ТЕНДЕНЦІЇ | Luxury 24 листопада 2011 р.

Як зміниться маркетингова політика luxury-брендів у 2012-му році

До кінця 2011-го року стало очевидним, що майже немає підстав думати, що в 2012-му ринок luxury чекає стрімке зростання і розвиток. Схоже, що дорогі бренди змушені будуть проявити винахідливість у боротьбі за місце під сонцем. У маркетинговій політиці luxury марок відбудуться значні зміни. Особливо це торкнеться роботи з клієнтом.

Як зміниться маркетингова політика luxury-брендів у 2012-му році Дорогі бренди в останні роки помітно покращили зв'язок зі своїми покупцями. Проте, додаткове обслуговування і вибудовування постійних відносин із клієнтами — усе ще не найсильніші сторони luxury-індустрії. Більшість марок щорічно втрачають від 80% до 90% покупців, і зазнають труднощів зі збереженням навіть половини своїх постійних клієнтів.

Щоб змінити існуючий стан речей, потрібна нова маркетингова політика. Основні марки вже модернізують позиціювання свого бренда і систему роботи з клієнтами. Головні принципи змін: пряма робота зі споживачем, використання нових медіа-технологій, створення цільного образа бренда.

Прямий контакт

Замість проведення сотні опитувань і нескінченного відстеження зворотного зв'язку, дорогі марки все частіше ведуть із цільовою аудиторією чесні та конкретні переговори. До розмови "по душах" залучають клієнтів і людей, добре знайомих із брендом. Відкритий діалог з покупцем допомагає точніше з'ясувати механізм прийняття рішень, пов'язаних з покупками в luxury-сегменті, дізнатися точку зору покупця, та уникнути непотрібних дій і безглуздих інвестицій.

Системне планування

Багато брендів luxury-ринку, особливо сімейні компанії, споконвічно серйозно не замислюються про концепції свого бренда. Однак, потім вони неминуче дійдуть висновку про необхідність єдиної ідеологічної платформи. Цілісність образа бренда й ретельно продумана стратегія його росту допомагає ефективніше управляти маркою і тримати її на плаву незалежно від того, наскільки виросте компанія та на які ринки замахнеться.

Менше значить більше

До кризи 2007-го року бренди намагалися диференціювати свою продукцію, розширюючи, таким чином, потенційну клієнтську базу. Після декількох важких років керівництво багатьох компаній вирішило урізати асортимент і сконцентруватися на основній групі товарів. Акцент робиться не на розширення, а на зміцнення основи бренда, і на стимуляцію постійних клієнтів. Скорочення виробництва, ліквідація збиткових магазинів і припинення невигідного партнерства — головні тенденції майбутнього. При загальному вповільненні розвитку ринку має сенс вкладати гроші в те, що буде приносити не такий швидкий, але стабільний прибуток.

Кадри вирішують все

Багато марок зараз роблять акцент на онлайн-торгівлю в спробі розширити свою аудиторію. Проте, статистика свідчить, що на інтернет-магазини доводиться лише 20% загальних продажів. Luxury Institute у недавньому опитуванні виявив, що регулярне спілкування й дружні відносини з постійним продавцем у два рази підвищують купівельну спроможність й обсяги продажів. Інвестиції в людський фактор — важливий тренд.

Прощавай, Facebook

Офіційна сторінка будь-якого бренда в соціальних мережах має тисячі шанувальників і підписників. Однак, даних про те, що це підвищує продажі та збільшує кількість постійних клієнтів немає. За даними Luxury Institute, більшість клієнтів байдуже ставляться до присутності бренда в соціальних мережах, а реакцію деяких можна навіть визначити як негативну.

Додатки для смартфонів

Додатки для смартфонів усе ще перебувають на ранній стадії свого розвитку. Ринок перевантажений аматорськими й не якісними додатками, які не особливо впливають на покупців. У найближчому майбутньому індустрія розкоші збирається освоїти цю сферу. Головні luxury-бренди вже працюють над створенням якісних і функціональних мобільних додатків як інструмента побудови взаємин із клієнтами.

Персоналізований електронний рітейл

Онлайн-рітейлери, які спеціалізуються на системах знижок і розпродажах, користувалися великим попитом і популярністю до сьогоднішнього дня. Але система дисконтів як бізнес-модель не виправдує себе у зв'язку з відсутністю великих прибутків. Для досягнення успіху потрібно стати лідером у своїй категорії, але навіть лідери часто зневажають інноваційним підходом. У сфері інтернет-торгівлі акцент також робиться на людський фактор, автоматичні системи більше не діють, алгоритм продажу націлений на створення індивідуальної й орієнтованої на клієнта культури продажів.

За матеріалами TrendyMen.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как ЛинкольнСекреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн
Руководить с юмором. Динамика успехаРуководить с юмором. Динамика успеха
Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?
Легкий способ перестать откладывать дела на потомЛегкий способ перестать откладывать дела на потом
Поймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым деломПоймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым делом

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)