ТЕНДЕНЦІЇ | Change Management 26 червня 2020 р.

Зміни у змінах: як впоратися зі смертю традиційного управління змінами

Традиційне управління змінами, в тому вигляді, яким ми його знаємо, застаріло. Навіть сама ідея того, що змінами можна управляти, здається абсурдною, враховуючи реальність і темпи розвитку бізнесу сьогодні. Намір бізнес-керівників — досягати результатів більш стійко і швидше — залишається як і раніше, але контекст, в якому працюють організації сьогодні, докорінно змінюється, і тому ми повинні думати про зміни.

Зміни у змінах: як впоратися зі смертю традиційного управління змінами

Наступні три критичних зсуви, на думку бізнес-консультанта Девіда Мішельса (David Michels), докорінно змінюють уявлення про корпоративні зміни.

1. Від point-in-time до all-the-time

Зміни перестають бути проектом із чітко вираженим початком і кінцем. Тепер все відбувається безперервно і з прискоренням. У середньому, в наш час співробітники відчувають три основних зміни щороку, в порівнянні з менш ніж двома в 2012-му. А майже три чверті організацій очікують, що в найближчі кілька років буде реалізовано більше ініціатив щодо змін. Як сказав один із керівників: «Як тільки-но я закінчую одну трансформацію, відразу починається наступна!»

Хоча часто говорять, що зміни — це «нова нормальність», вони, тим не менш, мають глибокі наслідки. Спроможність проводити зміни більше не є обов’язковою навичкою. У недавньому дослідженні були розглянуті борди, які ініціювали ротацію генеральних директорів, і з’ясувалося, що причиною №1 була потреба в людині, здатній успішно управляти змінами.

Ми повинні переосмислити те, як ми керуємо, як залучаємо команди і як надихаємо людей. Як ми можемо посилити спонсорство, вплив, бажання і прихильність до змін, а також підвищити стійкість всередині нашої організації? Здатність успішно змінюватися — і як лідери, і як організації — швидко стає джерелом конкурентної переваги.

2. Від аналогового до цифрового

Досягнення в області технологій переформують як виклики, так і можливості зміни пропозицій.

Штучний інтелект (ШІ) змінює характер робочих місць і переносить роботу, яку колись робили люди, на машини. Це вимагає більш широкого переосмислення майбутнього роботи. Так, багато робіт зникнуть, але багато й буде створено, що вимагатиме розумного менеджмента протягом періоду величезних дислокацій. Amazon у 2016 році збільшила кількість використовуваних роботів на 50%, з 30 000 до 45 000, забезпечивши скорочення витрат і часу доставки. За той же період компанія збільшила свою робочу силу на 50%, аби зосередитися на завданнях, що вимагають м’яких навичок, які допоможуть краще обслуговувати клієнтів.

Компаніям потрібно постійно переучувати своїх співробітників новим навичкам. Потреба в таланті з передовими технічними навичками набагато перевищує пропозицію. У дослідженні IBM, проведеному в 2018 році, 63% респондентів назвали відсутність технічних навичок перешкодою для впровадження ШІ. У відповідь зростаюча кількість перспективних компаній у даний час створюють культуру безперервного навчання. Вони зосереджені на розвитку як передових технічних навичок, так і людських навичок, які супроводжують їх.

У світі, в якому все більше бізнес-рішень приймаються машинами, дослідження показало, що тільки 10% людей довіряють ШІ виконання складних і ризикованих завдань. Нам потрібно знайти новий спосіб побудувати довіру не тільки між людьми, але й між людьми і машинами. Професійні додатки, наприклад, можуть бути сприйняті практиками зі скептицизмом, коли вони приймають їх результати в якості підтвердження, але заперечують, коли людина і машина приходять до різних висновків.

Проте, збільшення обсягу даних і обчислювальної потужності також відкриває можливість вирішувати старі проблеми новими способами. Організації можуть у режимі реального часу збирати і реагувати на дані про операції, співробітників і клієнтів. Один приклад: замість того, щоб робити знімки настроїв співробітників у щорічних опитуваннях, такі компанії, як Intel, IBM і Twitter, почали використовувати аналіз настроїв, щоб зрозуміти, як їхні співробітники ставляться до своєї роботи в реальному часі. Аналогічна зміна трансформує управління клієнтами, оскільки 70% керівників, аби приймати більш ефективні рішення, збільшують свої інвестиції в аналітику клієнтів у реальному часі.

3. Від фіксованого до гнучкого

Сама природа робочої сили змінюється. Міленіали вже складають майже 50% робочої сили в США, і вони змінюють свої очікування. Більше 90% очікують залишитися на роботі менше 3 років, що набагато нижче середнього значення (4,4 роки). У той же час так звана гіг-економіка сприяє розвитку ринку праці, що характеризується нетрадиційними, незалежними і короткостроковими робочими відносинами. У однієї третини всіх працівників у США є якийсь тип гіг-роботи. Межі організацій стають більш прозорими. Організацію все частіше визначає не тільки внутрішня, але і зовнішня екосистема, що включає в себе нові види талантів, гнучкі умови роботи, зовнішніх підрядників і консультантів.

У цьому набагато більш гнучкому середовищі не змінилося одне: людська природа і наше прагнення до стабільності, передбачуваності і цілі. У світі підвищеної невизначеності культура і місія компанії стають новими джерелами стабільності. Опитування 12 000 службовців, проведене The Energy Project і Harvard Business Review, показало, що працівники, які черпають сенс і значення від своєї роботи, мають більш ніж у три рази більше шансів залишитися в своїх організаціях, що є максимальним впливом серед всіх змінних, вивчених у ході опитування. Ці співробітники також повідомили про майже вдвічі більшу задоволеність роботою і були значно більше залучені в роботу.

Масштаб цих трьох змін величезний. Це вимагає пристосування до майбутнього, в якому зміни не можуть і не повинні «управлятися». Нова нормальність більше не визначається ризиком, страхом і униканням, а скоріше ймовірністю, гнучкістю і можливістю, і вимагає, щоб ми не просто керували змінами, а скоріше приймали їх.

За матеріалами "Change Is Changing: Coping With The Death Of Traditional Change Management", Forbes.

Ілюстрація: Medium



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
30 листопада 2020
Київ
Робота з опором персонала
1 грудня 2020
Київ
Майстер закупівель: результативні переговори
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху
Освіта проти таланту. Сила творчостіОсвіта проти таланту. Сила творчості

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)