ТЕНДЕНЦІЇ | Luxury 24 листопада 2011 р.

Як зміниться маркетингова політика luxury-брендів у 2012-му році

До кінця 2011-го року стало очевидним, що майже немає підстав думати, що в 2012-му ринок luxury чекає стрімке зростання і розвиток. Схоже, що дорогі бренди змушені будуть проявити винахідливість у боротьбі за місце під сонцем. У маркетинговій політиці luxury марок відбудуться значні зміни. Особливо це торкнеться роботи з клієнтом.

Як зміниться маркетингова політика luxury-брендів у 2012-му році Дорогі бренди в останні роки помітно покращили зв'язок зі своїми покупцями. Проте, додаткове обслуговування і вибудовування постійних відносин із клієнтами — усе ще не найсильніші сторони luxury-індустрії. Більшість марок щорічно втрачають від 80% до 90% покупців, і зазнають труднощів зі збереженням навіть половини своїх постійних клієнтів.

Щоб змінити існуючий стан речей, потрібна нова маркетингова політика. Основні марки вже модернізують позиціювання свого бренда і систему роботи з клієнтами. Головні принципи змін: пряма робота зі споживачем, використання нових медіа-технологій, створення цільного образа бренда.

Прямий контакт

Замість проведення сотні опитувань і нескінченного відстеження зворотного зв'язку, дорогі марки все частіше ведуть із цільовою аудиторією чесні та конкретні переговори. До розмови "по душах" залучають клієнтів і людей, добре знайомих із брендом. Відкритий діалог з покупцем допомагає точніше з'ясувати механізм прийняття рішень, пов'язаних з покупками в luxury-сегменті, дізнатися точку зору покупця, та уникнути непотрібних дій і безглуздих інвестицій.

Системне планування

Багато брендів luxury-ринку, особливо сімейні компанії, споконвічно серйозно не замислюються про концепції свого бренда. Однак, потім вони неминуче дійдуть висновку про необхідність єдиної ідеологічної платформи. Цілісність образа бренда й ретельно продумана стратегія його росту допомагає ефективніше управляти маркою і тримати її на плаву незалежно від того, наскільки виросте компанія та на які ринки замахнеться.

Менше значить більше

До кризи 2007-го року бренди намагалися диференціювати свою продукцію, розширюючи, таким чином, потенційну клієнтську базу. Після декількох важких років керівництво багатьох компаній вирішило урізати асортимент і сконцентруватися на основній групі товарів. Акцент робиться не на розширення, а на зміцнення основи бренда, і на стимуляцію постійних клієнтів. Скорочення виробництва, ліквідація збиткових магазинів і припинення невигідного партнерства — головні тенденції майбутнього. При загальному вповільненні розвитку ринку має сенс вкладати гроші в те, що буде приносити не такий швидкий, але стабільний прибуток.

Кадри вирішують все

Багато марок зараз роблять акцент на онлайн-торгівлю в спробі розширити свою аудиторію. Проте, статистика свідчить, що на інтернет-магазини доводиться лише 20% загальних продажів. Luxury Institute у недавньому опитуванні виявив, що регулярне спілкування й дружні відносини з постійним продавцем у два рази підвищують купівельну спроможність й обсяги продажів. Інвестиції в людський фактор — важливий тренд.

Прощавай, Facebook

Офіційна сторінка будь-якого бренда в соціальних мережах має тисячі шанувальників і підписників. Однак, даних про те, що це підвищує продажі та збільшує кількість постійних клієнтів немає. За даними Luxury Institute, більшість клієнтів байдуже ставляться до присутності бренда в соціальних мережах, а реакцію деяких можна навіть визначити як негативну.

Додатки для смартфонів

Додатки для смартфонів усе ще перебувають на ранній стадії свого розвитку. Ринок перевантажений аматорськими й не якісними додатками, які не особливо впливають на покупців. У найближчому майбутньому індустрія розкоші збирається освоїти цю сферу. Головні luxury-бренди вже працюють над створенням якісних і функціональних мобільних додатків як інструмента побудови взаємин із клієнтами.

Персоналізований електронний рітейл

Онлайн-рітейлери, які спеціалізуються на системах знижок і розпродажах, користувалися великим попитом і популярністю до сьогоднішнього дня. Але система дисконтів як бізнес-модель не виправдує себе у зв'язку з відсутністю великих прибутків. Для досягнення успіху потрібно стати лідером у своїй категорії, але навіть лідери часто зневажають інноваційним підходом. У сфері інтернет-торгівлі акцент також робиться на людський фактор, автоматичні системи більше не діють, алгоритм продажу націлений на створення індивідуальної й орієнтованої на клієнта культури продажів.

За матеріалами TrendyMen.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 жовтня 2017
Одеса
Системне управління бізнесом, або Як навести порядок у своїй компанії (Ігор Сокуренко)
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как писать так, чтобы вам доверялиКак писать так, чтобы вам доверяли
Новые размышления о личном развитииНовые размышления о личном развитии
Великолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактовВеликолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактов
Легкий способ перестать откладывать дела на потомЛегкий способ перестать откладывать дела на потом
Письма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьераПисьма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьера


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.


IV Форум Диригенти змін (9 листопада 2017, КИЇВ)

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)