ТЕНДЕНЦІЇ | Сфера здоров’я 11 січня 2019 р.

Тренди-2019: експерименти над собою

Джерело: open

У поточному році Кремнієва долина та її найяскравіші представники зазнали суттєвої критики (і чисельні скандали — підтвердження тому). Проте у багатьох сферах вона продовжуватиме встановлювати правила гри й надалі, наприклад, у тих, що стосуються здоров’я та стилю життя. Підхід «тестуй та виправляй», який є сутністю Кремнієвої долини, набиратиме все більших обертів у світі.

Тренди-2019: експерименти над собою

Цей тренд існує не перший рік. Додатки й пристрої на кшталт Fitbit, Strava, MyFitnessPal, Apple Health та інших допомагають мільйонам людей відслідковувати показники свого самопочуття та ставати більш свідомими щодо власного стилю життя. Та фахівці trendwatching.com впевнені, що 2019-ий рік стане переламним моментом для цього тренду. Люди добровільно піддаватимуть себе експериментам, а компанії — забезпечуватимуть можливість для цього.

По-перше, виникатиме все більше стартапів, які працюють напряму зі споживачами. У 2019-му людині буде значно простіше знайти й придбати практично будь-яке експериментальне рішення у сфері здоров’я.

По-друге, витрати на «хардову» науку продовжуватимуть знижуватись. І технології, які ще вчора здавались фантастичними, ставатимуть доступними все більшій кількості споживачів. Можливо, у 2019-му ще не так багато людей спробують сервіси, засновані на секвенуванні ДНК, але їхня кількість невпинно зростатиме.

Як компанії з різних сфер використовують силу описаної тенденції? Наприклад, у Японії у березні 2018-го року було запущено сервіс Nestle Wellness Ambassador, який надає клієнтам персоналізовані поради щодо дієти. Вони базуються на інформації про ДНК, харчові звички, результати аналізу крові людини. Користувачі цього сервісу завантажують фотографії їжі, яку вони вживають, за допомогою месенджера Line, а тести, які можна зробити вдома, визначають вразливість людини до розповсюджених захворювань. Потім сервіс надає персоналізовані поради, а також рекомендує спеціально розроблені вітамінні комплекси. Вартість програми складає $600 на рік.

У 2019-му людині буде значно простіше знайти й придбати практично будь-яке експериментальне рішення у сфері здоров’я

У липні 2018-го з’явився додаток Timeshifter, який допомагає людям мінімізувати шкоду для здоров’я, спричинену різницею у часі. Сервіс використовує алгоритм, розроблений для астронавтів NASA. Він враховує вік користувача, його звичний розклад сну, час перельоту, споживання кофеїну. Timeshifter відправляє свої поради у вигляді push-повідомлень. Спробувати такий сервіс під час однієї поїздки коштуватиме $9.99, а річна підписка стане в $24.99.

Продукти, які стимулюють до появи цей тренд, можуть бути не тільки додатками, але й чимось цілком матеріальним. Наприклад, влітку цього року британський бренд Kolibri у партнерстві з виробником скляної тари Beatson Clark створив напої у пляшках, що дозволяють контролювати рівень вживання цукру. Сироп агави, який покликаний підсолодити напій, розміщено у контейнері на кришці. Клієнт сам вирішує, скільки сиропу додати, або взагалі відмовитись від цукру.

Існує чимало способів використати це тренд з користю і для бізнесу, і для споживача. Причому це може зробити навіть компанія, яка не працює у сфері піклування про здоров’я. Головне — запитати себе: як ми можемо забезпечити клієнту більше контролю над своїм самопочуттям чи способом життя? Як можемо вдовольнити його бажання експериментувати?

За матеріалами trendwatching.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
X10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життяX10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життя
Переваги поразокПереваги поразок
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)