ТЕНДЕНЦІЇ | IT 1 лютого 2007 р.

30 найважливіших тенденцій у сфері IT

Вибір найактуальніших тенденцій базувався на аналітичному дослідженні результатів 13-ти опитувань, які відбувалися протягом 2006-го року, та прогнозування тих тенденцій, які з найбільшою ймовірністю матимуть місце у 2007-му році. Всі ці тенденції були розділені на чотири категорії: Стратегія, Управління, Захист інформації та Технології. Проте, всі вони дуже тісно пов'язані між собою.

Чи дійсно сервісна архітектура стане передовою технологією? Чи зменшаться об'єми аутсорсінгу? Чи навчиться нарешті бізнес вимірювати у грошовому еквіваленті цінність ІТ? Тенденції, які наведено нижче, намагаються дати відповіді на всі ці питання, тому далі без коментарів:

Стратегія

  1. Удосконалення процесів стане першочерговим завданням
  2. ІТ працюватиме над "закриттям" продажу
  3. Компанії працюватимуть над удосконаленням своїх веб-сайтів
  4. Відбудеться тонке налаштування клієнтських сервісів
  5. Компанії намагатимуться змусити працювати "тонни" даних
  6. Управління інформаційними потоками отримає новий поштовх
  7. ІТ-директори братимуть на себе стратегічні функції

Управління

  1. Розрив між інформаційними технологіями та бізнесом скоротиться
  2. Компенсація ІТ-директорів продовжуватиме збільшуватися
  3. ІТ-організації продовжуватимуть зростати
  4. ІТ-директори намагатимуться фокусуватися на найбільш придатних для свого бізнесу технологіях
  5. Аутсорсінг буде замінено ІТ-управлінням
  6. Темпи збільшення кількості аутсорсінгу сповільняться
  7. Індія перестане бути основною країною для офшорних компаній
  8. Компанії здійснюватимуть інвестиції у лідерські навички ІТ-директорів
  9. Обгрунтування фінансової ефективності інформаційних технологій продовжуватиме залишатися проблемою

Захист інформації

  1. Зменшення тиску на захист інформації не передбачається
  2. Проблеми захисту змушуватимуть користувачів відмовлятися від платформи Windows
  3. Захист перетворюватиметься на управління ризиками
  4. Відбудеться приведення до ладу інформації
  5. Узгодження інформації надасть поштовх удосконаленню процесів

Технології

  1. Відбуватиметься поступовий перехід до нової архітектури
  2. Програмне забезпечення для підприємств потроху втрачатиме свій "блиск"
  3. Якість даних вимагатиме постійної уваги
  4. Інформаційні технології сприятимуть розвиткові Web 2.0
  5. Інноваційні технології потроху втрачатимуть свою привабливість
  6. Сервіси управління бізнес-процесами та кількість наявного програмного забезпечення ускладнить орієнтацію користувачів
  7. Настане час приходу систем Business Intelligence
  8. ІТ-організації дедалі більше орієнтуватимуться на збереження екології
  9. Незадоволення постачальниками продовжуватиме зростати

За інформацією CIO Insight.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)