думать нестандартно
Освіта проти таланту. Сила творчостіОсвіта проти таланту. Сила творчості
Сила привычки. Почему мы живем и работаем именно так, а не иначеСила привычки. Почему мы живем и работаем именно так, а не иначе


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)